Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Nie łączy sie z silnikiem


vauxhall95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Tak jak wyżej nie laczy sie tylko z silnikiem.Pierwszy raz sie spotkalem z tym ale coz.Z pozostalymi podzespolami nie ma problemu.Podlaczalem vag KKL:vw tool,polski vag,vag com . Launch i inny tester tez do grupy vag i fiasko.Co moze byc nagrzebane.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj raczej przeciętego przewodu ECU-wtyczka,bo często tak robią,żeby uniemożliwić przekodowanie immo,podczas kradzieży.Albo przestaw start baud na 240,bo teraz nie wiem o który typ silnika pytasz,bo jeśli 1Z ba boschu to na pewno start baud na 240,i jeśli nie są poprzecinane kable to powinieneś się połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie emulator założony.

Trzeba się podłączyć bezpośrednio pod ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę odświeżę temat. Od jakiegoś czasu też mam problem z połączeniem się z silnikiem przez VAGa. Wcześniej normalnie bez problemów wszystko łączyło i można było odczytać błędy itp. Próbowałem kilkoma programami i dalej nic. Emulator żaden na pewno nie jest założony, próbowałem przestawiać czas i prędkość danych w ustawieniach portu usb lecz to też nie skutkuje. Dodam, że kabel jest ok gdyż w innym aucie nie występuje ten problem. Proszę o jakieś rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik normalny 1Z byl,laczyl sie z takimi miliony razy.96rok.Ale temat juz dawno nie aktualny.Napewno nie trzeba na 240 przestawic choc tez probowalem,ta opcja dziala do 09.94

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to 1Z z przed 94r to na pewno trzeba przestawić baud na 240,3 różne auta z tymi silnikami,i na 0 nie poszło,na 240 nie ma problemu.Testowałem osobiście.Po 94 są kompy 16bitowe więc nie ma takiej potrzeby zmiany prędkości połączenia,a jak się łączyło i się nie łączy,to opcję są dwie,albo wywaliło sterowniki z VAGa w kompie,albo któryś kabelek się złamał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo gadasz glupoty jeszcze taka opcja jest :gwizdanie: :gwizdanie: . To co w A4 95 1Z i 96 sa kompy 16bitowe :polew: :polew:.W 1Z są 8bitowe!!.To było Audi A4 96 TDI 1Z.I ja nie posluguje sie tylko kabelkiem,ale innymi sprzetami.Wiesz probowalem zmienic na 240 nic nie dawalo.Mowie ta opcja dzialala do 09.94 Potem normalnie juz było.Przed tym rokiem nie mozna bylo zrobic diagnostyki pelnej byla tylko grupa 000 latwo to poznac po przeplywomierzu klapkowym.Po 09.94 juz byl przeplywomierz inny zwyczajny jak w TDI A4.I byla kompletna diagnostyka :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy 8bitowy,czy 16,to nie ma o czym rozmawiać,tak w 1Z z przed 09.94 są kompy 8bitowe.Masz sie za takiego znawce,a kolega przemik cie połamał jednym pytaniem na które do dzisiaj nie odpowiedziałeś,i od pouczania to tu są inni,z dużo większym doświadczeniem,a nie TY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podajcie numer sterownika a bedzie wiadomo jaki to sterownik ... 8 i 16 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto mnie połamał pytaniem???

Jesli ty taki znawca jestes to oswiec mnie co jest przyczyna.O moje doswiadczenie to sie nie martw,bo jest wieksze od twojego.Napisales ze sterowniki od kabla sie zepsuly/usunely.Numeru nie mam bo samochod widzialem tylko raz chcialem go kupic,ale dawno nie aktualne.Akurat sklada sie ze mialem 1Z z 95 z koncowki roku A4.I byl tam komputer 8bitowy,bo chcialem robic chipa ale trzeba bylo by zmienic kompa,pod wieksze modyfikacje.Wiec mistrzu,niewiesz nie pisz,podlaczales 3samochody i uwazasz sie za szpeca od AUDI.Czy ja napisalem ze nie ma roznicy czy 8bitowy czy 16bitowy,czytanie ze zrozumieniem sie klania,rozni sie chocby nawet MAP SENSOREM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytasz ze zrozumieniem chyba,napisałem że podłączyłem 3 takie modele i z żadnym nie było problemu,napisałem też że się mogły posypać sterowniki w kompie od interfejsu czy kabelka,wcale nie napisałem że jestem znawca,bo po to jest to forum żeby zdobywać taką wiedzę,z kąd ja mogę wiedzieć co i kto namieszał sobie w systemie,czy jakiegoś wira nie złapał,jak się łaczył i się nie łaczy to przyczyna wcale nie jest jednoznaczna

bo jest wieksze od twojego

no i troszkę kultury by się przydało.

A połamał Cię przemik,pytaniem dlaczego w mess block i BS jest róznica początku wtrysku,w jednym pływa w drugim nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisze,ze nie podlaczalem sie kablem tylko sprzetem za 7klockow i innym + laptopem jako ostatnim dla sprawdzenia.Z innymi podzespolami sie laczyl bez problemu,tylko z ENGINE byl problem.Ale uwazam ze ta dyskusja nie ma sensu,poniewaz temat jak pisalem wyzej dawno nie aktualny.Tez laczylem sie z takimi sprzetami jak i wielu innymi.Niewiem czy wiesz ale ogolnie ponizej 94 trzeba przestawic na 240.Czy to TDI ,benzyna czy co innego.Dopiero po 94 laczy sie normalnie,i w tej sytuacji nie ma roznicy czy komputer 8 czy 16bitowy.

Aha o ten dzial chodzi.Odczyt BS jest jakby komputer mial odlaczone wszystkie czujniki(komputer zablokowany),natomiast w trybie MS komputer wybiera tak odpowiednie dane jakie powinny byc.Ale ustawia sie w BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się ześmy się w końcu zrozumieli :good:,no ja niestety nie mam takiego sprzętu i raczej miał nie będę,i tak przy moim boschu na wiele by się nie zdał,a Vag ten co mam robi swoje,no prócz poduchy,przyczyny pewnie trza szukać w samym sterowniku poduszki bo na żadnych ustawieniach nie gryzie,a wnerwia mnie gasnąca kontrolka po minucie,inna sparawa,nie sprawdzałem czy mam poduszkę czy opornik :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się ześmy się w końcu zrozumieli :good:,no ja niestety nie mam takiego sprzętu i raczej miał nie będę,i tak przy moim boschu na wiele by się nie zdał,a Vag ten co mam robi swoje,no prócz poduchy,przyczyny pewnie trza szukać w samym sterowniku poduszki bo na żadnych ustawieniach nie gryzie,a wnerwia mnie gasnąca kontrolka po minucie,inna sparawa,nie sprawdzałem czy mam poduszkę czy opornik :wallbash:

jesli chodzi o kontrolke abs sprawdz sobie bledy licznika ja mialem tak jak zaczalem w b5 przy liczniku kombinowac zapisalo sobie badziewei jakis blad bo wlozylem 2 dodatkowe zaroweczki ktorych wczesniej nie bylo

pozniej jak je zdemontowalme caly czas swiecil abs okolo 1min do 2 min po wlaczeniu zaplonu a pozniej znikal wiec moze to ta przyczyna i nic wiecej!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takiego przypadku w B5 niewidzialem ze po wyjeciu zegarow i wlaczeniu zaplonu,pali sie potem ABS.Chyba chodzilo o AIRBAG,to tak jest i gasnie po 1-2min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takiego przypadku w B5 niewidzialem ze po wyjeciu zegarow i wlaczeniu zaplonu,pali sie potem ABS.Chyba chodzilo o AIRBAG,to tak jest i gasnie po 1-2min

sorry to bylo kupe czasu temu i nie wiem co sie swiecilo czy abs czy airbag ale sie swiecilo 1-2 min i pozniej znikalo moze kolega ma ten sam problem -- nie wiem ale warto sprawdzic czasem pier**la krew psuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przedpotopowym B4,chodzi o airbag,ale nie mam pojęcia dlaczego swieci minutę,bo nie mam połączenia ze sterownikiem,ludzie piszą że to może być atak przepalonej wcześniej żarówki,i wykasowanie błędu nie ori Vagiem,ale jak napisałem wcześniej za uja nie mogę się połączyć ze sterownikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...