michalem18 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Tak jak w temacie, oddalem samochod do speca od silnika ale nie chcialbym zeby za duzo na czesciach przycial Wczesniej sprawdzal to elektronik i stwierdzil ze cewki i cala elektornika OK i ze problem tkwi w silniku. Samochod trzyma moc(jechalem ostatnio 250km/h), ma dobra elastycznosc. Problem mam od ponad roku ale nie bawilem sie z tym bo dynamika silnika byla jak najbardziej ok. Do tego slychac delikatne stukanie na postoju....W czym moze byc problem? Czy to moga byc zawory czy cos innego w silniku ???
janSerce Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Sprawdź wszystkie poduszki silnika i skrzyni, i dokładnie sie przyjrzyj czy wydech nie jest gdzieś luźny przy samym silniku czy nie dotyka lub czy może gdzieś obcierać o podwozie.
marek990 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Witam, mam podobny problem i taki sam silnik, pracuje nie równo na niskich obrotach i postoju. Znajomy mechannik poradził zmienić świece to może być przyczyna nierównej pracy. Wystrczy, że jedna będzie pracować nierówno i mogą to być obiawy. Prawdopodobnie wytrzymują do 100000km i są platynowe. Obecnie jestem na etapie poszukiwania świec nie wiem jakie najlepsze do tego silnika. Jak będziesz co miał w temacie świeczek daj znać. pozdro marek990
talib1990 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 swiece łatwo sprawdzic. odpal auto i po kolei ściągaj fajki kabli z świec i obserwuj co się dzieje, jesli sa sprawne to za kazdy sciagnieciem/zalozeniem kabla powinna nastapic zmiana pracy silnika.
czaki22 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 tak akurat może uszkodzisz sterownik przy okazji
M_ILES Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Niezle! Producent zaleca wymiane swiec zaplonowych co 40tys km., zatem po co filozofowac? Trzeba je poprostu regularnie wymieniac. Co do telepania sie silnika - zalezy jak mocne sa te wibracje. Wg mnie to prawdopodobnie cewki do wymiany (i to wszystkie) tutaj rowniez trwalosc jest ograniczona, aczkolwiek po przejechaniu 100tys mozesz smialo sobie je wymienic. Powodzenia
KANAL Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Mam ten sam problem w swojej Vce odkad ja kupilem. Czuc wibracje na wolnych obrotach. Doslownie jak w dieslu. Wymienilem wszystkie 3 poduszki pod silnikiem i sie poddalem. Bez zmian. Obroty w ogole nie wariuja, podpiete pod VAG wiec gdzie tu cewka czy swiece maja cos do powiedzenia - gdyby mialy wypadalby zaplon i stad trzesienie? Ja stawiam na wydech albo poduszki pod skrzynia biegow. 1
gelus Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 i co koledzy doszliscie do tego co tak trzesie buda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się