Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Utrata połączenia ze st.ABS i problemy


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Tu mam cały czas -2,5 i nic się nie zmienia,kręce kierą i nic

Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

Dominik. Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie :confused4:

najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,k**wa da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą :wallbash: ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?: coś nie tak było :?: czy chciałeś "pokazać żonie/teściowi jakim jesteś za***istym mechanikiem" :polew:

sorry za OT ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha, pytanie: dlaczego Vagowałeś :?:

zmieniałem kodowanie w liucznikach i przy okazji sprawdzałem,czy nie ma błędów -byłem w ABSie i bateria mi się kończyła,więc zamnąłem lapka-wydawało mi się,że zamknąłem VAGa-niestety nie...
ale już z braku pomysłów takie pytanko mi się nasunęło :embarrassed:

nie no spoko-pośmiac też się można... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde dziwny przypadek, wczoraj vagowałem a3 8L i będąc w ABS zamknąłem lapka i nic się nie stało - i całe szczęście bo bym miał problem na głowie

więc po Twojej przygodzie można stwierdzić, że nie ma co się spieszyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak może być. Jest OK.

U kumpla jak robiłęm tempo też tak było.

Zauważ, że masz tam:

tolerance 5.0 ' :wink4:

czyli w sumie poprawne są wartości od -5 do +5

tak,tylko te wrtości powinny się zmieniać w zależności od stopnia skrętu kiery-u mnie nic się nie zmienia...jestem pewnien,że kiedyś się to zmieniało-teraz byłem i na VAGu,w prawym,górnym rogu jest napis "Login due to dropped" więc jednak jest jakiś limit wpisywania loginów-teraz nie wiem,kiedy można go wpisać ponownie :confused4:

najbardziej się obawiam,że sterownik jest uwalony,ku***a da rade z tym żyć,ale jak przyhamuje-to wszyscy się oglądają-bo gumy piszczą :wallbash: ktoś się orientuje,jaki sterownik można podpiąć? U mnie jest 8E0 614 517 znalazłem jeden od S4-tylko nie wiem,czy by podszedł...to samo miałem z B5-jak się zaczęło sypać,to wszystko po kolei... :wallbash:

U kumpla nic się nie zmieniało. Non stop 2,5'[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 22:58_________________________________________________A ha. Tak mi przyszło do głowy. Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka.

Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj może podłączyć inny kabel/inny VAG/innego lapka.

Upewnij się najpierw, że problem leży na stówę po stronie auta. Potem szukaj dalej.

3 różne Vagi-to samo,już sprawdzałem,jedyne,co można zrobic,to jednym vagiem wejść w sterownik,wykasowac błędy,ale jak już kombinuje przy loginie-zawiesza się,w inne sterowniki-bez problemu,zamykam,zmieniam vaga i to samo...to na pewno leży po stronie auta,a raczej sterowniku ABS-po prostu myślę,że sterownik siadł,a to,że lapka zamknąłem-to tylko zbieg okoliczności :confused4: tak,jak sobie przypomnę-to ostatnio miałem przejścia z tym sterownikiem,zaczął mi dziwnie reagować,po włączeniu świateł,jak było troszkę chłodniej etc.chyba ma już dość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdz wykonawcze , albo rob to na odpalonym silniku[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:43_________________________________________________i niekoniecznie to sterownik absu moze byc, moga to byc tez zegary niedawno mialem klinta u ktrego w jaki bym niewszedł sterownik zaweszał sie pozneij wgole tylko silnik by widoczny, problemem byl alarm ktory siał po canie zakocenia

robione na włączonym :wink4:

poza ABSem wszystko śmiga normalnie-nawet ,jak przekręcam kluczyk w stacyjce-powinno być takie "klik"-nie ma,to samo,jak wychodzisz ze sterownika ABSu-też powinno być "klik",a nie ma-odpinałem klemy dziś dwa razy-wypinałem wtyczkę od sterownika-pupa blada[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 23:53_________________________________________________

canie zakocenia

właśnie ,jak zacząłem wpisywać login-wytąpił kolejny błąd zwiazany z magistralą,wcześniej miałem/mam błąd utraty połączenia z kolumną kiery i myśłałem,że kiedyś był tempomat-ale nie-po prostu nie wiem co to jest-teraz doszedł podony-missing message from ABS-i to mi mi sie wydaje,że to już jego koniec...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie pamietaj ze to licznik jest wezłem !

zgadza się,ale z licznikiem wtedy byłoby coś nie tak i wywałałoby błędy w sterowniku,a tak tylko informuje mnie ,że jest brak połączenia z ABSem-kasuje i gra szafa,wszystko,jak najbardziej w porządku-po prostu do rozwiania wszelkich wątpliwości-potrzebuje inny sterownik... :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem

A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpisuję login i traci połączenie ze sterownikiem

A na pewno dobrze tworzysz ten login ? Puść mi przy okazji VIN na PW.

zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam... :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz Ci wyślę,a login utworzony z danych z poprzedniej strony- pozwalał na wpisanie nowego kodowania,więc chyba dobry mam... :mysli:

Dobra, jeżeli masz prawidłowy login to pamiętaj aby wszystko zrobić nie wychodząc ze sterownika, a po wejściu pierwsze co to skasuj błędy mimo, że one wracają i dopiero zacznij wszystko robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak sprawa się ma na chwilę obecną :?:

nie wiem-nie byłem w aucie (pada u mnie cały dzień),ale na pewno nic się nie zmieniło-szukam już nowego sterownika-mam jeden na oku od S4,Tylko nie wiem,czy podejdzie :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer musi być identyczny bo będą działy się różne cyrki.

co masz na myśli?Widziałem różne pompy i różnice,jakie posiadały,to tylko w budowie i umiejscowieniu wtyczki,więc jaśli pompa jestkształtem i wtyczką-taka sama,co tam może być innego :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zakładałem do C5 4 rożne pompy wtyczka pasowała, ale sypało beldami oczywiście numery się nie zgadzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

a więc: wsiadaj do fury i działaj :wink4:

Wciśnij przycisk LOGIN, wpisz Login, który utworzysz na podstawie poniższych informacji :

* 0?xxx: Model auta

o 9 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manualna

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

Jak zalogujesz to później kodujesz:

Wciśnij przycisk RECODE, wpisz kod, który utworzysz na podstawie poniższych informacji :

* 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model)

o 4 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 1 = C54 (PR-1LZ)

o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 3 = HP2 16" (PR-1LX)

o 3 = FNR 16" (PR-1LG)

o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manulana

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

I jak zakodujesz to odrazu jazda z kalibracją:

Wchodzisz do grupy 03-ABS Brakes

[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]

Skręcasz kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.

Wchodzisz do : [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

po kalibrowaniu możesz mieć taki błąd:

01486 - System Function Test Activated

ale wystarczy się przejechać i mocniej przyhamować i powinna sama zgasnąć kontrolka ESP

pzdr antonio

może mi ktoś powiedzieć gdzie wpisuje login pierwszy 09555,drugi jest w recode a trzeci w [login-11] 40168

ten drugi udało mi sie wpisać ale trzeci nie wchodzi a pierwszy nie wiem gdzie wpisać mysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...