Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 AWX] Prośba o analizę logów i błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko świeżo po wymianie rozrządu i parę m-cy temu turbiny. Czasami przy odpalaniu zaświeci się dłużej kontrolka grzania świec i po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty, po jakimś czasie wraca wszystko do normy. Interesuje mnie również kondycja autka z racji ewentualnego zawirusowania.

Błędy:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CF

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1414

Coding: 00002

Shop #: WSC 02325

WAUZZZ4B32N073881 AUZ7Z0A1977622

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 K

Component: Zentralverrieg.,DWA D35

Coding: 06987

Shop #: WSC 02325

7 Faults Found:

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01560 - Passenger Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

59-00 - Can't Unlock

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 195 H

Component: symphony II NP2 0007

Coding: 00201

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00878 - Connection to Speaker Front Left

36-00 - Open Circuit

00879 - Connection to Speaker Front Right

36-00 - Open Circuit

Logi statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13352.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13350.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13345.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13346.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13344.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13343.html

Basic Settings:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13349.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13351.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13348.html

Dynamicznych na razie brak, postaram się je jak najszybciej uzupełnić.

Z góry dzięki :notworthy:[br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:42_________________________________________________może ktoś, coś :embarrassed:

Opublikowano

Te błedy wracają po skasowaniu ?

Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac.

Czekamy na dynamiczne.

Opublikowano

Te błedy wracają po skasowaniu ?

Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac.

Czekamy na dynamiczne.

Błędy wracają.

Dynamiczne postaram się zrobić jutro.

:notworthy:

Opublikowano

Sprawdz wtyczke od czujnika temperatury i dobrze by bylo porwnac odczyt 007 stat z odczytem z sekcji Instruments.

Opublikowano

... dobrze by bylo porwnac odczyt 007 stat z odczytem z sekcji Instruments.

:co: czyli jak :?:

Opublikowano

dłuższe palenie się kontrolki świec żarowych i praca na podwyższonych obrotach (zwłaszcza na rozgrzanym silniku) to właśnie efekt tego pierwszego błędu czyli otwarty obwód lub zwarcie do czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, wystarczy że przed dłuższy czas zlogujesz sobie statycznie grupę 007 w 01 Engine - wskazanie w 4 polu od lewej to właśnie wartość temperatury podawana do sterownika silnika przez czujnik G62 (w Twoim logu grupy 007 akurat czujnik nie wariował i podawał cały czas prawidłową wartość temperatury czyli akurat w czasie logu wartość 81*C) ale jeśli tylko w trakcie logowania obroty znowu się podwyższą to w 007 od razu zauważysz różnicę w odczytach temperatury i to jest właśnie sygnał, że znowu nastąpiło zwarcie lub przerwa w obwodzie sygnału z G62. Wychodząc z 01 Engine wchodzisz sobie od razu w 17 Instruments i tam w blokach wartości mierzonych wchodzisz w grupę 003 i pierwsze pole od lewej to jest wskazanie temperatury z czujnika G2 podającego wartość temperatury do wskaźnika w zegarach i porównujesz sobie wskazania z G62 z tymi z G2 - mają być identyczne z tolerancją w granicach 5*C. W każdym razie jeśli stwierdzisz w logu statycznym niedorzeczne wskazania z G62 to wypnij z niego wtyczkę i w piny wtyczki - odpowiadające pinom czujnika G62 (czyli 1 i 3) wepnij szeregowo rezystor o wartości rezystancji 270 ohm i wtedy sprawdź ponownie wskazania w 007 i jeśli wskazania będą cały czas na jednakowym poziomie temperatury (z niewielkimi odchyleniami) to przerwa następuje wewnątrz obudowy czujnika G62/G2 i wymienić należy czujnik a jeśli wskazania temperatury nadal czasami będą niedorzeczne (grubo poniżej wymaganej wartości - zgodnej ze wskazaniami z czujnika G2 w 17 Instruments) to przerwy lub zwarcia szukaj na wiązce od wtyczki do sterownika silnika.

Opublikowano

przemik, Sztomel dzięki za wstępną analizę oraz wyjaśnienie wszystkich kwestii :notworthy:

Problem ze świecami i obrotami występuje tylko na zimnym silniku i to tez nie zawsze, jeżeli chodzi o porównanie odczytów z G62 i G2 to maksymalna różnica jaką udało się zaobserwować wynosiła 4,5 stopnia czyli niby ok.

Logi dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13526.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13524.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13527.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13521.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13525.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13522.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13523.html

Opublikowano

W dynamicznych jest OK.

Tylko znow logowałes na zimnym silniku.

Opublikowano

...Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac...

do wymiany :?:

Opublikowano

skoro wskazania z G62 i G2 różnią się tylko o 4,5*C a silnik nie osiąga 90*C po ptrzejechaniu dystansu 10 km to termostat już przepuszcza i warto go wymienić ale jeśli temperatura robocza silnika jest uzyskiwana na tym dystansie to termostat jest OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...