paucia9097 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Pisze bo mam nastepujacy problem. Wczoraj odstawiłam sobie auto do garażu ,dzis przychodze wsiadam zapalam i klapa...silnik kręci ale nie odpala...Odkerciłam zaciski od przewodów które idą do filtra paliwa (NA PRZEMIAN) kreciłam silnikiem i nic druga rzecz jaka zrobiłam na szybkosci odkreciłam przewód który idzie do wtrysku, kreciłam rozrusznikiem i dalej nic nawet nie drgnie.. co sie dzieje to nie wiem? moze mi ktos cos doradzi?! Przeanalizowałam to wszystko i doszłam do wniosku: -ze moze to byc zapchany filtr paliwa -drugie to pompa ( albo taki dupek przy pompie który reguluje dawke paliwa) A wy jak sadzicie co to moze byc? Bo ja moge sie mylic. podkreslam w tym wszystkim ze paliwo mam w baku około 10litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek84 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 kolego a immo?? jak kontrolka-gaśnie?[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 21:52_________________________________________________Koleżanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A które przewody odkrecalas od filtra kolezanko? Bo tam są 4 i mogło sie zdarzyc ze akurat odpielas te 2 od dopływu paliwa no i wtedy paliwo nie poleci. Sugerował bym tez sprawdzic zawór odcinający N109 na pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paucia9097 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 elektro zawór jest wporzadku, był sprawdzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A w jaki spoób go sprawdzałas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paucia9097 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 probówka czy prad idzie i na sztywno bezposrednio z akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 a jak odkręciłaś przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach(wtedy za cholerę nie odpali silnik) to paliwo leciało?? tak się robi do odpowietrzenia układu gdy paliwo się cofnie do zbiornika- może jakaś nieszczelność jest u ciebie bądź tez nie trzyma zaworek na filtrze paliwa... kup benzynę ekstrakcyjną lub samostart , zdejmij przewód przy kolektorze ssącym i wtedy ktoś musiał by cie kręcić motorem a ty w nie dużymi psikami,psikaj w kolektor -to pomorze zaciągnąć pompie paliwo ze zbiornika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 probówka czy prad idzie i na sztywno bezposrednio z akumulatora Wykrec go, wyjmij środek, wkręc z powrotem i spróbuj czy zapali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Wykrec go, wyjmij środek, wkręc z powrotem i spróbuj czy zapali a jak zapali to nie zgasi... musi go zdusic na hamulcu biegiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 To chyba nie jest problem? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 dla mnie nie. tylko trzeba było koleżance o tym powiedziec bo tego nie wiemy czy by na to wpadła ze tak bedzie musiała zrobic w razie czego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Skoro koleżanka potrafi odkręcic przewody od wtryskiwaczy i wężyki od filtra to chyba by sobię poradziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur 0 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 z psikaniem czegos typu samostart bym uważał, silnik może sięrozbiegac, pozatym 10 l paliwa totroche zamało i silnik może sie zapowietrzył. zalej wiecej paliwa, albo wsaadz wężyk do banki z paliwem (przed samą pompą) odkreć (poluzuj) przewów wys cisnienia z wtrysku i niech ktos kreci. zobacz czy będzie ciągnoł paliwo z w/w bańki, jak tak to poczekaj chwile aż zaciagnie do pompy i paliwo zacznie tryskac na poluzowanym wtrysku, wtedy dokrec wtrysk i powinien juz zagadac...powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 na początek potem mozna dzialac dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się