ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udało mi się coś pstryknąć Fotki są tylko delikatnie poprawione w PS, głównie przez niedociągnięcia obiektywu (kitowy).
Loq Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 czas inwestować w kosmetyki ciekawe jak poradza sobie z bialym
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Na białym lakierze mniej zauważalne są drobne rysy. Ja muszę przy następnym zastrzyku $$ zaopatrzyć się w glinkę i jakąś polerkę, i odświeżyć porządnie lakier. Parę dni temu wypróbowałem we wnętrzu Megs'a do czyszczenia i pielęgnacji skóry. Nie świeci się odpustowo, jak po niektórych środkach, ale jest wyraźnie czysta i nawet inaczej się siedzi. Mam jeszcze próbkę do kokpitu, którą wypróbuję w najbliższych dniach
Loq Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 no mojemu też by się już przydało porządne odświeżenie lakieru robota
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 no mojemu też by się już przydało porządne odświeżenie lakieru robota Dzięki Ale na żywo z bliska widać, że ten lakier jest trochę zaniedbany (choć i tak jest nieźle jak na włoszkę). Będziesz dawał go na glebę? Będzie 1BE (mam już sprężyny), ale nie wiem czy jeszcze w tym sezonie.
quattro87 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Mój też z Italy ale przyjechał w dobrym stanie i ze składanymi lustrami (nie ładnie jest sie chwalić ale tutaj o to chodzi ) Z silnikiem będziesz coś robił, chodzi mi o wzrost mocy?
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Mój jest "bez lusterek", bo pierwotnie był w Belgii. Do Włoch trafił chyba w 2004. Od samego początku planuję zrobić program, ale ciągle mi wypadają jakieś inne wydatki nie związane z autem. A teraz jeszcze będę musiał wyciągać skrzynię biegów i wymieniać uszczelniach na wale korbowym, bo trochę się silnik poci . Muszę więc uzbierać na tyle kasy, żeby było na ew. wymianę dwumasu, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeśli będzie dobry, pieniądze pójdą na program . W przyszłości chciałbym założyć turbo z AWX'a, pompki AL i FMIC, i chyba na tym poprzestać .
quattro87 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Orientowałeś jaki przyrost po tym może być? Ja bym chciał wstawić 1.8T i też wymienić turbo z TT jeśli by pasowała. Szkoda że nie masz Q bo tego jednak nie da się porównać z niczym innym Lampy będziesz przyciemniał i zderzaki wymieniał? a tak ogólnie fajna furka
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Na forum jest trochę aut z takimi modyfikacjami. Ja chciałbym na początek program na około 145KM, żeby nie nadwyrężać sprzęgła za bardzo. A jeśli będę przeprowadzał dalsze modyfikacje to celowałbym w te 180. Powyżej tej mocy to już tylko quattro. No szkoda, że mój jest inwalida, ale przy seryjnej mocy quattro mogłoby trochę zamulać. Lam nie przyciemniam, zostawiam te co są. Z zewnątrz tylko 1be i ew. jakieś felgi. Co do turbo z tt to nie wiem, bo silnik jest inaczej ustawiony, ale pewnie jakoś da się zaadaptować sprężarkę z poprzecznego silnika do wzdłużnego. BTW masz wszystkie szyby elektryczne, jak przystało na włoszkę?
quattro87 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jasne U mnie daje rade Q ale wiadomo że jakby zamiast 125 było o 100KM więcej to bym nie narzekał. Jeśli szukasz felgi nie do zgięcia to polecam coś z asortymentu MOMO ITALY GT-R Zmieniałeś coś w środku?
