Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Zgasł i nie chce odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, pisze w imieniu kumpla ktory mial dzis nie mila przygode.

Audiczka mu w czasie jazdy zgasla i juz nie chce odpalic.

W momencie kiedy wlaczy sie zaplon miga kontrolka od swiec, silnik kreci ale nie odpala tak na wyczucie jak by nie dostawal paliwa.

Zostal zvagowany pod władysławowem w polu :)

oto wynik :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0014

Software Coding: 02015

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79634964289

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79634964289

5 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

01268 - Quantity Adjuster (N146)

37-00 - Faulty

z czego 'nowym' bledem jest ten podgobiony, ostatni.

z reszta jezdzil juz prawie rok ... nie kwapil sie do warsztatu aby posprawdzac

aktualnie autko juz na warsztacie ale dopiero w poniedzialek sie nim zajma

tak, ze prosze o wstepne porady

dzienks

Opublikowano

kilka dni temu miałem podobny przypadek auto zgasło mi nie chciało odpalić, myslałem ze poszła pompa okazało sie ze wskazik paliwa sie zawiesił ,na liczniku miąłem 1/4 baku ale po prostu paliwa brakło , zapowietrzony był dosc mocno ale wkońcu po zalaniu pompy i filtru ropą auto odpaliło :>

Gość radekk2000
Opublikowano

Mi tak kiedyś zgasł AKE,po włączeniu zapłonu też mrugała kontrolka od świec.Diagnoza u mnie-pompa do regeneracji(3.000zł)

Opublikowano

Ten Quantity Adjuster to czujnik położenia koła zamachowego. Na kole jest wieniec, z którego sensor zczytuje jego prędkość obrotową. Czujnik wkręcony jest w obudowe koła zamachowego. Jak zdechnie to nie odpalisz autka. Taki błąd wyskakuje też jak przydzwonisz w coś miską olejową i rozwalając ją wygniesz ząbek na wieńcu koła zamachowego. Wówczas mimo, że czujnik jest OK to nima z czego zliczać. Trzeba zlokalizować zgięty ząbek, lub ząbki i je naprostować.

Pozdro

Opublikowano

Ten Quantity Adjuster to czujnik położenia koła zamachowego. Na kole jest wieniec, z którego sensor zczytuje jego prędkość obrotową. Czujnik wkręcony jest w obudowe koła zamachowego. Jak zdechnie to nie odpalisz autka. Taki błąd wyskakuje też jak przydzwonisz w coś miską olejową i rozwalając ją wygniesz ząbek na wieńcu koła zamachowego. Wówczas mimo, że czujnik jest OK to nima z czego zliczać. Trzeba zlokalizować zgięty ząbek, lub ząbki i je naprostować.

Pozdro

kolego, z tłumaczenia angielskiego dosłownie ''Quantity Adjuster'' -regulator ilości, wiec pewnie nastawnik dawki paliwa w pompie???[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 10:05_________________________________________________00542 - Needle lift Sensor (G80) - czujnik podniesienia iglicy- otworzony za mało - sporadyczny-przerywany

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent - moduł kontrolujacy pompe wtryskowa, sygnał poza specyfikacjami (sporadyczny)

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent - start silnka zablokowany przez immobilajzer, sporadyczny

Opublikowano

Miałem kiedyś identyczny przypadek z takim samym błędem wykazanym przez VAG. Co prawda nie było to Audi, a Skoda Fabia z silnikiem 1.9 TDI ale objaw identyczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...