dizell 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Przedstawiam efekt wczorajszego strojenia u Witka Okazało się, że fabrycznie nowe turbo od AWX -a popuszcza olej i auto podczas ruszania lub zmiany biegów poddymia na niebiesko Trzeba będzie reklamować turbo. Motorek zdrowy, Witek mówił, że gdyby nie problem z turbiną, to 170PS by pękło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 ładnie Ci nawet teraz wyszło trzeba było BRD pchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 piękny wynik jak na AJM'a ile w serii było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 ładnie Ci nawet teraz wyszło trzeba było BRD pchać Bez wydajniejszych pompek i intercoolera nie ma to sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Ładnie, u mnie ciut wiecej wyszlo No 0,4 konia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Napinaczem rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Czyli ze jest zjebany czy zle ustawione cos ? Btw Takie wyciecie kata jakis przyrost mocy przy programie daje ? W nowszych silnikach na napinaczu mechnicznym był taki dołek bo napinacz nie potrafił utrzymać odpowiedniego napięcia paska ale w AJM jest napinacz hydrauliczny który z regóły nie ma z tym problemu. Niestety nie wiem czy jest mozliwość regulacji napięcia paska ale myśle że tak. U mnie też by się przydało troszke mocniej napiąć pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 piękny wynik jak na AJM'a ile w serii było? W serii 125PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Teraz autko dopiero się ładnie odpycha i cięgnie do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 sorry za off top ale czym jest spowodowany dołek miedzy 3400 a 3800 u mnie na wykresie? ale Nm mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 no i tak mi sie juz sprzeglo slizga Ja też się o sprzęgło martwiłem ale dało radę , tylko to nowe turbo mnie martwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 to ja byłem lepszy 164konia i 381niutów :gwizdanie: a 360niutów to mam teraz tylko na programie.... ogólnie doszedłem do wniosku że trza rezać BRD "dmuchawe", pompki mam więc później tylko czekać aż silnik się rozpadnie żeby był powód do zmiany słupka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 to ja byłem lepszy 164konia i 381niutów :gwizdanie: a 360niutów to mam teraz tylko na programie.... ogólnie doszedłem do wniosku że trza rezać BRD "dmuchawe", pompki mam więc później tylko czekać aż silnik się rozpadnie żeby był powód do zmiany słupka No u mnie Witem mówił, że gdyby nie ten problem z turbiną to 170 kucy 380Nm by było na seryjnych pompkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 ja na 170 nie mogłem sobie pozwolić, łapał bez fmica za wysoką temp w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się