[ALL B7] Silnik dostaje drgania przy odpalaniu i tak ciągle ciepły czy zimny

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    W moim Avancie 2.0 gdy odpale silnik to silnik dostaje drgań, jest to odczuwalne w całym aucie ,nawet jak silnik jest rozgrzany i przejedzie wiele km to te drgania nadal występują.Te drgania nie są aż tak mocne ze mi całą budą trzepie ale drgania są odczuwalne i sądzę że być tak nie powinno ,mechanikiem nie jestem wiec niech się fachowcy wypowiedzą co może być przyczyną

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    W moim Avancie 2.0 gdy odpale silnik to silnik dostaje drgań, jest to odczuwalne w całym aucie ,nawet jak silnik jest rozgrzany i przejedzie wiele km to te drgania nadal występują.Te drgania nie są aż tak mocne ze mi całą budą trzepie ale drgania są odczuwalne i sądzę że być tak nie powinno ,mechanikiem nie jestem wiec niech się fachowcy wypowiedzą co może być przyczyną

    wpisz sobie w szukajke , drgania lub wibracje , wyskoczy ci pewnie z 30 stron wiec milego czytania , bo przyczyn to moze byc co naj mniej kilka i zadna nie jest jednoznaczna.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    chciałbym też sie dowiedzieć czy posiadacze tego autka z tym motorem też maja takie problemy czy to moze standart ze on tak lekko wpada w drgania,a oże wam chodzi równo i nie wpada w drgania prosze wypowiedzcie się.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    j.w. Miłej lektury kolego po info na temat drgań itp. w BLB jest mnóstwo... :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dziekiii za porady naprawde mi dużo pomogły ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no radzimy ci wpisz to co ci powidzialem i milej nocki ( bo zejdzie na czytaniu :wink4:)

    Tak na szybko - pompowtryskiwacze , wiazka , dwumas , plecionka , poduszki , zle ustawione walki wyrownwazajace jak ktos przy nich grzebal , to tak na szybko na 5000zl jak chesz moge dalej :wink4: .........a sa tacy co wymienili wszystko i dalej drga :wink4: a sa tacy comaja 200 tys. i nic m nie drga i nie drgalo , ot taki sympatyczny silniczek.Wpisz sobie jeszcze zabierak pompy oleju lub brak cisnienia oleju ,tylko usiadz bo jak przeczytasz co masz to sie przerazisz albo jutro sprzedaz to auto :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no radzimy ci wpisz to co ci powidzialem i milej nocki ( bo zejdzie na czytaniu :wink4:)

    Tak na szybko - pompowtryskiwacze , wiazka , dwumas , plecionka , poduszki , zle ustawione walki wyrownwazajace jak ktos przy nich grzebal , to tak na szybko na 5000zl jak chesz moge dalej :wink4: .........a sa tacy co wymienili wszystko i dalej drga :wink4: a sa tacy comaja 200 tys. i nic m nie drga i nie drgalo , ot taki sympatyczny silniczek.Wpisz sobie jeszcze zabierak pompy oleju lub brak cisnienia oleju ,tylko usiadz bo jak przeczytasz co masz to sie przerazisz albo jutro sprzedaz to auto :)

    Już go tak nie strasz Paweł! :wink4: P.S. Dla uspokojenia mnie też trochę drga. :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    :decayed: spoko mi tez minimalnie drga :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak nie jest to tak bardzo uciążliwe to się przyzwyczaj i nie zwracaj uwagi na to :gwizdanie: bo w innym przypadku wydasz dużo kasy a rezultat może być różny :(. Ja się przyzwyczaiłem :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Trzbeba bycnaprawde bogatym zeby tym silnikiem zrobic 500 tysiecy km :D:D::D:D Zobacznie sobie na to http://vwszrot.pl/

    nic sie nie martw , nie dojedzie :decayed::wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli..

    Zalezy gdzie bedziesz to robił? W ASO Audi jeden pompowtrysk do BLB z koncówką GX to teraz jakies 2049zł :wallbash:

    Co do dwumasa to nie znam cen z ASO a jak sie pyatłem w normalnym sklepie to kompletne sprzegło cos za 1600zł z Luka a Sachs 100zł drożej + do tego robocizna.

