Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę log'ów


Archie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie zacząłem zabawę z diagnostyką, zrobiłem parę logów wg instrukcji (apropos wielkie dzięki - przydała się bardzo) :) i jeśli ktoś z bardziej obeznanych użytkowników miałby czas i ochotę rzucić okiem i wyrazić swoją opinię, byłbym niezmiernie rad :wink4: Wklejam od razu na forum, chyba tak będzie szybciej, z góry dzięki, pozdrawiam

Sunday 29 July 2007 17:48:03

038 906 018 S 1.9l R4 EDC 00SG 1614

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0.35 1617 850.0 665.0 4.8

0.75 1680 850.0 765.0 4.8

1.15 1806 850.0 865.0 4.8

1.55 1911 850.0 935.0 4.8

1.95 2037 850.0 860.0 4.8

2.35 2142 850.0 840.0 4.8

2.75 2268 850.0 840.0 4.8

3.15 2373 850.0 875.0 4.8

3.55 2499 850.0 895.0 4.8

3.95 2604 850.0 890.0 4.8

4.35 2709 850.0 855.0 4.8

4.75 2814 850.0 805.0 4.8

5.15 2919 850.0 825.0 4.8

5.55 3024 850.0 840.0 4.8

5.95 3108 850.0 845.0 4.8

6.35 3213 850.0 830.0 4.8

6.75 3318 850.0 795.0 4.8

7.15 3402 850.0 810.0 4.8

7.55 3507 850.0 795.0 4.8

7.95 3612 850.0 795.0 4.8

8.35 3696 850.0 795.0 4.8

8.75 3780 850.0 785.0 4.8

9.15 3864 850.0 785.0 4.8

9.55 3948 850.0 780.0 4.8

9.95 4032 850.0 765.0 4.8

10.35 4116 850.0 755.0 4.8

10.75 4200 850.0 745.0 4.8

11.15 4263 850.0 740.0 4.8

11.55 4347 850.0 720.0 4.8

11.95 4410 850.0 695.0 4.8

12.35 4452 850.0 685.0 4.8

12.75 4515 850.0 655.0 4.8

13.15 4557 850.0 640.0 4.8

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0.00 1575 45.6 39.0 35.6

0.40 1680 45.6 39.4 38.0

0.80 1806 45.4 40.2 40.0

1.20 1890 45.2 41.0 40.0

1.60 2016 44.8 41.0 38.2

2.00 2142 44.8 41.0 39.2

2.40 2247 44.6 41.0 39.8

2.80 2373 44.6 41.2 39.8

3.20 2478 44.4 41.4 39.6

3.60 2583 44.4 41.4 39.2

4.00 2688 44.2 41.2 38.8

4.40 2793 44.2 41.0 38.8

4.80 2898 44.0 41.0 39.2

5.20 3003 44.0 40.8 39.6

5.60 3108 43.8 40.6 39.4

6.00 3192 43.8 40.6 38.6

6.40 3297 43.6 40.4 37.6

6.80 3381 43.6 40.2 37.4

7.20 3486 43.4 40.0 37.4

7.60 3570 43.4 39.8 37.0

8.00 3675 43.2 39.6 36.8

8.40 3759 43.2 39.4 36.8

8.80 3843 43.0 39.0 37.0

9.20 3927 43.0 38.4 36.8

9.60 4011 43.0 38.4 36.8

10.00 4095 42.8 38.4 36.6

10.40 4179 42.6 38.4 36.2

10.80 4242 42.4 37.8 35.6

11.20 4326 42.4 36.6 34.6

11.60 4389 42.2 34.6 33.2

12.00 4452 42.0 32.8 31.6

12.40 4494 42.0 31.2 30.4

12.80 4557 41.8 29.6 29.8

13.19 4599 41.8 27.8 28.4

Group A: '010

Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle

TIME

STAMP mg/R mbar mbar %

0.37 840.0 979.2 1713.6 100.0

0.77 900.0 979.2 1917.6 100.0

1.17 850.0 979.2 1968.6 100.0

1.57 840.0 979.2 1907.4 100.0

1.97 865.0 979.2 1907.4 100.0

2.37 860.0 979.2 1948.2 100.0

2.77 835.0 979.2 1938.0 100.0

3.17 825.0 979.2 1917.6 100.0

3.57 810.0 979.2 1887.0 100.0

3.97 815.0 979.2 1876.8 100.0

4.37 830.0 979.2 1907.4 100.0

4.77 850.0 979.2 1958.4 100.0

5.17 835.0 979.2 1978.8 100.0

5.57 830.0 979.2 1989.0 100.0

5.97 820.0 979.2 1978.8 100.0

6.37 790.0 979.2 1938.0 100.0

6.77 795.0 979.2 1917.6 100.0

7.17 785.0 979.2 1917.6 100.0

7.57 785.0 979.2 1927.8 100.0

7.97 780.0 979.2 1938.0 100.0

8.37 775.0 979.2 1927.8 100.0

8.77 765.0 979.2 1927.8 100.0

9.17 770.0 979.2 1927.8 100.0

9.57 760.0 979.2 1917.6 100.0

9.97 750.0 979.2 1917.6 100.0

10.37 745.0 979.2 1907.4 100.0

10.77 745.0 979.2 1917.6 100.0

11.17 740.0 979.2 1917.6 100.0

11.57 720.0 979.2 1917.6 100.0

11.97 705.0 979.2 1887.0 100.0

12.37 690.0 979.2 1856.4 100.0

12.77 655.0 979.2 1805.4 100.0

13.17 645.0 979.2 1774.8 100.0

13.57 620.0 979.2 1744.2 100.0

13.97 600.0 979.2 1683.0 100.0

14.37 585.0 979.2 1652.4 100.0

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Regulator valve

STAMP /min mbar mbar %

0.00 1596 1785.0 1509.6 31.1

0.40 1701 1825.8 1693.2 45.8

0.80 1806 1876.8 1907.4 54.6

1.20 1911 1948.2 1978.8 54.2

1.60 2037 1948.2 1887.0 50.6

2.00 2142 1948.2 1876.8 53.8

2.40 2268 1948.2 1938.0 57.4

2.80 2373 1948.2 1958.4 58.6

3.20 2499 1948.2 1948.2 58.2

3.60 2604 1948.2 1887.0 56.2

4.00 2709 1948.2 1876.8 55.4

4.40 2793 1948.2 1907.4 56.2

4.80 2919 1948.2 1948.2 57.8

5.20 3003 1948.2 1989.0 59.4

5.60 3108 1948.2 1989.0 59.8

6.00 3213 1948.2 1958.4 59.0

6.40 3297 1948.2 1927.8 59.0

6.80 3402 1948.2 1927.8 59.4

7.20 3486 1948.2 1938.0 60.2

7.60 3570 1948.2 1938.0 60.2

8.00 3675 1948.2 1938.0 61.0

8.40 3759 1948.2 1927.8 60.6

8.80 3843 1948.2 1938.0 61.4

9.20 3927 1948.2 1917.6 61.8

9.60 4011 1948.2 1917.6 61.8

10.00 4095 1938.0 1907.4 62.2

10.40 4179 1917.6 1907.4 62.6

10.80 4242 1907.4 1907.4 63.0

11.20 4305 1887.0 1897.2 63.4

11.60 4389 1856.4 1887.0 63.4

12.00 4431 1836.0 1846.2 63.0

12.40 4494 1815.6 1815.6 62.2

12.80 4557 1754.4 1785.0 63.0

13.20 4599 1713.6 1744.2 63.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, spróbuję przeczyścić w najbliższym czasie, a w którym logu to widać? dzięki za już ;)

no to też parę razy opisywalismy :)

w logu 008 masz kolumny :

2.00 2142 44.8 41.0 39.2

2.40 2247 44.6 41.0 39.8

2.80 2373 44.6 41.2 39.8

3.20 2478 44.4 41.4 39.6

3.60 2583 44.4 41.4 39.2

4.00 2688 44.2 41.2 38.8

4.40 2793 44.2 41.0 38.8

4.80 2898 44.0 41.0 39.2

5.20 3003 44.0 40.8 39.6

5.60 3108 43.8 40.6 39.4

6.00 3192 43.8 40.6 38.6

6.40 3297 43.6 40.4 37.6

To na zielono to dawka paliwa na podstawie położenia pedału przyśpieszenia, na niebiesko dawka ograniczona obrotami silnika, na czerwono dawka ograniczona dymieniem.

I teraz zależność jest taka :

dawka-kierowca > dawka-dymienie > dawka-obroty

Oczywiście istotne są też wartości, na przykład jeśli w tej kolumnie zielonej masz więcej niż domyślnie, może to sugierować jakiegoś wirusa ;)

Zajrzyj też do FAQ :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,5313.html

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7523.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na chwilę wtrącę z pytaniem. Z tego co napisałeś pre_pl to u niego za niska jest dawka na dymienie a za wysoka dla obrotów ? Powinien mieć na odwrót niebieska z czerwoną ?

Ps; już kupiłem Vaga dzisiaj postaram się wrzucić moje logi do analizy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na chwilę wtrącę z pytaniem. Z tego co napisałeś pre_pl to u niego za niska jest dawka na dymienie a za wysoka dla obrotów ? Powinien mieć na odwrót niebieska z czerwoną ?

brawo :)

Tak jest własnie u niego, dlatego też można z tego wywnioskować że LMM jest kaput.

Potwierdzenie tego wniosku znajdziemy jeszcze w w grupie 003.

