Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana xenon na bixenon


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

Lata mi glowie zmiana ori xenonow na bi. Jak sie do tego zabrac? Czy oplaca sie kupic pelne BI z calym osprzetem, czy mozna to jakos taniej zalatwic? (na allegro sa rozne propozycje) Np.: przetwornice ze zwyklych xenonow do bi podejda, czy nie? Niestety jestem zielony w temacie... a za bardzo nie ma skad brac wiedzy :embarrassed:

Wykopalem stary watek, ale po jego lekturze wiele wiecej nie wiem na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1374.0;all

Z gory dzieki za podpowiedzi i wyjasnienie tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem zwykłe soczewki i wstawiłem BI (ale nie mam poziomowania) kostki pasowały beż żadnych przeróbek i lampy kupiłem za śmieszne (wg mnie) pieniądze ( więcej dałem za xenon do MK4 jak za Bi xenon do A4...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer eli masz ori ksenony to wstawiaj Bixenon. Będa działały bez problemu, jedynie co to bedziesz musiał vagiem skasować błąd poziomowania i wszystko. W bi sa inne przetwornice wiec musisz kupic BI z przetwornicami. Jak masz pytatania to wal na PW. Temat zamykam, bo był juz przerabiany.

otwarty na prośbę malika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przerabiam temat u siebie. Robię zmianę zwykłych xenonów na wersję bixenon.

Kupiłem na allegro komplecik lamp w idealny stanie, bez przetwornic i żarników.

W weekend robię konwersję wg. tego tutoriala:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=32181

W obecnych xenonach mam identyczne przetwornice jak te, które montuje sie do wersji bixenon.

Mam też nowocześniejsze żarniki D1S które pasują idealnie do nowych kloszy.

Czyli całkowity koszt konwersji w moim przypadku wyniesie około 360PLN (koszt lamp z przesyłką)

Zrobię fotki jak już wszystko będzie zamontowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach