Skocz do zawartości
IGNOROWANY

'99 E46 320d na glebie :)


pet3r

Rekomendowane odpowiedzi

ładne autko też takie oglądałem przed zakupem B6-byś był zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karwa bliźniacza siostra, srebrne i "kąbi" :decayed:

fajne autko, gratuluje zakupu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pet3r - możesz mi odpowiedzieć na kilka pytań - dlaczego w e46 kiedy nie ma kluczyka w stacyjce po mignięciu pulsacyjnych świecą się cały czas aż nie włącze chociażby postojówek? do czego to ma niby służyć?

drugie pytanie: czy w standardzie tylne postojówki świeciły się tylko w lampach bocznych czy w miejscu przeciwmgłowych też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pet3r - możesz mi odpowiedzieć na kilka pytań - dlaczego w e46 kiedy nie ma kluczyka w stacyjce po mignięciu pulsacyjnych świecą się cały czas aż nie włącze chociażby postojówek? do czego to ma niby służyć?

drugie pytanie: czy w standardzie tylne postojówki świeciły się tylko w lampach bocznych czy w miejscu przeciwmgłowych też?

1. jak kolega wyzej napisal

2. tylko w lampach bocznych (po dwie zarowki na strone) - widzialem jakies lampy diodowe chyba albo jakies inne nie ori w ktorych swieci sie rowniez lekko przeciwmgielny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja widziałem na trasie ostatnio ori lampy i przeciwmgłowe lekko się świeciły :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pet3r - a jakiś program do tego silnika idzie zrobić? i czy będziesz się za to brał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jechałem manualem ale steptronikiem, który w trybie manualnym pracuje na wysokich obrotach. to, że bmw ma moc na wyższych to zauważyłem.. a szkoda :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pet3r a napisz jeszcze ile taka przyjemność kosztuje? Może być na PW jeśli chcesz :wink4:.

Nie pytam o koszty utrzymania, bo pewnie w porównaniu do S8 to spoooro niższe.

Sam zaczynam się zastanawiać nad zmianą auta na przyszły rok i moją uwagę przykuło E46 po lifcie, z tym 150 konnym dieslem :>.

Tylko nie wiem czy nie za wysoko ustawiłem poprzeczkę... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast 320d polift wolałbym 330d prelift :) wrażenia z jazdy niesamowite, 3.0 jest dużo mniej uciążliwy, w trasie w ogóle nie słychać, że pod maską klekot :notworthy: a ciągnie jak pojebany, jechałem takim po chipsie na 220KM i byłem w MEGA szoku. jak sprzedam kiedyś tą, to kupię 330d (lub 530d jak E46 okaże się za małe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast 320d polift wolałbym 330d prelift :) wrażenia z jazdy niesamowite, 3.0 jest dużo mniej uciążliwy, w trasie w ogóle nie słychać, że pod maską klekot :notworthy: a ciągnie jak pojebany

też bym wolał i tak zrobiłem :wink4: praca R6 bajeczna, osiągi dla mnie wystarczające :) w mieście też nie słychać, że 330d to klekot, raczej kiedy stoi na wolnych obrotach to na zewnątrz coś tam słychać

kolega ma 320d polift i jest różnica w jeździe i pracy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...