Aktualne wskazanie powinno być jak wyspecyfikowane, a jest niższe (zaczyna się to od 2100obr/min)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pre_pl, z tego co zrozumiałem i porównałem z innymi logami, to mam za niskie wartości w trzeciej kolumnie (czerwonej, czyli "dawka-dymienie") i szczerze powiedziawszy jeszcze nie do końca rozumiem tą zależność, ale mniejsza o to. Właśnie wyjąłem przepływkę (mam Boscha) i zdobywam wiedzę na temat czyszczenia tego ustrojstwa, jak dobrze pójdzie to wieczorem zrobię nowe logi i będę zobowiązany za jakiekolwiek dalsze sugestie ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przemyciu i przeczyszczeniu przepływki powtórzyłem logi 003 i 008, trochę na szybko z braku czasu, niestety z tego co widzę to nie polepszyło się :confused4:

Tuesday 31 July 2007 16:04:30

038 906 018 S 1.9l R4 EDC 00SG 1614

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R mg/R %

0.00 1512 850.0 700.0 4.8

0.40 1596 850.0 765.0 4.8

0.80 1701 850.0 835.0 4.8

1.20 1806 850.0 890.0 4.8

1.60 1932 850.0 850.0 4.8

2.00 2058 850.0 830.0 4.8

2.40 2163 850.0 860.0 4.8

2.80 2289 850.0 870.0 4.8

3.20 2394 850.0 835.0 4.8

3.60 2499 850.0 810.0 4.8

4.00 2604 850.0 800.0 4.8

4.40 2688 850.0 820.0 4.8

4.80 2814 850.0 840.0 4.8

5.20 2898 850.0 835.0 4.8

5.60 3003 850.0 840.0 4.8

6.00 3108 850.0 825.0 4.8

6.40 3213 850.0 815.0 4.8

6.80 3297 850.0 810.0 4.8

7.20 3402 850.0 805.0 4.8

7.60 3486 850.0 790.0 4.8

8.00 3570 850.0 770.0 4.8

8.40 3675 850.0 765.0 4.8

8.80 3759 850.0 760.0 4.8

9.20 3843 850.0 770.0 4.8

9.60 3906 850.0 765.0 4.8

10.00 4011 850.0 760.0 4.8

10.40 4074 850.0 755.0 4.8

10.80 4158 850.0 750.0 4.8

11.20 4221 850.0 740.0 4.8

11.60 4305 850.0 725.0 4.8

11.99 4368 850.0 705.0 4.8

12.39 4431 850.0 685.0 4.8

12.79 4473 850.0 670.0 4.8

13.19 4536 850.0 650.0 4.8

13.59 4578 850.0 630.0 4.8

13.99 4641 850.0 605.0 4.8

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0.00 1365 46.0 37.6 31.0

0.40 1428 46.0 38.0 33.8

0.80 1512 45.8 38.4 35.2

1.20 1596 45.8 39.0 37.2

1.60 1701 45.4 39.6 39.6

2.00 1806 45.2 40.2 40.6

2.40 1911 45.0 41.0 38.0

2.80 2016 44.8 41.0 38.0

3.20 2121 44.8 41.0 39.6

3.60 2226 44.6 41.0 40.2

4.00 2331 44.6 41.0 40.6

4.40 2436 44.4 41.2 40.4

4.80 2520 44.4 41.4 39.2

5.20 2646 44.2 41.2 39.0

5.60 2730 44.2 41.2 39.2

6.00 2835 44.0 41.0 39.4

6.40 2940 44.0 40.8 40.0

6.80 3024 43.8 40.8 40.2

7.20 3129 43.8 40.6 39.4

7.60 3234 43.6 40.4 38.8

8.00 3318 43.6 40.4 38.6

8.40 3402 43.6 40.2 38.0

8.80 3486 43.4 40.0 37.6

9.20 3591 43.4 39.8 37.4

9.60 3675 43.2 39.6 37.2

10.00 3759 43.2 39.4 37.2

10.40 3822 43.0 39.0 37.2

10.80 3906 43.0 38.6 37.2

11.20 3990 43.0 38.4 37.2

11.60 4074 42.8 38.4 37.0

12.00 4137 42.6 38.4 36.4

12.40 4221 42.4 38.0 36.2

12.80 4284 42.4 37.4 35.4

13.20 4347 42.2 35.8 34.0

13.60 4410 42.2 33.8 33.0

14.00 4473 42.0 32.2 31.4

14.40 4515 42.0 31.0 30.6

14.80 4557 41.8 29.4 29.4

cóż... trzeba się będzie rozejrzeć za jakąś przepływką na podmiankę dla pewności, wymienię jeszcze filtr powietrza, bo już trochę ma przejechane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie robić nowego wątku dołączam jeszcze logi statyczne, także tutaj , porównując z innymi logami z forum, zauważyłem różnice, prosiłbym więc o ponowny "rzut okiem" ;) może jeszcze coś wyjdzie.... oby nie :confused4:

