Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE ASV] Prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Masz kolego ostre przeładowanie i na dodatek pózniej auto weszło w tryb awaryjny. Sprawdz na początek jak ma sie geometria w turbinie. Mozliwe ze będzie trzeba ją przeczyścić. N 75 otwarty na maxa i juz nie daje rady zbić cisnienia i dlatego wpada w TA.

Pozdro

ZC

Opublikowano

Dzieki serdeczne. Moglbys mi podpowiedziec jak sprawdzic geometrie w turbinie? Czy wystarczy sprobowac poruszac sztanga?

Opublikowano

Moglbys mi podpowiedziec jak sprawdzic geometrie w turbinie? Czy wystarczy sprobowac poruszac sztanga?

z pewnością nie uda Ci się nią poruszyć ręką więcej jak parę milimetrów w górę tzn. ciągnąc ją w stronę kolektora ssącego, możesz też przy użyciu Vaga ustawić grupę 011 i przejść w tryb Basic Settings i wtedy obserwować czy i w jakim zakresie sztanga się będzie poruszać cyklicznie w dół i górę co 10 sekund - prawidłowo działająca zmienna geometria skutkuje płynnym ruchem sztangi (bez widocznych zacięć i skoków) w zakresie około 1.8 cm - jeśli tak nie będzie a sztanga praktycznie cały czas będzie maksymalnie wsunięta w gruchę tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na której jest zamocowany koniec sztangi) będzie się opierać o ogranicznik maksymalnego skoku tej dźwigni to już możesz się brać za demontaż turbo i czyszczenie zmiennej geometrii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...