rychu 0 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam. Niedawono kupiłem B5 i nie ma w niej paska do limatyzacji. Czy przed założeniem go musze coś jeszcze sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Tak, sprawdź czy jest czynnik, może coś się zepsuło i poprzedni właściciel zdjął pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Uwaga!! Sprawdź przede wszystkim czy nie jest zatarty kompresor! Najczęściej właśnie wtedy zdejmuje się pasek, a to że kółko pasowe kompresora się kręci lekko- nic nie znaczy bo jest rozłączane sprzęgiełkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqas26 1 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Uwaga!! Sprawdź przede wszystkim czy nie jest zatarty kompresor! Najczęściej właśnie wtedy zdejmuje się pasek, a to że kółko pasowe kompresora się kręci lekko- nic nie znaczy bo jest rozłączane sprzęgiełkiem. Nie sprawdza sie sprezarki przez krecenie tego kolka tylko przez krecenie tego co jest w srodku w tym kolku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Na 99% cos masz zepsute nie sadze ze by tak bez powodu, poprzedni wlasciciel zdjal pasek, najprawdopodobniej zatarta sprezarka, albo po prostu urwal sie mu pasek, a mial zamiar sprzedac i nie chcial sie pchac w koszty. Najlepiej podjedz do serwisu klimy ze by ci fachowo sprawdzili. Nie zakladaj, i nie odpalaj klimy bez sprawdzenia ze, bys sobie nie narobil wiekszego bigosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 dzięki za rady!!!!! respekt;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 > Luqas26 - no właśnie o to mi chodziło, żeby się nie zasugerował że "po wierzchu" się kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Czy to zatarcie to poważna sprawa, dużo kosztuje naprawa? Niestety mi ostatnio coraz bardziej nasila się taki odgłos jak by coś się zacierało i podejrzewam kółko sprężarki no chyba że inne od tych pasków bo rozrząd pełen robiłem rok temu. Dodając gazu dźwięk się nasila - przyspiesza (jak by zacieranie). Na luzie chodzi cisszzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No skoro po wciśnięciu sprzęgła odgłosy się zmieniają, to przyczyn szukaj w sprzęgle lub skrzyni a nie w klimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqas26 1 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 To bedzie pewnie lozysko oporowe te ktore dochodzi do docisku po puszczeniu sprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 DOkładniej to wygląda tak, że jak się przyspiesza to dźwięk się nasila a na luzie podczas toczenia się tego nie słychać (na postoju już słychać, cicho), wraz z spadkiem obrotów dźwięk słabnie. Dźwięk tego ocierania maskarycznie nasila się, po tym jak silnik się rozgrzeje. Ten dźwięk dochodzi gdzieś z tych rolek, na samym przodzie. Rozwiązane - łożysko klimy i napinacz od paska klimy - zatarte były do wymiany. Może występować obok tarcia dźwięk miałczenia po rozgrzaniu (jak przy zatartej pompie wodnej). Pasek zdjęty i problem rozwiązany. Musze tlyko podjechać na wymianę napinacza tego i łożysko w sprężarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyggga 0 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 mam podobny problem brak paska od klimatyzacji jak sprawdzałem sprężarka się w ogolę nie kreci:(((( dzwoniłem do serwisu i kolo mówił ze cały koszt naprawy tego to około 1200zl wymiana sprężarki na działająca( 550zl) czyszczenie układu ponieważ prawdopodobnie dostały się opiłki (350) nabijanie i takie inne ok 200zl i mam pytanie czy miał już ktoś taki problem???? Czy koszta są naprawdę takie duże czy tylko chcą zarobić na mnie:( pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqas26 1 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 1200 TO NIE DUŻO ZA TAKI ZABIEG:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyggga 0 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 to jednak kolo mial racje ...omg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się