Group A: '000

TIME

STAMP

0.31 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127

0.66 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127

1.01 41 25 0 25 101 201 75 142 143 129

1.36 41 25 0 25 100 201 75 142 143 127

1.72 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128

2.07 41 22 0 25 101 201 75 142 143 130

2.42 41 23 0 25 101 201 75 142 143 129

2.77 41 22 0 25 101 201 75 142 143 130

3.12 41 26 0 24 101 201 75 142 143 131

3.48 41 25 0 25 101 201 75 142 143 129

3.83 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129

4.18 41 24 0 25 101 201 75 142 143 126

4.53 41 24 0 25 101 201 75 142 143 131

4.88 41 25 0 25 100 201 75 142 143 129

5.24 41 23 0 25 101 201 75 142 143 130

5.59 41 23 0 26 101 201 75 142 143 129

5.94 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128

6.29 41 23 0 26 101 201 75 142 143 125

6.64 41 26 0 25 101 201 75 142 143 131

6.99 41 26 0 25 101 201 75 142 143 129

7.35 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128

7.70 41 25 0 25 101 201 75 142 143 127

8.05 41 23 0 25 101 201 75 142 143 127

8.40 41 25 0 25 100 201 75 142 143 128

8.75 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129

9.11 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127

9.46 41 23 0 25 101 201 75 142 143 126

9.81 41 24 0 25 101 201 75 142 143 130

10.16 41 22 0 25 101 201 75 142 143 129

10.51 41 26 0 25 101 201 75 142 143 127

10.87 41 25 0 25 101 201 75 142 143 125

11.22 41 24 0 25 101 201 75 142 143 132

11.57 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128

11.92 41 24 0 25 101 201 75 142 143 126

12.27 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127

12.62 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128

12.98 41 24 0 25 101 201 75 142 143 125

13.33 41 23 0 25 100 201 75 142 143 129

13.68 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128

14.03 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128

14.38 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128

14.74 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129

15.09 41 25 0 25 101 201 75 142 143 128

15.44 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128

15.79 41 24 0 25 100 201 75 142 143 133

16.14 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127

16.50 41 24 0 25 100 201 75 142 143 128

16.85 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128

17.20 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129

17.55 41 23 0 25 101 201 75 142 143 127

17.90 41 26 0 25 100 201 75 142 143 128

18.25 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128

18.61 41 24 0 25 101 201 75 142 143 132

18.96 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128

19.31 41 23 0 25 101 201 75 142 143 129

19.66 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128

20.01 41 24 0 25 100 201 75 142 143 129

20.37 41 24 0 25 101 201 75 142 143 130

20.72 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128

21.07 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129

21.42 41 26 0 25 101 201 75 142 143 129

21.77 41 27 0 25 101 201 75 141 143 128

22.13 41 25 0 25 101 201 75 141 143 126

22.48 41 25 0 25 101 201 75 141 143 128

22.83 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128

23.18 41 24 0 24 101 201 75 141 143 130

23.53 41 24 0 25 101 201 75 141 143 129

23.88 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128

24.24 41 23 0 25 101 201 75 141 143 129

