dante0018 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 A mianowicie kiedy silnik jest zimny( np. rano) bez problemu odpala a po chwili obroty faluja, tzn na chwilke spadaja i spowrotem wracaja. I tak cyklicznie przez minute az silnik sie troche rozgrzeje. Dodatkowo w chwili spadku obrotow silnik sie trzesie i slychac dziwne "sykniecie" powietrza( chyba powietrza ) z tylnej czesci silnika.
dante0018 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Dodam ze ten odglos powietrza slychac z okolic elektrozaworu
Sztomel Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dodam ze ten odglos powietrza slychac z okolic elektrozaworu domyślam się, że chodzi pewnie o elektrozawór N18 od sterowania EGR, jeśli słyszysz syknięcie to sprawdź czy masz szczelny wężyk, którym N18 jest połączony wraz z N75 do obudowy filtra powietrza lub może ten wężyk wcale nie jest założony, co do falujących obrotów to zwróć szczególnie uwagę na wartości temperatur z czujników w grupie 007 Vaga przed uruchomieniem zimnego silnika i śledź te wskazania po rozruchu silnika.
dante0018 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 Niestety VAG'a narazie nie mam mozliwosci podpiecia wiec probuje dojsc do tego w inny sposob Sprawdzilem wezyki i wszystkie sa na swoim miejscu. Ciagle dziwi mnie ze po ok minucie wszystko dziala dobrze. N18 robi sie cieply i jest juz ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się