Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Lekkie szarpanie podczas przyspieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

jesli podobny temat juz byl to bardzo Was przepraszam...jestem @ work i zalezy mi na tym by jak najszybciej sie dowiedziec co boli moje "malenstwo". :sad:

Od jakiegos juz czasu zauwazylem ze jak np. wrzuce 2 bieg i rozpedzam ja od ok 1,5k obortow to samochodzik NIE ROZPEDZA SIE PLYNNIE (nie szarpie nim tak jak nauka jazdy :wink: jak za malo sprzegla uzyje ale...). Tak samo sie dzieje z innymi biegami na niskich obrotach. Jak obroty sa nieco wyzsze to tez sie tak dzieje ale jest juz mniej odczowalne. Uczucie jakby mial moc, ciagnal ladnie i nagle na chwilke gdzies moc uciekala i na chwile go zmulalo :cry:

Przed czyszczeniem przepustnicy bylo jeszcze bardziej to odczowalne...teraz musze przyznac ze jestem duzo bardziej zadowolony z sposobu w jaki sie rozpedza :smile:

I tutaj kolejne pytanie ... czy jesli przeczyscilem przepustnice lecz poki co nie mialem czasu podjechac na VAG'a zeby mi ja zaadaptowali to czy moze to byc jeszcze przyczyna :?:

Co sie dzieje jesli przeczysci sie przeustnice bez pozniejeszej jej adaptacji :?: Czy mozliwe ze przez to komputerek widzi jakies bledy :?:

Na stronie http://www.vag-com.pl jest napisane:

Oto wybrane przykłady sytuacji, po których powinno się przeprowadzić omawianą tu procedurę:

► Akumulator pojazdu został odłączony, ponownie podłączony lub się rozładował.

► Sterownik silnika został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.

Zespół przepustnicy został przeczyszczony, wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.

► Pedał przyśpieszenia został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.

Co wy na to :?:

Moze ktos z Was mial podobny przypadek i bedzie w stanie nam pomoc (mi i audzince)

Z gory Wam bardzo dziekuje no i sorki ze tyle czytania Wam zafundowalem :oops:

Opublikowano

Mam chyba ten sam problem. Najbardziej jest to odczuwalne na dwójce przy 1800-2000tys obrotów, na trójce też czasami można zauważyć wyżej opisaną sytuację.

Jeżeli ktoś coś wie proszę o wszelkie uwagi.

Opublikowano

Odświeżam bo mam ten sam problem co mieli (najprawdopodobniej już naprawiony) koledzy wyżej. Zmieniłem przepustnicę i problem identyczny jak ma kolega Rafalulan. Mam swojego vag-a po podpięciu żadnych błędów nie ma. Nie mogę zaadaptować przepustnicy bo vaguś pisze że ni ma takiego kanału(098) i error. Przy czym w Mesurements Blocks odczytuje bez problemowo wyżej wymieniony kanał. Vag oczywiście odblokowany.

Pozdrawiam.

PS.

Czy jak nie mogę tego zrobić na swoim vagu to czy w servisie będą to mogli zrobic?

EDIT

Nie zauważyłem że to wątek o układzie napędowym..

Moderatorów proszę o przeniesienie posta do działu silniki benzynowe.

Opublikowano

Chłopaki witajcie. Rozwiązaliście może ten problem bo mam to samo i nie wiem od czego zacząć szukać co może być przyczyną?

Pozdro

Opublikowano

A może by tak zacząć od sprawdzenia Kabli WN oraz świec. Przede wszystkim to one odpowiadają za równą pracę silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...