Norbunio Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Czy to normalne że na 3, 4 biegu od ok 4000obr/min zaczyna się świst turbo . Dzieje się tak przy pełnym bucie. Na 1 czy 2 biegu tego nie ma. Samochód równo idzie i nie ma zastrzeżeń. Świst jest delikatny i słychać go tylko przy zamkniętych szybach.
gregory Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności.
Norbunio Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 ok, kazdy chyba szanujacy sie mechanik moze to sprawdzic ? Czy trzeba magika ?
gregory Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 ok, kazdy chyba szanujacy sie mechanik moze to sprawdzic ? Czy trzeba magika ? Jak ma olej w głowie to tak
Dev Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Czy to normalne że na 3, 4 biegu od ok 4000obr/min zaczyna się świst turbo . Dzieje się tak przy pełnym bucie. Na 1 czy 2 biegu tego nie ma. Samochód równo idzie i nie ma zastrzeżeń. Świst jest delikatny i słychać go tylko przy zamkniętych szybach. sprawdz ciśnienie doładowania prawdopodobnie klapa od WG nie jest domknięta lub częściowo wypalona ''świstac'' powinno juz od 1800obr/min
Norbunio Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Ok na dniach będę miał wolne to się tym zajmę. Gdyby to były problemy z WG to chyba naprawa nie powinna mnie zabić ? Może się to też przenosić na gorsze osiągi ?
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Może się to też przenosić na gorsze osiągi ? a jak myslisz ???? :tongue4: :tongue4:
domjenick Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 świst może też powodować luz na wirniku :gwizdanie:
Norbunio Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Właśnie sobie skojarzyłem że ten dźwięk jest identyczny jak w silnikach z kompresorem. W piątek dam to do diagnozy.
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 świst może też powodować luz na wirniku :gwizdanie: ja bedzie luz na osi to nie bedzie swistu, tylko grzechotanie druga sprawa to przy jakich obrotach jest slyszalny swist turbo bardzo pozno wstaje teraz nalezy szukac przyczyny
Norbunio Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 od 4000obr na 3 i 4 biegu slychac najbardziej, 1 bieg i 2 nie ma żadnego gwizdu. Turbo wstaje chyba normalnie, choć czasami jak np jadę na 2 biegu i z najniższych obrotów go depnę to mija chwila zanim się zbierze. Może to też przez to że auto waży ponad 1600kg. Tak ogólnie to lata poprawnie, ścigałem się z kolegi a3 1.8tq z 2001 150km i mu delikatnie odchodziłem. Ogólnie dźwięk jest za***isty i mógłby zostać na zawsze bo gwiżdze pięknie:) Po podpięciu do komputera da się sprawdzić czy turbo poprawnie pompuje i jakie jest ciśnienie prawda ?
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 nie opowiadaj glupstw u mnie turbo zaczyna gwizdac od 1900 obr/min I juz auto zdrowo ciagnie, nie ma zadnych opoznien, podepnij VAG-a cisnienie powinno zawierac sie pomiedzy 0.6-0.65 bar-a jezeli masz mozliwosc wepnij manometr w dolot, musi pracowac w przedziale -1...+1 bar
domjenick Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 świst może też powodować luz na wirniku :gwizdanie: ja bedzie luz na osi to nie bedzie swistu, tylko grzechotanie moje zaczęło gwizdać i po wymianie zobaczyłem jaki był luz,tak na oko,to ze dwa milimetry,w każdą stronę
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 wirnik moze miec luz wzdłuzny, nigdy poprzeczny jezeli takowy posiada to już turbina dochodzi do swojego kresu nie ma co gdybac, trzeba podpiąc manometr i zobaczyc co sie dzieje jezeli turbina faktycznie pozno "wstaje" trzeba ja demontowac w/g mnie wine ponosi tutaj WG
gregory Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 wirnik moze miec luz wzdłuzny, nigdy poprzeczny Bzdura! Wirnik może mieć zarówno luz wzdłużny jak i poprzeczny.
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 turbina z tego linka to już szrot :polew: :polew: poczytaj opisy, był juz na ten temat post, że sie wysrała
gregory Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 turbina z tego linka to już szrot :polew: :polew: poczytaj opisy, był juz na ten temat post, że sie wysrała Szrot nie szrot, ale 1,5Bar dmuchała jeszcze w Peaku. Ale strach było jeździć z wirnikiem który miał aż takie luzy. Wracając do tematu to w turbach występuje luz zarówno wzdłużny jak i poprzeczny i nie jedynie w szrotach.
domjenick Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 turbina z tego linka to już szrot :polew: :polew: poczytaj opisy, był juz na ten temat post, że sie wysrała moja nówka sztuka też miała poprzeczny luz- jest potrzebny do wytworzenia poduszki olejowej do smarowania
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 do wytworzenia filmu olejowego, nie poduszki, słuzy pompa oleju dobra dosyc tych przepychanek niech Kolega rozbiera turbo i bedzie wiadomo co w trawie piszczy
domjenick Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 do wytworzenia filmu olejowego, nie poduszki, słuzy pompa oleju jak zwał,tak zwał-służy do smarowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się