blaster99 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Nadszedł czas na przesiadke, miał byc sedan , miało byc 2.0 tdi, ale stosunek ceny do wypasu i stanu byl tak dobry, ze nie moglem postapic inaczej... Oto ona: Rocznik 2004 model 2005, przebieg 142 000 km, rewelecyjna skrzynia multitronic Z ciekawszego wypasu: -Bixenon -Rns-e -modół bluetooth -elektryczny szyberdach -sportowe grzane siedzenia -multifunkcyjna kierownica -pakiet oświetlenie (podswietlone wszystko co tylko moze byc - łącznie z klamkami ) -czujniki cofania -chrom pakiet -wspaniałe korbki z tyłu ,sa naprawde mega Wiecej fotek postaram sie dodac w najblizszej przyszlosci link do mojego pierwszego audiczka : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_srebrny_poliftowy_sedanik_skora_bose_felgi_17_itd-t15033.0.html
jedrekx Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 kolego więcej zdjęć wrzuć poza tym zmień dane w profilu - chyba, że masz B6 AFN hehe;)
blaster99 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 W tym momencie mam dwa auta i jeden z nich to afn, niestety poczciwego srebrzaga trzeba bedzie sprzedac - i chyba do b5 zawsze bede mial najwiekszy sentyment
mech15 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 kurrrr, jak można wrzucić jedno zdjęcie??? jak na jedno zdjęcie to fura ładnie się prezentuje kiedy ją zakupiłeś i ile kosztowała, jeśli to nie tajemnica??
blaster99 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 wiecej fotek bedzie, jak tylko troche czasu znajde... Kupilem poczatkiem maja, cena to moja słodka tajemnica :gwizdanie: mam pytanko do ogółu :0 czy zerwac te brewki ? czy w ogole oryginalnie audi cos takiego robiło??
antonio Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 mam pytanko do ogółu :0 czy zerwac te brewki ? czy w ogole oryginalnie audi cos takiego robiło?? zerwać wrzuć więcej fotek
mech15 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 cenę możesz mi przesłać na PW -nikomu nie powiem z brewkami dramatu nie ma, oryginalnie nie było, chyba najbliżej oryginału było ABT
Bart-S Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 mam pytanko do ogółu :0 czy zerwac te brewki ? Jeszcze się bezczelnie pytasz... Lepiej napisz jak się zachowuje ta na maksa do d*py, ciągle psująca się skrzynia
Chuck Norris Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Ale się wysilił z tym opisem że hoho.... Dawaj więcej fotek i opowiadaj coś o skrzyni, która jest THE BEST
blaster99 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 brewki os samego poczatku mialem zamiar zerwac - nie lubie "sztuki", z tym ze sa tak dobrze dopasowane i polakierowane, ze zaczalem sie zastanawiac czy przypadkiem tak z fabryki nie wyjechał. mam pytanko do ogółu :0 czy zerwac te brewki ? Jeszcze się bezczelnie pytasz... Lepiej napisz jak się zachowuje ta na maksa do d*py, ciągle psująca się skrzynia ta skrzynia to jakis kosmos - jezdzi sie rewelacyjnie, wiekszej wygody nie potrafie sobie wyobraziec, a dynamika naprawde przyjemna. Moim skromnymm zdaniem 0-80 lepiej sie zabiera niz manual bez chipa. Mały update - foto wnetrza... sa to zdjecia z telefonu... gdy tylko bede mogl zrobie jakies ładne
Bart-S Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Ładnie wyposażona, CVT w dobrym stanie, idealny rocznik (05MY) - zapewne kupiona dobrych pieniądzach Oby służyła Ci jak najdłużej i bezawaryjnie. Potwierdzam skuteczność zbierania się auta z tą przekładnią (np. w 1.9TDI w zakresie 0-60 robisz 1.8T 163KM - niestety potem już tragedia, dlatego szukam jakiegoś magika, który to poprawi ) Jeśli mógłbym Cię prosić - zajrzyj do encyklopedii multitronica w dziale napęd. Może dałbyś radę przeprowadzić testy o które tam proszę?
blaster99 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 Ładnie wyposażona, CVT w dobrym stanie, idealny rocznik (05MY) - zapewne kupiona dobrych pieniądzach Oby służyła Ci jak najdłużej i bezawaryjnie. Potwierdzam skuteczność zbierania się auta z tą przekładnią (np. w 1.9TDI w zakresie 0-60 robisz 1.8T 163KM - niestety potem już tragedia, dlatego szukam jakiegoś magika, który to poprawi ) Jeśli mógłbym Cię prosić - zajrzyj do encyklopedii multitronica w dziale napęd. Może dałbyś radę przeprowadzić testy o które tam proszę? postaram sie to sprawdzic w przyszluy weekend - dopiero wtedy bede mial odrobine wolnego czasu. Planuje tez wyjazd do sopy na przeglad, ale doszly mnie sluchy ze ten serwis przestaje byc powazny ...
Bart-S Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Planuje tez wyjazd do sopy na przeglad, ale doszly mnie sluchy ze ten serwis przestaje byc powazny ... No niestety - trzeba szukać czegoś innego
blaster99 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 nowa fota skromnie ale zawsze cos.. jak autko bedzie wypucowane wtedy wrzuce wiecej
Maciek80 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nie no... nie dość że daje jedno zdjęcie to jeszcze nawet piany dokładnie nie zmył z maski A poza tym furka super, fajny rocznik, super wyposażenie, no miodzio generalnie :> Ciekawy jestem jak się jeździ z tym automatem, nigdy jeszcze nie miałem okazji prowadzić auta z taką skrzynią. Ale coś musi w tym być skoro tak ją wszyscy chwalą.
blaster99 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ciekawy jestem jak się jeździ z tym automatem, nigdy jeszcze nie miałem okazji prowadzić auta z taką skrzynią. Ale coś musi w tym być skoro tak ją wszyscy chwalą. jezdzi sie bajecznie, a roznica miedzy b5 a b6 to przepasc...przypuszczam ze wieksza niz miedzy b6 i b8 bo b7 to przeciez b6 z innym grilem lampami, zderzakami i przetloczeniem na boku (ze o kierownicy i motorowni nie wspomne:) : ps. piana na masce to ze sprysków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się