Labiel Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam Mam takie pytanie. Czy u mnie coś takiego powinno występować? Gdzieś kiedyś czytałem że nie, ale patrzę teraz w ETKE i niby jest taki sensor który powinien być umieszczony na kolektorze ssącym tuż przed przepustnicą. U mnie nic takiego nie ma, żadnej wolnej kostki itp. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Po za tym na VAG pokazuje mi stałą temperaturę zasysanego powietrza 19,5 stopnia. Czy w takim razie były wersje z i bez tego czujnika?
monter01 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 witam, podpinam sie do pytania .wg. informacji z netu stała temp. 19.5 st. oznacza że czujnik temp.pow.zas. IAT jest uszkodzony. ale u mnie nic takiego nie ma. pozdrawiam.
wojtek26 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 W rocznikach do 7.95 nie było tego czujnika, dopiero w modelach od 8.95 był instalowany tak opisuje to AutoData, nawet schemat ECU pokazuje te 2 rodzaje układów zasilania
Labiel Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ok. W takim razie pytanie trudniejsze Co miało poprawić w pracy silnika dodanie tego czujnika?
wojtek26 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 ECU wiedząc jaka jest temp powietrza moze dokładniej dobierac czasy wtrysku PB co wpływa na mniejsza emisje spalin i silnik lepiej reaguje na gaz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się