24.59 41 24 0 24 101 201 75 141 143 130

24.94 41 23 0 25 101 201 75 141 143 126

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

STAMP /min mg/R %

0.00 861 EGR Off 425.0 0.0

0.40 861 EGR Off 430.0 0.0

0.80 861 EGR Off 425.0 0.0

1.20 861 EGR Off 425.0 0.0

1.60 861 EGR Off 420.0 0.0

2.00 861 EGR Off 425.0 0.0

2.40 861 EGR Off 425.0 0.0

2.80 861 EGR Off 420.0 0.0

3.20 861 EGR Off 430.0 0.0

3.60 861 EGR Off 425.0 0.0

4.00 861 EGR Off 420.0 0.0

4.40 861 EGR Off 435.0 0.0

4.80 861 EGR Off 435.0 0.0

5.20 861 EGR Off 430.0 0.0

5.60 861 EGR Off 430.0 0.0

6.00 861 EGR Off 415.0 0.0

6.40 861 EGR Off 420.0 0.0

6.80 861 EGR Off 425.0 0.0

7.20 861 EGR Off 430.0 0.0

7.60 861 EGR Off 430.0 0.0

8.00 861 EGR On 425.0 0.0

8.40 861 EGR On 255.0 99.6

8.80 861 EGR On 235.0 99.6

9.20 861 EGR On 235.0 99.6

9.60 861 EGR On 215.0 99.6

10.00 861 EGR On 230.0 99.6

10.40 861 EGR On 215.0 99.6

10.80 861 EGR On 215.0 99.6

11.20 861 EGR On 220.0 99.6

11.60 861 EGR On 220.0 99.6

12.00 861 EGR On 220.0 99.6

12.40 861 EGR On 215.0 99.6

12.80 861 EGR On 210.0 99.6

13.20 861 EGR On 210.0 99.6

13.60 861 EGR On 210.0 99.6

13.99 861 EGR On 215.0 99.6

14.39 861 EGR On 210.0 99.6

14.79 861 EGR On 220.0 99.6

15.19 861 EGR On 220.0 99.6

15.59 861 EGR On 220.0 99.6

15.99 861 EGR On 220.0 99.6

16.39 861 EGR On 210.0 99.6

16.79 861 EGR On 220.0 99.6

17.19 861 EGR On 210.0 99.6

17.59 861 EGR On 215.0 99.6

17.99 861 EGR On 215.0 99.6

18.39 861 EGR Off 215.0 99.6

18.79 861 EGR Off 405.0 0.0

19.19 861 EGR Off 410.0 0.0

19.59 861 EGR Off 415.0 0.0

19.99 861 EGR Off 420.0 0.0

20.39 861 EGR Off 420.0 0.0

20.79 861 EGR Off 430.0 0.0

21.19 861 EGR Off 425.0 0.0

21.59 861 EGR Off 420.0 0.0

21.99 861 EGR Off 420.0 0.0

22.39 861 EGR Off 420.0 0.0

22.79 861 EGR Off 425.0 0.0

23.19 861 EGR Off 420.0 0.0

23.59 861 EGR Off 430.0 0.0

23.99 861 EGR Off 410.0 0.0

24.39 861 EGR Off 420.0 0.0

24.79 861 EGR Off 425.0 0.0

25.19 861 EGR Off 430.0 0.0

25.59 861 EGR Off 415.0 0.0

25.99 861 EGR Off 425.0 0.0

26.39 861 EGR Off 425.0 0.0

26.79 861 EGR Off 420.0 0.0

27.19 861 EGR Off 420.0 0.0

27.59 861 EGR Off 420.0 0.0

27.99 861 EGR Off 425.0 0.0

28.39 861 EGR Off 410.0 0.0

28.79 861 EGR On 420.0 0.0

29.19 861 EGR On 265.0 99.6

29.59 861 EGR On 235.0 99.6

29.99 861 EGR On 230.0 99.6

30.39 861 EGR On 230.0 99.6

30.79 861 EGR On 220.0 99.6

31.19 861 EGR On 225.0 99.6

31.59 861 EGR On 220.0 99.6

31.99 861 EGR On 215.0 99.6

32.39 861 EGR On 210.0 99.6

32.79 861 EGR On 215.0 99.6

33.19 861 EGR On 220.0 99.6

33.59 861 EGR On 215.0 99.6

33.99 861 EGR On 225.0 99.6

34.39 861 EGR On 220.0 99.6

34.79 861 EGR On 220.0 99.6

35.19 861 EGR On 210.0 99.6

35.59 861 EGR On 205.0 99.6

35.99 861 EGR On 215.0 99.6

36.39 861 EGR On 205.0 99.6

36.79 861 EGR On 205.0 99.6

37.19 861 EGR On 215.0 99.6

37.59 861 EGR On 215.0 99.6

37.99 861 EGR On 215.0 99.6

38.39 861 EGR On 210.0 99.6

38.79 861 EGR On 200.0 99.6

39.19 861 EGR Off 215.0 99.6

39.59 861 EGR Off 420.0 0.0

39.99 861 EGR Off 415.0 0.0

40.39 861 EGR Off 420.0 0.0

40.79 861 EGR Off 420.0 0.0

41.19 861 EGR Off 420.0 0.0

41.59 861 EGR Off 430.0 0.0

41.99 861 EGR Off 430.0 0.0

42.39 861 EGR Off 415.0 0.0

42.79 861 EGR Off 415.0 0.0

43.19 861 EGR Off 420.0 0.0

43.59 861 EGR Off 410.0 0.0

43.98 861 EGR Off 420.0 0.0

44.38 861 EGR Off 415.0 0.0

44.78 861 EGR Off 425.0 0.0

45.18 861 EGR Off 420.0 0.0

45.58 861 EGR Off 420.0 0.0

