Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] 3.0 ASN telepie, trzesie na niskich obrotach (obroty nie faluja, trzyma moc)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, oddalem samochod do speca od silnika ale nie chcialbym zeby za duzo na czesciach przycial :D

Wczesniej sprawdzal to elektronik i stwierdzil ze cewki i cala elektornika OK i ze problem tkwi w silniku.

Samochod trzyma moc(jechalem ostatnio 250km/h), ma dobra elastycznosc. Problem mam od ponad roku ale nie bawilem sie z tym bo dynamika silnika byla jak najbardziej ok. Do tego slychac delikatne stukanie na postoju....W czym moze byc problem? Czy to moga byc zawory czy cos innego w silniku ???

Opublikowano

Sprawdź wszystkie poduszki silnika i skrzyni, i dokładnie sie przyjrzyj czy wydech nie jest gdzieś luźny przy samym silniku czy nie dotyka lub czy może gdzieś obcierać o podwozie.

Opublikowano

Witam, mam podobny problem i taki sam silnik, pracuje nie równo na niskich obrotach i postoju. Znajomy mechannik poradził zmienić świece to może być przyczyna nierównej pracy. Wystrczy, że jedna będzie pracować nierówno i mogą to być obiawy. Prawdopodobnie wytrzymują do 100000km i są platynowe. Obecnie jestem na etapie poszukiwania świec nie wiem jakie najlepsze do tego silnika. Jak będziesz co miał w temacie świeczek daj znać.

pozdro

marek990

Opublikowano

swiece łatwo sprawdzic. odpal auto i po kolei ściągaj fajki kabli z świec i obserwuj co się dzieje, jesli sa sprawne to za kazdy sciagnieciem/zalozeniem kabla powinna nastapic zmiana pracy silnika.

Opublikowano

tak akurat może uszkodzisz sterownik przy okazji

Opublikowano

Niezle! :no:

Producent zaleca wymiane swiec zaplonowych co 40tys km., zatem po co filozofowac?

Trzeba je poprostu regularnie wymieniac. :cool1:

Co do telepania sie silnika - zalezy jak mocne sa te wibracje.

Wg mnie to prawdopodobnie cewki do wymiany (i to wszystkie)

tutaj rowniez trwalosc jest ograniczona, aczkolwiek po przejechaniu 100tys mozesz smialo sobie je wymienic.

Powodzenia :good:

Opublikowano

Mam ten sam problem w swojej Vce odkad ja kupilem. Czuc wibracje na wolnych obrotach. Doslownie jak w dieslu. Wymienilem wszystkie 3 poduszki pod silnikiem i sie poddalem. Bez zmian. Obroty w ogole nie wariuja, podpiete pod VAG wiec gdzie tu cewka czy swiece maja cos do powiedzenia - gdyby mialy wypadalby zaplon i stad trzesienie? Ja stawiam na wydech albo poduszki pod skrzynia biegow.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

i co koledzy doszliscie do tego co tak trzesie buda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...