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 W środku jest seria, plus drewniana gałka mojego poprzednika i neseryjne radio. Zastanawiam się nad kierownicą 3-ramienna i chciałbym 2 din.
quattro87 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ja też o tym myślałem Jeszcze kubły od eSy i wymiana listewek z drzwi i deski rozdzielczej, z "drewna" na czarne lub "karbon" Proponuję Ci również zmienić osłonę pod silnikiem z plastiku na kwasówkę. Ja ją zgubiłem w zimę podczas jazdy bokiem po zakrętach Jak obniżysz auto to będziesz tam mnóstwo śniegu zbierał, silnik i tak jest bardzo nisko zawieszony (środek ciężkości nisko - rewelacja na zakrętach )
ranyjulek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Osłony już dawno nie mam też ;P. Mimo ośki i tak da się jeździć bokami, nie tylko zimą, choć to nie przynosi takiej frajdy jak q. Przeszkadza tylko, że to zawieszenie jest takie miekkie, bo do tej pory jeździłem głównie autami z naprawdę twardym zawieszeniem. Mam nadzieję, że na 1be będzie wyraźna różnica. W quattro rozkład masy pewnie jest trochę lepszy niż w fwd, ale pewnie i tak w pokonywaniu zakrętów przeszkadza trochę fakt, że silnik jest w całości przed przednią osią. Dekory drewniane bardzo mi się podobają i jeśli miałbym zmieniać to tylko na czarny połysk. Siedzenia eSowe albo recaro też byłoby fajnie mieć, ale nie zależy mi na tym. Jakby się trafiły jakieś w rozsądnej cenie to bym kupił. Chociaż tak naprawdę czasami się zastanawiam czy nie lepiej nie pakować w niego nic tylko odkładać i zmienić na quattro
quattro87 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Silnik właściwie w wiekszej części jest za przdnią osią, a tył przez to jest trochę lżejszy dzięki temu auto jest trochę nad sterowne i wystarczy samym gazem operować żeby wprowadzić w poślizg. a wyprowadzasz go na prostą kiedy chcesz, robi to co Ty chcesz. Po prostu BAJKA może i ośka nie jest zła i pewnie też się dobrze jeździ ale z Q nie ma porównania. Moim następnym autem na pewno będzie a4 lub s4 (jeśli w ogóle kiedyś tego sprzedam ) quattro to nie jakiś pseudo dołączany tył tylko stały napęd na wszystkie kółka - każdy kto jeździł z Q powie Ci że nie ma nic lepszego.
OGr Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 osłona z kwasówki dobra sprawa ale i kosztowna :/ też nad tym myślałem
ranyjulek Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Ile taka osłona może ważyć? Pewnie wskazane by było wzmocnienie jej mocowań, żeby się nie pokrzywiły pod jej ciężarem.
OGr Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 nie wiem, narazie będę mocował standardową bo swoją zgubiłem w śniegu ;-)
ranyjulek Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 nie wiem, narazie będę mocował standardową bo swoją zgubiłem w śniegu ;-) Ja kupiłem auto z już zgubioną A nowa leży jakiś czas w garażu i czeka na montaż, ale najpierw muszę zmienić uszczelniacz na wale korbowym między silnikiem a skrzynią biegów.[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 14:46_________________________________________________Dziś wpadło nowe sprzęgło wraz z kołem dwumasowym. Stary zestaw był jeszcze oryginalny, więc prawdopodobnie obecny przebieg 230 tys. km jest prawdziwy Przy okazji wymieniony został uszczelniacz na wale korbowym, przegub zewnętrzny, termostat i olej w skrzyni biegów. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 19:17_________________________________________________Jakieś dwa tygodnie temu zamontowałem sobie wycieraczkę tylną i silniczek z modelu B6/B7 z dwiema dyszami spryskiwaczy. Wygląda ładnie i szybko zmywa zaschnięty bród Zaraz potem pojechałem do Francji. Zrobiłem w sumie 3300 km, a samochód spisał się bardzo dobrze. Obecnie moje A4 jest wystawione na allegro, bo jestem zmuszony zrobić kuchnię w domu. Wątpię, że się sprzeda bo cena raczej zaporowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się