45.98 861 EGR Off 430.0 0.0

46.38 861 EGR Off 420.0 0.0

46.78 861 EGR Off 420.0 0.0

47.18 861 EGR Off 420.0 0.0

47.58 861 EGR Off 425.0 0.0

47.98 861 EGR Off 420.0 0.0

48.38 861 EGR Off 420.0 0.0

48.78 861 EGR Off 420.0 0.0

49.18 861 EGR Off 415.0 0.0

49.58 861 EGR On 430.0 0.0

49.98 861 EGR On 255.0 99.6

50.38 861 EGR On 235.0 99.6

50.78 861 EGR On 225.0 99.6

51.18 861 EGR On 215.0 99.6

51.58 861 EGR On 225.0 99.6

51.98 861 EGR On 220.0 99.6

52.38 861 EGR On 220.0 99.6

52.78 861 EGR On 205.0 99.6

53.18 861 EGR On 210.0 99.6

53.58 861 EGR On 215.0 99.6

53.98 861 EGR On 210.0 99.6

54.38 861 EGR On 215.0 99.6

54.78 861 EGR On 215.0 99.6

55.18 861 EGR On 205.0 99.6

55.58 861 EGR On 210.0 99.6

55.98 861 EGR On 215.0 99.6

56.38 861 EGR On 205.0 99.6

56.78 861 EGR On 215.0 99.6

57.18 861 EGR On 220.0 99.6

57.58 861 EGR On 215.0 99.6

57.98 861 EGR On 210.0 99.6

58.38 861 EGR On 210.0 99.6

Group A: '004

Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70

STAMP /min °BTDC %

0.00 861 Early 7.3 87.7

0.40 861 Early 7.3 87.7

0.80 861 Early 8.4 85.7

1.20 861 Early 7.7 88.5

1.60 861 Early 8.1 84.1

2.00 861 Early 7.9 87.7

2.40 861 Early 7.7 87.7

2.80 861 Early 7.7 87.3

3.20 861 Early 7.7 89.6

3.60 861 Early 7.9 89.6

4.00 861 Early 7.3 91.6

4.40 861 Early 7.3 91.6

4.80 861 Early 7.5 88.9

5.20 861 Early 7.3 86.1

5.60 861 Late 7.9 90.4

6.00 861 Late 2.4 81.7

6.40 861 Late 3.7 85.7

6.80 861 Late 4.0 86.9

7.20 861 Late 3.3 89.3

7.60 861 Late 3.7 87.3

8.00 861 Late 4.2 90.4

8.40 861 Late 3.7 88.1

8.80 861 Late 4.2 89.6

9.20 861 Late 3.5 87.7

9.60 861 Late 4.0 87.7

10.00 861 Late 4.0 85.7

10.40 861 Late 3.7 87.7

10.80 861 Late 4.4 84.5

11.20 861 Late 4.4 88.5

11.60 861 Late 4.4 89.6

12.00 861 Late 4.0 87.7

12.40 861 Late 3.7 86.9

12.80 861 Late 4.2 88.1

13.20 861 Late 4.4 82.9

13.60 861 Late 3.5 88.5

14.00 861 Late 4.0 87.3

14.40 861 Late 4.0 86.5

14.80 861 Late 4.0 88.1

15.20 861 Late 3.7 85.7

15.60 861 Late 3.7 85.7

15.99 861 Early 3.7 85.7

16.39 861 Early 7.0 96.4

16.79 861 Early 7.7 88.1

17.19 861 Early 7.7 88.1

17.59 861 Early 7.3 84.1

17.99 861 Early 7.9 91.6

18.39 861 Early 8.1 89.6

18.79 861 Early 7.7 92.0

19.19 861 Early 7.7 90.0

19.59 861 Early 7.7 89.6

19.99 861 Early 7.7 89.6

20.39 861 Early 7.5 91.6

20.79 861 Early 7.5 86.5

21.19 861 Early 7.3 89.6

21.59 861 Early 7.7 88.5

21.99 861 Early 8.1 88.9

22.39 861 Early 7.7 86.1

22.79 861 Early 8.4 84.9

23.19 861 Early 7.7 88.1

23.59 861 Early 7.9 88.5

23.99 861 Early 8.1 90.0

24.39 861 Early 8.1 88.9

24.79 861 Early 8.1 92.0

25.19 861 Early 7.9 89.6

25.59 861 Early 7.7 88.9

25.99 861 Early 8.4 86.1

26.39 861 Late 8.8 81.7

26.79 861 Late 3.1 86.9

27.19 861 Late 3.7 88.9

27.59 861 Late 3.7 86.9

27.99 861 Late 4.0 86.9

28.39 861 Late 3.7 86.9

28.79 861 Late 3.7 86.9

29.19 861 Late 4.0 87.3

29.59 861 Late 4.0 86.9

29.99 861 Late 3.7 84.9

30.39 861 Late 4.0 86.1

30.79 861 Late 3.5 85.7

31.19 861 Late 4.0 86.5

31.59 861 Late 3.5 84.5

31.99 861 Late 3.7 87.7

32.39 861 Late 4.2 86.5

32.79 861 Late 4.0 87.7

33.19 861 Late 4.0 87.7

33.59 861 Late 4.0 89.6

33.99 861 Late 3.5 87.3

34.39 861 Late 4.2 88.5

34.79 861 Late 3.7 88.1

35.19 861 Late 4.0 90.0

35.59 861 Late 4.0 86.5

35.99 861 Late 3.7 88.5

36.39 861 Late 4.0 85.7

36.79 861 Early 3.7 87.7

37.19 861 Early 6.8 96.4

37.59 861 Early 8.6 89.6

37.99 861 Early 8.1 88.9

