Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Dziura w przyśpieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do użytkowników seryjnego AJMa. Mam ten silnik i wydaje mi sie jakby mial małą dziurę w przyspiszeniu.. Normalnie, tak mi się wydaje, ze turbina powinna łapać tak +/- od 2000 RPM no nie ? A u mnie zakres jest taki: do 2000 RPM ciagnie, pozniej delikatnie spada i tak 2700-2800 zaczyna znowu ciągnąć. Coś jest nie tak czy ten silnik tak ma ? Proszę o wypowiedź użytkowników tych silników. Dzięki

Opublikowano

U mnie ciągnie od ok. 1800 do "bólu". I chyba tak powinno być, tzn. żadnych "dziur i dołów". Może powinieneś zrobić logi dynamiczne? Wtedy wsio się okaże. :wink4:

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do użytkowników seryjnego AJMa. Mam ten silnik i wydaje mi sie jakby mial małą dziurę w przyspiszeniu.. Normalnie, tak mi się wydaje, ze turbina powinna łapać tak +/- od 2000 RPM no nie ? A u mnie zakres jest taki: do 2000 RPM ciagnie, pozniej delikatnie spada i tak 2700-2800 zaczyna znowu ciągnąć. Coś jest nie tak czy ten silnik tak ma ? Proszę o wypowiedź użytkowników tych silników. Dzięki

zrób logi ale stawiam na zacinające sie żaluzje w turbinie
Opublikowano

A czym moge zrobic te logi ? Mam kabelek i Vaga. Wystarczy ? A co do tych żaluzji to można to przeczyścić ?

tak vagiem w dziale FAQ diagnostyka vag jest pokazane co i jak. Żaluzje można rozruszać ręcznie i przegonic furmanke.Chyba nie jest z nimi aż tak źle skoro nie łapiesz notlaufów jeszcze :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...