Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Falujące obroty w 1,8 T


tomek988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Co to może być jak u znajmego w 1.8t faluja strasznie obroty nieraz spada do 600 i gasnie a za chwile trzyma ponad 1500 dodam że błędów na vagu nie ma zadnyych jak ma te małe obroty to smierdzi benzyną. Wogole z tłumika to czarna sadz sie wydobywa jakas, przepustnica wyczyszczona adaptacja zrobiona ale nic nie pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co to może być jak u znajmego w 1.8t faluja strasznie obroty nieraz spada do 600 i gasnie a za chwile trzyma ponad 1500 dodam że błędów na vagu nie ma zadnyych jak ma te małe obroty to smierdzi benzyną. Wogole z tłumika to czarna sadz sie wydobywa jakas, przepustnica wyczyszczona adaptacja zrobiona ale nic nie pomogło

Swiece sprawne czy jak wykręcisz to czarne od niespalonego paliwa.

Może cewki już coś niedomagają.

Wtryskiwacze nie ciekną? Ubywa Ci szybciej benzyny niez zwykle?

Ma takie wahanaia na benzynie i gazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gazie ma ale mniejsze wahania swiece podobno nowe i orginalne jakies są mowi benzyny ubywa tak samo duzo jak zawsze powiem mu niech to sprawdzi co napisałes dzieki, od cieknących wtrysków robiły by sie takie cuda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od cieknących wtrysków robiły by sie takie cuda??

Tak.Koleżanka w swojej :a4fan: 1.6 też miała taki sam przypadek.Wymieniła filtry,świece,lepsze paliwo zalała a jak się pózniej okazało winne były wtryski a w zasadzie tylko jeden.Po wymianie usterka zniknęła i dziewczyna nabrała chęci do życia :decayed: Podepnij Vag-a to będzie łatwiej zdiagnozować który wtrysk.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masa rzeczy ale zasada jest taka ze zaczynamy sprawdzanie od tych najtanszych :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarna rura??to moze byc lambda..czuc paliwo??to moze byc lambda bo jest zly sklad mieszanki dobierany przez ecu,wlasnie na podstawie blednych sygnalow z lambdy..wcale niemusi sie swiecic check jak labda zle mierzy..wystarczy ze niedomaga..ale zeby miec pewnosc to zdaje sie cza jechac na oscyloskop..albo prosciej zrob analize spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie możne to być silniczek krokowy

znajdz mi go w 1.8T :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany winny był czujnik temperatury silnika zaskoczeni??

powiem Ci, że mnie to nie dziwi...miałem identyczni u siebie tyle, że obroty skakały po odpaleniu na 4000....3000....4000....3000....2000 i dopiero po jakiejś minucie się uspokajało, z rury albo czarna sadza leciała albo litry wody i okazało się, że to czujnik temp walnięty był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...