Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Problem z temperaturą cieczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem pojawił sie po zakupie auta,w drodze do domu zauważyłem ze nie pokazuje temperatury cieczy.po oględzinach wyglądało to tak,ze wszystkie węże są gorące oprucz tego co wychodzi od termostatu ,tylko ten krótki kawałek węża,który idzie do dołu chłodnicy[czujnika] jest zimny ,gdy nacisnełem kilka razy ten wąż to temperatura na wskaźniku lekko skoczyła do góry.pomyślałem może termostat a może czujnik ?wymieniłem najpierw czujnik i bez zmian przyszła kolej na termostat,no to do aso i termostat ori zakupiony.po wymianie odpaliłem autko i jakiś czas nic,ale za chwile niby ok temperatura rosnie.po południu wyjeżdżam na zakupy,temperatura ok 90stopni zajeżdżam na stacje,auto pracuje na biegu jałowym i nagle temperatura spada do zera zgasiłem auto zapłaciłem za benzynę i w drogę,po chwili temperatura ruszyła szybko do 90 stopni.po czym po zakupach temperatura znowu pokazywała zero.zrobiłem jakieś 15km i nic leży?pod domem otwieram machę i macanie węży i znowu ta sama sytuacja wąz który idzie od termostatu do dołu chłodnicy jest zimny,reszta węży gorące.o co chodzi? termostat raczej sprawny [nowy ori]co może być przyczynom tego że raz pokazuje temp a zaraz potem spada,czyli raz jest ok a zaraz znowu lipa? :wallbash:

nie wiem czy nie przegrzałem silnika,.temperaturę oleju miałem 75-80stopni.czy gdyby sie gotowała woda to temperatura oleju była by wyższa? i czy wywalało by wodę jakoś przez zbiorniczek?co to może być?help please.

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze trzeba poprawnie odpowietrzyc uklad chlodzenia.

Nie wiem jak w Twoim modelu to sie robi, ale u mnie w ALT jest srubka, na glownym przewodzie metalowym pl.chl.,

ktorej mozna w tym celu uzyc. Rozgrzewam silnik do temp. pracy i odkrecam srube, czekajac az plyn chl.zacznie sie wydostawac (5-10sek) Ot, tyle...

Poszukaj na forum, jest sporo o tym. :szukaj:

Pozdr :hi:

Opublikowano

u mnie jest odpowietrznik na węzu powrotnym przy ściance grodziowej,taka mała dziurka na wężu,ale ja zawsze odpowietrzam na zimnym silniku.czyli co termostat i czujnik odpada?[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 10:42_________________________________________________tak przeglądam akp,i duzo jest o sprawdzeniu temperatury cieczy poprzez klimatronik[jakiś kanał 51 i temperature oleju 49?] czy ktoś z was mógłby opisać krok po kroku jak to się robi?pilne[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 15:02_________________________________________________Dzięki,odpowietrzone i nic dalej cuda się dzieją,jutro jade po nowy czujnik G2,G62.a i kody klimatronika znalazłem,ale już sam nie wiem który kod jest od temperatury 51 czy 49,bo na jednym i drugim bzdury pokazuje?

Opublikowano

tak większosć ma że na kanale 49 temperature płynu,ale ty jest coś innego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t70.0.html;highlight=kody+klimatronika[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 21:25_________________________________________________Problem rozwiązany,przyczyna to czujnik tem cieczy G2-G62.Wąż u dołu chłodnicy był zimny bo silnik nie osiągał temperatury do otwarcia dużego obiegu,a na blacie pokazywał błędnie 90stopni.teraz jest git na blacie jest 90 i oni drgnie :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...