38.39 861 Early 7.9 85.3

38.79 861 Early 8.1 85.3

39.19 861 Early 8.4 84.9

39.59 861 Early 7.9 92.4

39.99 861 Early 7.9 86.5

40.39 861 Early 8.4 90.4

40.79 861 Early 7.7 83.7

41.19 861 Early 7.7 84.9

41.59 861 Early 7.7 82.9

41.99 861 Early 8.6 83.7

42.39 861 Early 8.4 84.9

42.79 861 Early 7.9 85.7

43.19 861 Early 7.9 85.3

43.59 861 Early 8.1 85.3

43.99 861 Early 7.7 84.9

44.39 861 Early 7.7 89.6

44.78 861 Early 7.7 88.1

45.18 861 Early 7.7 89.3

45.58 861 Early 7.7 90.4

45.98 861 Early 7.7 86.1

46.38 861 Early 7.5 86.1

46.78 861 Early 7.3 86.9

47.18 861 Late 7.7 88.9

47.58 861 Late 2.6 83.3

47.98 861 Late 3.5 86.5

48.38 861 Late 3.3 88.1

48.78 861 Late 3.7 87.3

49.18 861 Late 3.7 88.1

49.58 861 Late 3.7 89.3

49.98 861 Late 3.5 88.5

50.38 861 Late 4.0 88.1

50.78 861 Late 3.3 90.4

51.18 861 Late 4.0 86.9

51.58 861 Late 3.5 88.9

51.98 861 Late 4.0 87.3

52.38 861 Late 4.2 86.9

52.78 861 Late 4.6 90.0

53.18 861 Late 4.2 87.7

53.58 861 Late 4.2 89.3

53.98 861 Late 4.4 88.1

54.38 861 Late 4.0 87.3

54.78 861 Late 3.7 87.7

55.18 861 Late 4.4 84.1

55.58 861 Late 3.7 86.5

55.98 861 Late 4.0 87.3

56.38 861 Late 3.5 85.7

56.78 861 Late 4.0 85.7

57.18 861 Late 4.4 83.7

57.58 861 Early 4.2 86.1

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

STAMP /min mbar %

0.00 861 ON 1009.8 0.0

0.40 861 ON 1009.8 0.0

0.80 861 ON 1009.8 0.0

1.20 861 ON 1020.0 0.0

1.60 861 ON 1020.0 0.0

2.00 861 ON 1020.0 0.0

2.40 861 ON 1020.0 0.0

2.80 861 ON 1020.0 0.0

3.20 861 ON 1020.0 0.0

3.60 861 ON 1020.0 0.0

4.00 861 ON 1020.0 0.0

4.40 861 ON 1020.0 0.0

4.80 861 ON 1020.0 0.0

5.20 861 ON 1020.0 0.0

5.60 861 ON 1020.0 0.0

6.00 861 ON 1020.0 0.0

6.40 861 ON 1020.0 0.0

6.80 861 ON 1020.0 0.0

7.20 861 ON 1020.0 0.0

7.60 861 ON 1020.0 0.0

8.00 861 ON 1020.0 0.0

8.40 861 ON 1020.0 0.0

8.80 861 OFF 1020.0 0.0

9.20 861 OFF 1009.8 99.6

9.60 861 OFF 999.6 99.6

10.00 861 OFF 999.6 99.6

10.40 861 OFF 989.4 99.6

10.80 861 OFF 989.4 99.6

11.20 861 OFF 989.4 99.6

11.60 861 OFF 989.4 99.6

12.00 861 OFF 989.4 99.6

12.39 861 OFF 989.4 99.6

12.79 861 OFF 989.4 99.6

13.19 861 OFF 989.4 99.6

13.59 861 OFF 989.4 99.6

13.99 861 OFF 989.4 99.6

14.39 861 OFF 989.4 99.6

14.79 861 OFF 989.4 99.6

15.19 861 OFF 989.4 99.6

15.59 861 OFF 989.4 99.6

15.99 861 OFF 989.4 99.6

16.39 861 OFF 989.4 99.6

16.79 861 OFF 989.4 99.6

17.19 861 OFF 989.4 99.6

17.59 861 OFF 989.4 99.6

17.99 861 OFF 989.4 99.6

18.39 861 OFF 989.4 99.6

18.79 861 OFF 989.4 99.6

19.19 861 ON 989.4 99.6

19.59 861 ON 989.4 0.0

19.99 861 ON 999.6 0.0

20.39 861 ON 999.6 0.0

20.79 861 ON 1009.8 0.0

21.19 861 ON 1009.8 0.0

21.59 861 ON 1009.8 0.0

21.99 861 ON 1020.0 0.0

22.39 861 ON 1020.0 0.0

22.79 861 ON 1020.0 0.0

23.19 861 ON 1020.0 0.0

23.59 861 ON 1020.0 0.0

23.99 861 ON 1020.0 0.0

24.39 861 ON 1020.0 0.0

24.79 861 ON 1020.0 0.0

25.19 861 ON 1020.0 0.0

25.59 861 ON 1020.0 0.0

25.99 861 ON 1020.0 0.0

26.39 861 ON 1020.0 0.0

26.79 861 ON 1020.0 0.0

27.19 861 ON 1020.0 0.0

27.59 861 ON 1020.0 0.0

27.99 861 ON 1020.0 0.0

28.39 861 ON 1020.0 0.0

28.79 861 ON 1020.0 0.0

29.19 861 ON 1020.0 0.0

29.59 861 OFF 1020.0 0.0

29.99 861 OFF 1009.8 99.6

30.39 861 OFF 999.6 99.6

30.79 861 OFF 999.6 99.6

31.19 861 OFF 989.4 99.6

31.59 861 OFF 989.4 99.6

31.99 861 OFF 989.4 99.6

32.39 861 OFF 989.4 99.6

32.79 861 OFF 989.4 99.6

33.19 861 OFF 989.4 99.6

33.59 861 OFF 989.4 99.6

33.99 861 OFF 989.4 99.6

34.39 861 OFF 989.4 99.6

34.79 861 OFF 989.4 99.6

35.19 861 OFF 989.4 99.6

35.59 861 OFF 989.4 99.6

35.99 861 OFF 989.4 99.6

36.39 861 OFF 989.4 99.6

36.79 861 OFF 989.4 99.6

37.19 861 OFF 989.4 99.6

37.59 861 OFF 989.4 99.6

37.99 861 OFF 989.4 99.6

38.39 861 OFF 989.4 99.6

38.79 861 OFF 989.4 99.6

39.19 861 OFF 989.4 99.6

39.59 861 OFF 989.4 99.6

39.99 861 ON 989.4 99.6

40.39 861 ON 989.4 0.0

40.79 861 ON 999.6 0.0

41.18 861 ON 999.6 0.0

41.58 861 ON 1009.8 0.0

41.98 861 ON 1009.8 0.0

42.38 861 ON 1009.8 0.0

42.78 861 ON 1020.0 0.0

43.18 861 ON 1020.0 0.0

43.58 861 ON 1020.0 0.0

43.98 861 ON 1020.0 0.0

44.38 861 ON 1020.0 0.0

44.78 861 ON 1020.0 0.0

45.18 861 ON 1020.0 0.0

45.58 861 ON 1020.0 0.0

45.98 861 ON 1020.0 0.0

46.38 861 ON 1020.0 0.0

46.78 861 ON 1020.0 0.0

47.18 861 ON 1020.0 0.0

47.58 861 ON 1020.0 0.0

47.98 861 ON 1020.0 0.0

48.38 861 ON 1020.0 0.0

48.78 861 ON 1020.0 0.0

49.18 861 ON 1020.0 0.0

49.58 840 ON 1020.0 0.0

49.98 861 ON 1020.0 0.0

50.38 861 OFF 1020.0 0.0

50.78 861 OFF 1009.8 99.6

51.18 861 OFF 999.6 99.6

51.58 861 OFF 999.6 99.6

51.98 861 OFF 989.4 99.6

52.38 861 OFF 989.4 99.6

52.78 861 OFF 989.4 99.6

53.18 861 OFF 989.4 99.6

53.58 861 OFF 989.4 99.6

53.98 861 OFF 989.4 99.6

54.38 861 OFF 989.4 99.6

54.78 861 OFF 989.4 99.6

55.18 861 OFF 989.4 99.6

55.58 861 OFF 989.4 99.6

55.98 861 OFF 989.4 99.6

56.38 861 OFF 989.4 99.6

56.78 861 OFF 989.4 99.6

57.18 861 OFF 989.4 99.6

57.58 861 OFF 989.4 99.6

57.98 861 OFF 989.4 99.6

58.38 861 OFF 989.4 99.6

58.78 861 OFF 989.4 99.6

59.18 861 OFF 989.4 99.6

59.58 861 OFF 989.4 99.6

59.98 861 OFF 989.4 99.6

60.38 861 OFF 989.4 99.6

60.78 861 ON 989.4 99.6

61.18 861 ON 989.4 0.0

61.58 861 ON 999.6 0.0

61.98 861 ON 999.6 0.0

62.38 861 ON 1009.8 0.0

62.78 861 ON 1009.8 0.0

63.18 861 ON 1009.8 0.0

63.58 861 ON 1009.8 0.0

63.98 861 ON 1020.0 0.0

64.38 861 ON 1020.0 0.0

64.78 861 ON 1020.0 0.0

65.18 861 ON 1020.0 0.0

65.58 861 ON 1020.0 0.0

65.98 861 ON 1020.0 0.0

66.38 861 ON 1020.0 0.0

66.78 861 ON 1020.0 0.0

67.18 861 ON 1020.0 0.0

67.58 861 ON 1020.0 0.0

67.98 861 ON 1020.0 0.0

68.38 861 ON 1020.0 0.0

68.78 861 ON 1020.0 0.0

69.18 861 ON 1020.0 0.0

69.58 861 ON 1020.0 0.0

69.97 861 ON 1020.0 0.0

70.37 861 ON 1020.0 0.0

70.77 861 ON 1020.0 0.0

71.17 861 OFF 1020.0 0.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kąt wtrysku zły... powinno byc miedzy 49-54, a masz 24, a jeszcze co z tą temperaturą ? Masz 75 stopni (7 kolumna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... to faktycznie conajmniej dziwne, tym bardziej że chwilę wcześniej powtarzałem jeszcze logi dynamiczne, więc silnik powinien być bardziej rozgrzany, oczywiście wskaźnik temp. cały czas miał równiutkie 90, chociaż wiem że temperatura płynu niekoniecznie tyle musi mieć przy takim wskazaniu, ale 75? to faktycznie mało. Przyjrzę się temu dokładniej i dam znać, dzięki serdeczne i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię trochę ten wątek bo mam niejasność. Piszesz pre_pl że kolega ma odczyt nieprawidłowego kątu wtrysku.

Na stronie http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html są podane wartości ale np dla tego silnika przy kącie jest podana wartość 0...88 co oczywiście nic nie mówi.

Skąd wziąłeś tą informacje o kącie wtrysku 49-54 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...