domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Jak w temacie-utraciłem połączenie ze sterownikiem ABS-zamknąłem laptopa,jak był połączony ze sterownikiem :wallbash: na FISie cały czas "dyskoteka" 2 Faults Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - nie mogę zmienić kodowania,nie mogę ustawić kąta skrętu,błędy były w silniku ,licznikach i ABS-da radę usunąć,ale do ABSu powraca cały czas,po przekręceniu klucza w stacyjce-pokazuje się OK,ale za chwilę piszczy i miga wszystko ,co związane z hamulcami próbowałem już procedury ze strony ross-techa-nie działa.Reset,powrót do ustawień fabrycznych-przerobione-nie wyciągałem jeszcze bezpieczników i nie odpinałem klem ,ani wtyczki od ABSu,bo już trochę ciemno... :gwizdanie: [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Tu mam cały czas -2,5 i nic się nie zmienia,kręce kierą i nic Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001-ta grupa-w ogóle jest niedostępna ,dopiero 003 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] jakieś pomysły? czyżbym uwalił sterownik?
vauxhall95 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 odlacz kleme minus i ta klema dotchnij do plusa.Odczekaj 10min podlacz ponownie.Po wymianie klockow kiedys w mondeo palil sie abs bledu nie dalo sie usunac,po tej operacji wszystko juz bylo OK.
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 bezpieczniki OK,chamski reset z odpięciem klem-nic nie pomogło...coś mi się wydaje,że czujnik skrętu i sterownik ,albo się zawiesiły,albo po prostu je uwaliłem [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 17:19_________________________________________________zna ktoś LOGIN do sterownika ABSu? 40168 na pewno nie działa
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 a więc: wsiadaj do fury i działaj Wciśnij przycisk LOGIN, wpisz Login, który utworzysz na podstawie poniższych informacji : * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic Jak zalogujesz to później kodujesz: Wciśnij przycisk RECODE, wpisz kod, który utworzysz na podstawie poniższych informacji : * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją: Wchodzisz do grupy 03-ABS Brakes [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] po kalibrowaniu możesz mieć taki błąd: 01486 - System Function Test Activated ale wystarczy się przejechać i mocniej przyhamować i powinna sama zgasnąć kontrolka ESP pzdr antonio
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 mam już kod i login-tylko teraz tak: będzie problem z kalibracją,bo u mnie tylko 003 w BS jest aktywna,ale zaraz ide-dam znać za jakąś chwilke
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 zrób wszystko krok po kroku jak Ci napisałem
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 no i pupa-udaje się wpisać login,potem kodowanie,ale jak wychodzę ze sterownika-kod wypada i dalej jest 00000 w MB 005-dalej jest -2,5* w BS dalej aktywna grupa 003,pojezdziłem i nic -dalej dyskoteka [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 19:23_________________________________________________a jakby spróbować z tym loginem wygenerowanym?
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 czy po zaakceptowaniu kodowania automatycznie VAG wychodzi z ABS'u? czy jest możliwość wejścia odrazu [Fault Codes - 02] czy musisz ponownie z głównego ekranu kliknąć ABS
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 czy po zaakceptowaniu kodowania automatycznie VAG wychodzi z ABS'u? czy jest możliwość wejścia odrazu [Fault Codes - 02] czy musisz ponownie z głównego ekranu kliknąć ABS nie wychodzi i mogę kliknąć na okno z błędami
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 no i pupa-udaje się wpisać login,potem kodowanie,ale jak wychodzę ze sterownika-kod wypada i dalej jest 00000 I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją: bez wychodzenia z ABS'u [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back]
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 dobra-zrobie,jak mówisz,tylko poczekam ,jak mi się bateria podładuje w laptopie a jak po wpisaniu loginu,nowego kodowania i wykasowaniu błędów znów będzie -2,5*,to nie będę wiedział,kiedy będzie 0,0
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 dobra-zrobie,jak mówisz,tylko poczekam ,jak mi się bateria podładuje w laptopie a jak po wpisaniu loginu,nowego kodowania i wykasowaniu błędów znów będzie -2,5*,to nie będę wiedział,kiedy będzie 0,0 ja u siebie jak kalibrowałem to nie patrzyłem na warości skęciłem w lewo, w prawo, przeszedłem wszystkie kroki i wszystko wyszło OK[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 19:42_________________________________________________jeszcze jedna rada: no i pupa-udaje się wpisać login,potem kodowanie,ale jak wychodzę ze sterownika-kod wypada i dalej jest 00000 I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją: bez wychodzenia z ABS'u [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] wchodzisz tam (patrz pogrubienie) ale nie kasujsz błędów, jak dobrze się skalibruje to same powinny zniknąć
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 idź i sprawdź bo zaraz będę OFFLINE i dopiero odezwę się po 22
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 idź i sprawdź bo zaraz będę OFFLINE i dopiero odezwę się po 22 dobra już idę [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 19:49_________________________________________________sytuacja teraz wygląda takwpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem i nie można wpisać nowego kodowania -po prostu zrywa połączenie... do tego wyskoczył mi w silniku błąd 18057-Missing message from ABS-nie da się wykasować- ręce mi opadają...
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 spróbuję jeszcze pózniej,może to zależy od ilości wpisywania loginu-nie wiem,tak tylko gdybam
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 hmmmm nie da się wykasować bo to błąd dotyczący braku wiadomości z ABS'u[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 20:20_________________________________________________ odłącz klemę na 10 minut i spróbuj jeszcze raz cała procedura logowania, kodowania i kalibracji bez wychodzenia z ABS
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 czekam,aż się podładuje ,z resztą już pól dnia z przerwami w aucie siedzę-ide jakies piwo walnąć-potem dam znać
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 czekam,aż się podładuje ,z resztą już pól dnia z przerwami w aucie siedzę-ide jakies piwo walnąć-potem dam znać ja już 2-gie pije
Rekomendowane odpowiedzi