Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] AJM + turbo AWX + kat out po wizycie u Witka


dizell

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam efekt wczorajszego strojenia u Witka

a4 ajm_1.jpg

Okazało się, że fabrycznie nowe turbo od AWX -a popuszcza olej i auto podczas ruszania lub zmiany biegów poddymia na niebiesko :kwasny::wallbash: Trzeba będzie reklamować turbo.

Motorek zdrowy, Witek mówił, że gdyby nie problem z turbiną, to 170PS by pękło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie Ci nawet teraz wyszło :decayed: trzeba było BRD pchać :cool1:

Bez wydajniejszych pompek i intercoolera nie ma to sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, u mnie ciut wiecej wyszlo :kox:

No 0,4 konia :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ze jest zjebany czy zle ustawione cos ?

Btw

Takie wyciecie kata jakis przyrost mocy przy programie daje ? :mysli:

W nowszych silnikach na napinaczu mechnicznym był taki dołek bo napinacz nie potrafił utrzymać odpowiedniego napięcia paska ale w AJM jest napinacz hydrauliczny który z regóły nie ma z tym problemu.

Niestety nie wiem czy jest mozliwość regulacji napięcia paska ale myśle że tak. U mnie też by się przydało troszke mocniej napiąć pasek :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękny wynik jak na AJM'a

ile w serii było?

W serii 125PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz autko dopiero się ładnie odpycha :decayed: i cięgnie do końca :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za off top ale czym jest spowodowany dołek miedzy 3400 a 3800 u mnie na wykresie?

411c4eaa683756f0.jpg

ale Nm mniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no :naughty: i tak mi sie juz sprzeglo slizga :decayed:

Ja też się o sprzęgło martwiłem ale dało radę :naughty:, tylko to nowe turbo mnie martwi :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja byłem lepszy 164konia i 381niutów :gwizdanie:

a 360niutów to mam teraz tylko na programie....

ogólnie doszedłem do wniosku że trza rezać BRD "dmuchawe", pompki mam więc później tylko czekać aż silnik się rozpadnie żeby był powód do zmiany słupka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja byłem lepszy 164konia i 381niutów :gwizdanie:

a 360niutów to mam teraz tylko na programie....

ogólnie doszedłem do wniosku że trza rezać BRD "dmuchawe", pompki mam więc później tylko czekać aż silnik się rozpadnie żeby był powód do zmiany słupka :decayed:

No u mnie Witem mówił, że gdyby nie ten problem z turbiną to 170 kucy 380Nm by było :kox: na seryjnych pompkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na 170 nie mogłem sobie pozwolić, łapał bez fmica za wysoką temp w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...