Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Wczoraj jak wracałem z rancha zapaliła mi się kontrolka ABS (skreślone ABS) oraz wykrzykinik czerwony w kółku i pisknął 3 razy: Domyślam sie, że oznacza to jakiś problem z hamulcami... Zatrzymałem się i sprawdziłem: -poziom płynu (5 mm poniżej MAX czyli chyba OK) -klocki wszelkie mozliwe i chyba całkiem OK, chociaż z tyłu jakby ich lekko mało było (ciężko na drodze to sprawdzić dokładnie) -odpaliłem znowu i sytuacja się już nie powtórzyła -zrobiłem parę hamowań: ABS działa (trykanie), hamulce bardzo mocne.... -zrobiłem ostry start na full gazie (na mokrej nawierzchni) i kontrola trakcji też raczej wporzo (nie młócił kołami) Ale zauważyłem że powyżej 120 słychać jakby lekkie dudnienie rytmiczne, tak na oko (ucho) z prawego przedniego koła - może tarcza ma lekkie nierówności, hmmmm ?? Moje pytanko brzmi, co jeszcze ta kontrolka może znaczyć, mi sie wydaje że -klocki ? (przód i tył ma czujniki?) -ABS, kontrola trakcji ? -Poziom płynu? I pytanko z innej beczki: -Ile kosztują poszczególne klocki (przód/tył) -Ile kosztują tarcze (przód/tył - wszystkie wentylowane) -Ile kosztują czujniki ABS? Pozdrawiam, samochód to Audi A8 D2 4.2 Quattro tiptronik, silnik ABZ, rocznik 1994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 U mnie ostatnio podobnie, wpadłem ponad stówę na roboty drogowe, zacząłem hamować i zapaliła się kontrolka ABS+wykrzyknik. Wieczorem podpiąłem Vag-a i wyskoczył błąd 1203 - połączenie elektryczne ABS/deska wskaźników Kasowanko...i ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ale ja nic nie kasowąłem .... i błąd więcej się nie pojawił .... VAG-a może dzisiaj podepnę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Mialem cos podobnego. W moim A4 padl akumulator. Wymienilem do na nowy i nigdy wiecej nie widzialem tego komunikatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Będzie ktoś miał może jutro VAG-a na spocie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 I pytanko z innej beczki: -Ile kosztują poszczególne klocki (przód/tył) -Ile kosztują tarcze (przód/tył - wszystkie wentylowane) -Ile kosztują czujniki ABS? Do A8 nie orientuje sie w cenach, ale mysle ze podobne jak do A4 klocki przod na cala os od 130 do 500zl zalezy jaka firma mysle ze z ATE lub FERREDO bardzo dobre firmy kupisz za okolo 250zl klocki tylna os od 90-350zl tarcze nie pamietam dokladnie ale od 130 do 400zl za sztuke zalezy gdzie kupujesz i jakiej firmy czujnik ABS w ASO to koszt okolo 500zl. Najlepiej podepnij VAG-a bedziesz wiedzial co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Może jutro podjadę na spocik, ktoś może VAG-a podepnie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 U mnie ostatnio podobnie, wpadłem ponad stówę na roboty drogowe, zacząłem hamować i zapaliła się kontrolka ABS+wykrzyknik. Wieczorem podpiąłem Vag-a i wyskoczył błąd 1203 - połączenie elektryczne ABS/deska wskaźników Kasowanko...i ok. Kasowanko kasowankiem, a tu lipa. ABS i (!) zapaliły się na stałe. Vag pokazuje: 18057 (P1649) - Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module 18256 (P1848 ) - Please check DTC Memory of engine ECU. Z ABS (18256) nie mogę sie połączyć, a błędu 18057 nie mogę skasować Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Już wiem co jest przyczyną migania sporadycznego kontrolki łożysko lewego przedniego koła (ma luzy i lekko stuka) - dzisiaj/jutro wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 MorgothV8 już po wymianie? daj znać czy usterka zniknęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 dzisiaj bedzie wymiana, efekty podam jutro lub pojutrze.... Łożysko wymienione, błedy ABS wykasowane i nie pojawiły sie więcej - nie czuć już lekkiego szumu/huczenia przy hamowaniu Przy okazji wymieniłem filtry kabinowe (są 2) Koszty: Łożysko: 220 PLN Filtry: 120 PLN Całość (z robocizną i kompem): 420 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się