    Ja mam u siebie nowe 4 pompowtryski i co jakis czas delikatnie zabuja wiec mysle ze to droga impreza zeby sobie tak eksperymentowac :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam u siebie nowe 4 pompowtryski i co jakis czas delikatnie zabuja wiec mysle ze to droga impreza zeby sobie tak eksperymentowac

    po BLB tez stwierdzilem ze to nie ma sensu , wydalem 5K a mimo nowego dwumasu i PD drgania jak byly taka byly.W obecnym jest nawet ok. ale mimo ze PD tez sa nowe to kulura pracy to jakies lata swietlne do tego czego bym sie po audi w tym temacie spodziewal.

    Przyjalem to ze TTTM ( czyli ten typ tak ma ) aczkolwiek nie powiem bo inzynierom od przewagi dzieki technice naleza sie brawa bo tak skutecznie mnie zniechecili do swoich silnikow diesla ze jest to moj drugi i ostatni w zyciu jaki kiedykolwiek kupilem ( nie tylko audi ale ogolnie )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli..

    Co do dwumasa to nie znam cen z ASO a jak sie pyatłem w normalnym sklepie to kompletne sprzegło cos za 1600zł z Luka a Sachs 100zł drożej + do tego robocizna.

    Kiedyś w ASO (2 lata temu) można było kupić regenerowany zestaw .. było taniej niż fabrycznie nowy, ale warunek, trzeba było oddać swoje stare sprzęgło ...

    Proponuje sprawdzić cenę z ASO ... niecałe 2 lata temu z komplet do 3.0TDi wołali 1400PLN .. ale ceny pewnie wzrosły ...

    Sugestia, że to dwumas albo wtryski - moim zdaniem sprawdź to 2x i u różnych mechaników ... tak jak już MAJKI pisał .. to droga zabawa, a robota dla mechanika konkretna i powiedzmy szybka :)

    Jeśli zaufany mechanik, to może czasem warto sprawdzić u innego .. bo może się mylić :)

    BTW

    Ww ceny to za sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) .. dolicz jeszcze dwymasa - cena pewnie wyższa od sprzęgła i roboty :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    troche to wszystko jest w ładnej cenie i mam takie pytanie czy jesli przyczyną bedą na 100% te pompo wtryski lub dwumas czy to trzeba naprawiać czy moge z tym jeździć i przyzwyczaić sie do tych drgań?? Mechanik nigdy prawdy nie powie bo chce zarobić na robocie dlatego pytam was czy trzeba to odrazu naprawiać czy moge z tym bez obaw jeździć, bo mam w planach jeszcze rozrzad wymienić a to juz jest koszt 1600zł plus robocizna.Czekam na opinie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    troche to wszystko jest w ładnej cenie i mam takie pytanie czy jesli przyczyną bedą na 100% te pompo wtryski lub dwumas czy to trzeba naprawiać czy moge z tym jeździć i przyzwyczaić sie do tych drgań?? Mechanik nigdy prawdy nie powie bo chce zarobić na robocie dlatego pytam was czy trzeba to odrazu naprawiać czy moge z tym bez obaw jeździć, bo mam w planach jeszcze rozrzad wymienić a to juz jest koszt 1600zł plus robocizna.Czekam na opinie

    nigdy nie masz pewnosci 100 % ze to jest akurat to.Z padajacymi PD nie specjalnie sie powinno jezdzic , a dwumas jak sie skonczy to sie sam rozleci , jak ci wpadnie do srodka przez podloge to zanczy sie wlasnie skonczyl na amen :decayed::wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podepnij VAGa i sprawdź jak Ci PD leją, czy są w normach. Późnej zalej STP i pojeździj trochę.

    Mi ostatnio padła cewka w PD, kupiłem używany PD 250zł + nowe uszczelniacze 20zł, wymieniłem i jak ręką odjął :wink4: niema co się przejmować :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy