Rafal1988Lodz Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam. Mam taki problem. Przy gwaltowniejszym ruszaniu kierownica ucieka mi w lewa strone. To samo jest przy chamowaniu skreca lekko w lewo. Jak wjezdzam w zakret to mam takie dziwne uczucie jak bym nie mial powietrza w prawej oponie i lekko trzesie. Dodam iz mam gwint + 18. Felgi napewno sa proste. Klocki sa nowe ATE i juz na nich troche smigam. Na postoju jak krece sterem lekko w lewo i prawo to sa lekki stuki. Starszy stawia na koncowke drazka kierowniczego albo sam drazek. Moze problem tkwi w maglownicy albo krzyzaku? Obejdzie sie bez wymiany maglu ? [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 11:58_________________________________________________i co pomoze ktos ?
A-rek Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 moga to byc rozne rzeczy i nalezaloby je pokolei sprawdzic aby je wyelminowac. moga to byc luzy na wachaczach, luzy na maglownicy, albo wybite drazki kierownicze.
Rafal1988Lodz Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 drazki i koncowki drazkow wymienie a luzy na maglownicy da sie jakos usunac?
Hosse88 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 moze wcale nie masz wybitych koncowek drazkow, podnies auto na lewarku i poszarp mocno kolem na boki jak zobaczysz ze jest luz na koncowce to wtedy wymien, jak nie to szukaj dalej, na maglownicy podobno jest jakies "cos" co jak krecisz to skrecasz luz, czy cos takiego, gdzies w jakims innym podobnym temacie "liznalem" troche inf o tym ale dokladnie tam nie bylo opisane a chetnie tez bym sie dowiedzial bo sam bym sie u mnie maglem zajal
A-rek Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 a luzy na maglownicy da sie jakos usunac? da ale tylko w minimalnym stopniu i to tylko na jakis czas. na maglu od spodu, na wysokosci kolumny kierowniczej jest sruba ktora mozesz delikatnie dokrecic. nie za mocno bo stracisz wspomaganie
Hosse88 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 a luzy na maglownicy da sie jakos usunac? da ale tylko w minimalnym stopniu i to tylko na jakis czas. na maglu od spodu, na wysokosci kolumny kierowniczej jest sruba ktora mozesz delikatnie dokrecic. nie za mocno bo stracisz wspomaganie a moze ktos wczesniej wklejal jakies foto tego zabiegu bo jak dla mnie to za duzo suchych pojec zebym mogl to sam zrobic
harley22 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 A może po prostu masz mało powietrza w kole :gwizdanie:
Rafal1988Lodz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 To bym golym okiem widzial ze jest malo powietrza. Wszystko jest w kolami ok. W tyg bede ogarnial co i jak i zobacze co sie stalo.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 15:25_________________________________________________Dzisiaj bylem u znajomego mechanika i sprawdzil co jest nie tak. luzy na wachaczach wszystkie w sumie do wymiany. Mam nadzieje ze dobrze mowi i zeby hajs nie poszedl w bloto.Tylko co teraz kupic. Dobrze bedzie jak kupie komplet MS? i zamiast koncowek drazkow ms wstawie lemfordera?
Hosse88 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 tutaj masz bardzo wiele opinii i ocen http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t11963.0.html;highlight=ranking+wahaczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się