Cineksik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Autko świeżo po wymianie rozrządu i parę m-cy temu turbiny. Czasami przy odpalaniu zaświeci się dłużej kontrolka grzania świec i po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty, po jakimś czasie wraca wszystko do normy. Interesuje mnie również kondycja autka z racji ewentualnego zawirusowania. Błędy: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 CF Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1414 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 WAUZZZ4B32N073881 AUZ7Z0A1977622 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 K Component: Zentralverrieg.,DWA D35 Coding: 06987 Shop #: WSC 02325 7 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01560 - Passenger Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01560 - Passenger Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 195 H Component: symphony II NP2 0007 Coding: 00201 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 00878 - Connection to Speaker Front Left 36-00 - Open Circuit 00879 - Connection to Speaker Front Right 36-00 - Open Circuit Logi statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13352.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13350.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13345.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13346.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13344.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13343.html Basic Settings: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13349.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13351.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13348.html Dynamicznych na razie brak, postaram się je jak najszybciej uzupełnić. Z góry dzięki [br]Dopisany: 25 Maj 2010, 21:42_________________________________________________może ktoś, coś
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Te błedy wracają po skasowaniu ? Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac. Czekamy na dynamiczne.
Cineksik Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Te błedy wracają po skasowaniu ? Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac. Czekamy na dynamiczne. Błędy wracają. Dynamiczne postaram się zrobić jutro.
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Sprawdz wtyczke od czujnika temperatury i dobrze by bylo porwnac odczyt 007 stat z odczytem z sekcji Instruments.
Cineksik Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 ... dobrze by bylo porwnac odczyt 007 stat z odczytem z sekcji Instruments. czyli jak :?:
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 dłuższe palenie się kontrolki świec żarowych i praca na podwyższonych obrotach (zwłaszcza na rozgrzanym silniku) to właśnie efekt tego pierwszego błędu czyli otwarty obwód lub zwarcie do czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, wystarczy że przed dłuższy czas zlogujesz sobie statycznie grupę 007 w 01 Engine - wskazanie w 4 polu od lewej to właśnie wartość temperatury podawana do sterownika silnika przez czujnik G62 (w Twoim logu grupy 007 akurat czujnik nie wariował i podawał cały czas prawidłową wartość temperatury czyli akurat w czasie logu wartość 81*C) ale jeśli tylko w trakcie logowania obroty znowu się podwyższą to w 007 od razu zauważysz różnicę w odczytach temperatury i to jest właśnie sygnał, że znowu nastąpiło zwarcie lub przerwa w obwodzie sygnału z G62. Wychodząc z 01 Engine wchodzisz sobie od razu w 17 Instruments i tam w blokach wartości mierzonych wchodzisz w grupę 003 i pierwsze pole od lewej to jest wskazanie temperatury z czujnika G2 podającego wartość temperatury do wskaźnika w zegarach i porównujesz sobie wskazania z G62 z tymi z G2 - mają być identyczne z tolerancją w granicach 5*C. W każdym razie jeśli stwierdzisz w logu statycznym niedorzeczne wskazania z G62 to wypnij z niego wtyczkę i w piny wtyczki - odpowiadające pinom czujnika G62 (czyli 1 i 3) wepnij szeregowo rezystor o wartości rezystancji 270 ohm i wtedy sprawdź ponownie wskazania w 007 i jeśli wskazania będą cały czas na jednakowym poziomie temperatury (z niewielkimi odchyleniami) to przerwa następuje wewnątrz obudowy czujnika G62/G2 i wymienić należy czujnik a jeśli wskazania temperatury nadal czasami będą niedorzeczne (grubo poniżej wymaganej wartości - zgodnej ze wskazaniami z czujnika G2 w 17 Instruments) to przerwy lub zwarcia szukaj na wiązce od wtyczki do sterownika silnika.
Cineksik Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 przemik, Sztomel dzięki za wstępną analizę oraz wyjaśnienie wszystkich kwestii Problem ze świecami i obrotami występuje tylko na zimnym silniku i to tez nie zawsze, jeżeli chodzi o porównanie odczytów z G62 i G2 to maksymalna różnica jaką udało się zaobserwować wynosiła 4,5 stopnia czyli niby ok. Logi dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13526.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13524.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13527.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13521.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13525.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13522.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/msz9_13523.html
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 W dynamicznych jest OK. Tylko znow logowałes na zimnym silniku.
Cineksik Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 ...Oprócz kulejacego termostatu wiele w tych logach nie widac... do wymiany :?:
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 skoro wskazania z G62 i G2 różnią się tylko o 4,5*C a silnik nie osiąga 90*C po ptrzejechaniu dystansu 10 km to termostat już przepuszcza i warto go wymienić ale jeśli temperatura robocza silnika jest uzyskiwana na tym dystansie to termostat jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się