Skocz do zawartości

kangur

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kangur

Osiągnięcia kangur

0

Reputacja

  1. sprawdz czy masz pompe w baku, ona pracuje wlasnei jak jest ponizej polowy, i napelnia koszyk paliwem. mozliwe, ze ona umarla...
  2. panowie jedno "ale" na srubach ktore sa razem z nowymi klockami (chociaz nie zawsze sa...) to nie jest smar, tylko klej do srub, i nie radze dawac tego na smarze. jezeli juz cos smaryjemy to tylko miejsca gdzie chodzi klocek, mozna tez posmarowac tloczek(pod oslona) i prowadnice zacisku (ww srubya) ale nie gwint tej sruby, gwint wkrecemy na kleju!! i smar oczywiscie wysokotemperaturowy (miedziany, albo ceramiczny) powodzenia:)
  3. zobacz na tylnich zaciskach kolo recznego, tam cieknie (jak zaciagniesz reczyny i naciosniesz na hamulec) pozatym jak masz wyciek to po mocnym nacisnieciu hamulca powinienesz wyczuc jak powoli wpada w podloge. umnie wlasnie tak jest, ze jak mam reczny spuszczony i nacisne hamulec to nic sie nie dzieje, ale jak reczny zaciagne i nacine na hamulec to wpada, dlatego ze jest wyciek wlasnie na uszczelnieniu recznego w zacisku. pozatym 100ml na 10000km to wcale nie jest tak malo, ile razy juz tak dolewales?? hamulec powinien byc calkowicie szczelny i nie powinno ubywac plyny, jedynie tyle co na rozchodzenie sie zaciskow, ale mowisz ze wymieniales juz klocki wiec musiales cofnac tloczki...
  4. nie ryzykowal bym taskiego druciarstwa, a co jezeli np zejdzie ci czynnik z ukladu, albo bedzie za duze cisnienie?? wydaje mi sie, ze lepiej wymienic sprzegielko, ale moze jeszcze niech sie inni wypowiedza...
  5. mialem nie pisac, ale... nie twierdze ze wszyscy foachowcy umnie sie znaja, bo wiekszosc rzeczy robie sam przy aucie, ale z klima nie... pojechalem wiec do jednego serwisu gdzie kazali zostawic auto na kilka dni i nie wiedzieli ile to moze kosztowac, wiec tam juz mnie nie zobacza, pojechalem do drugiego kolo powiedzial zebym przyjechal rano zostawil auto na 2godz, zawiozlem auto po 2 godz mi dzwoni ze sprezarka nie dziala za sprawdzenie 60zl, kupilem sprezarke 200zl, zawiozlem im auto wymienil sprezarke, wyczyscili uklad cena 200zl wiec wsumie wyszlo mnie 460zl z wymiana sprezarki( coprawda uzywana ale chodzi) i za te pieniadze umnie klima pieknie dziala... ty mowisz ze wylozyles juz 500zl i nawet nie wiesz co z nia jest nie tak, wiec chyba twoi "fachowcy" sie zabardzo nie znaja na robocie... ps moje auto tez od roku w pl i przedtem serwis byl w de... kumpel kupil a6 tez z pelnym serwisem w de i okazalo sie ze ktos mu w rozrzad powkrecal jakies dziwne sruby... wiec niemieckie serwisy nie zawsze sa takie idealne. juz sie nie oddzywam, ide spac:D dobrej nocy:P
  6. jezeli cale auto (jak sam twierdzisz) masz serwisowane w takich serwisach to wspoloczuje... ale fakt, serwis to serwis nie wazne jaki, wazne, ze serwis...juz sie wiecej nie oddzywam, ale nie moglem sie powstrzymac:D :polew: :polew:
  7. chyba lozyska ci sie zabardzo nagrzeaja...albo klocki blokuja sie i tarcza sie grzeje, umnie jaki upal by nie byl i ile bym nie latal autem to lozyska sa zinme.
  8. a jak sprawdzales temperature na wylotach?? niewiem czy tak jest w kazdej oooo ale umnie na kanale 60 pokazywalo np14* a jak przylozylem termometr to okazalo sie ze jest 5*. umnie klima dziala idealnie, ale wymienilem kompresor, sprawdzilem dlawik(serwis sprawdzil) musze jeszcze razdonich jechac bo widze ze delikatni mi olej wycieka z kompresora, juz raz mi to poprawiali, ale nadal sie troche poci... jutro go zawioze i powinno juz byc spoko:) ps umnie klima tez zaczyna dobrze chlodzic po okolo 3 km, ale wieje odrazu po zapaleniu auta, tylko robi sie coraz zimniej i po okolo 3km juz wieje b. zimne...
  9. kolego, w tloczu jes otoworek (jak zdejmiesz oslone tloka, to bedzie go widac) sprawdz czy nie jest przypchany. jak wszstko rozlozysz, bedziesz mial tloczek na wierzchu, zdejmiesz pierscien segera, dalikatnie wyjmiesz ten caly mechanizm to tam jest jeszcze jedna uszczelka, potem powinienes w srodku tloka(od wewnatrz) zobaczyc w/w otwor. przepchaj go i powinno byc ok... powodzenia
  10. mi tez sie cos tak wydaje, ze to pb... :gwizdanie:
  11. witam, dzisiaj zaowazylem ciekawa rzecz... tj jak mam nawiew "na twarz" to temperatura na kratkach idze ido gory, czasami nawet dochodzila do 16* (oczywiscie klima calyczas na LO) a gdy wlaczylem nawiew np na nogi albo szybe odrazu spadla do 7* potem znowu wlaczylem nawiew na centralne kratki"na twarz" i temperatura odrazu zaczela rosnac. i tak za kazdym razem, jak dam na twarz to schodzi max do 9* (ale przewaznie po okolo 10minpracy zostaje na 12*) a jak tylko zmienie nawiew na gore, albo dol to temperatura odrazu zaczyna spoadac... czy to normalne?? na zewnatz bylo okolo 26* auto stalo w sloncu, potem podczas jazdy probowalem i tosamo sie dzieje. dodam ze klima chyba dobrze chlodzi bo po okolo 10 min jazdy na LO nie dalo sie w aucie wytrzymac... witam. dzisiaj sprawdzilem wszystko zwyklym termometrem, i okazalo sie ze wszysko jest ok, tylko kody klimatronika chyba zawiodly... a dokladniej: wlaczylem klime na LO kanal 60 temperatura na tym kanale 17* a na termometrze przy nawiewach "na twarz" 6*, przelaczylem nawiew na nogi, na kanale 60 odrazu spadlo do 6* przy nawiewach "na nogi" na termometrze 6*. wiec klima chodzi dobrze, tylko czemu tak dziwnie pokazuje klimatronik??... nie mam pojecia, dzisiaj jeszcze sprawdze jak to jest u kumpla w A3. ale wazne ze jest zimno:) ps na zewnatrz bylo 27*
  12. ja przedwczoraj odebralem auto z serwisu, wymioenili sprezarke (sam sobie kupilem uzywke na allegro) stwierdzili ze wszystko jest ok, ale dzisiaj na polu bylo 24* a na kratkach po okolo 10 min jazdy temperatura spadla do 9* czy to nie za duzo? tj czy klima nie powinna dzialac lepiej? dodam ze jak odebralem auto to na zewnatrz bylo okolo 17* to wtedy na kratkach mialem 5*... mam jechac do nich zeby jeszcze to sprawdzili czy zostawic jak jest??
  13. witam, ta sprezarka bedzie poasowac do mojego auta? nie mam jak sprawdzic jaka tam jest wsadzona. podobno sa rozne rodzaje sprezarek.http://www.allegro.pl/item1048880719_audi_a6_a4_vw_passat_b5_2_5_tdi_sprezarka_klimy.html
  14. ae my nie robimy jaj, napewno nie byl pod tym zielonym bo to jest zaslepiony kruciec do klimatronika ( tj chyba niektore klimatroniki milalky sterowana jakies klapy podcisnieniem) a masz dopwietrzenie akumulatora (jak kolega wyzej pisal) z prawej strony aku idzie taki wezyk w dol, moze tez to byc jakis wezyk odprowadzajacy wode np szyber dach. ale pierwsze sprawdz to sprzeglo, jak to nie to to sprawdz odpowietrzenie aku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...