jaro86glogow Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Niedawno pękła mi sprężyna z przodu a więc jest okazja aby wymienić spreżyny na sportowe. Myśle nad delikatnym obniżeniem czyli ok -30mm. Jeśli chodzi o spreżyny to zastanawiam sie pomiedzy używanymi Ebachami pro kit a H&R 29989(progresywne). Teoretycznie przy takim obniżeniu można zastosować seryjne amortyzatory ale lepiej zastosować amory o skróconym skoku. Ogladająć katalog na stronie sachs'a zauważyłem że produkują 3 rodzaje amortyzatorów : - dla zawieszenia standardowego - wzmocnionego - sportowego Nie wiem co to "wzmocnione" zawieszenie ale sportowe to pewnie 1BE a tam z tego co mi wiadomo były krótsze amorki. Ku mojemu zdziwieniu na przód dla sportowego zawieszenia mają inne oznaczenie numer sachs 170 813(zwykłe i wzmocnione 170 811) a na tył ten sam numer 170 814 czyli wychodzi na to że przy zawieszeniu 1BE tylko przednie amortyzatory były inne niż przy standardowym zawieszeniu??? Tak wiec mam pytanie: 1.Które spreżyny będa bardziej miękkie?? 2.Czy takie sprężyny w połaczeniu ze amorami sachsa tymi do 1BE bedą dobrym rozwiązaniem??
Wąski Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 wzmocnione czyli na złe drogi .Tak opisuje Sachs ,a co chcesz osiągnąć
jaro86glogow Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 chce obniżyć auto ze względów wizualnych bo na 17" felgach optycznie stoi za wysoko a przy tym troche utwardzić ale nie robiąc z auta taczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się