lukanio63 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Koledzy, czy pomozecie mi dojsc co jest przyczyna notlaufa w mojej octavii 1.9TDI ASV? Wykonalem dzis logi dynamiczne, ale ni w zab nie potrafie ich zinterpretowac. Prosze o pomoc. Log (0 - 003,008,011)
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Witam Masz kolego ostre przeładowanie i na dodatek pózniej auto weszło w tryb awaryjny. Sprawdz na początek jak ma sie geometria w turbinie. Mozliwe ze będzie trzeba ją przeczyścić. N 75 otwarty na maxa i juz nie daje rady zbić cisnienia i dlatego wpada w TA. Pozdro ZC
lukanio63 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Dzieki serdeczne. Moglbys mi podpowiedziec jak sprawdzic geometrie w turbinie? Czy wystarczy sprobowac poruszac sztanga?
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Moglbys mi podpowiedziec jak sprawdzic geometrie w turbinie? Czy wystarczy sprobowac poruszac sztanga? z pewnością nie uda Ci się nią poruszyć ręką więcej jak parę milimetrów w górę tzn. ciągnąc ją w stronę kolektora ssącego, możesz też przy użyciu Vaga ustawić grupę 011 i przejść w tryb Basic Settings i wtedy obserwować czy i w jakim zakresie sztanga się będzie poruszać cyklicznie w dół i górę co 10 sekund - prawidłowo działająca zmienna geometria skutkuje płynnym ruchem sztangi (bez widocznych zacięć i skoków) w zakresie około 1.8 cm - jeśli tak nie będzie a sztanga praktycznie cały czas będzie maksymalnie wsunięta w gruchę tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na której jest zamocowany koniec sztangi) będzie się opierać o ogranicznik maksymalnego skoku tej dźwigni to już możesz się brać za demontaż turbo i czyszczenie zmiennej geometrii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się