pasio85 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 witam mialem taki problem ze swoim autkiem no w sumie jeszcze go mam a mianowicie auto szarpalo podczas jazdy ale przewaznie tylko na cieplym silniku lub jak bylo bardzo goraco na dworze. zima praktycznie w ogole nie szarpal wymienilem kable, swiece i duzo sie poprawilo, nie szarpie juz tak mocno ale problem nie znikl, jeszcze czuc szarpniecia lecz nie sa juz takie gwaltowne. teraz zastanawiam sie nad wymiana cewki moze to rozwiaze problem. czy ktos wie co to moze byc, bo ja juz naprawde niewiem vag nie pokazuje zadnych bledow prosze o porady i opinie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1373 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Miałem podobną usterkę. Przeczyściłem przepustnice, wymieniłem pompe paliwa i wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 przeplywke tez juz czyscilem i to nic nie dalo moze ta pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Kolego nie przepływke tylko przepustnice wyczyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 przepustnica tez byla czyszczona i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki77 0 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 czy po czyszczeniu przepustnicy zrobiłes adaptację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 tak byla adaptacja i nadal to samo ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Całkiem możliwe, że to ta pompa. Skoro reszta jest ok. Kolega wyżej mówi że miał ten sam problem, wymienił pompe i gra gitara, więc może spróbuj tego ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 no bede musial sprobowac i zobaczymy. orientuje sie ktos ile taka pompa moze kosztowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 możesz po drodze wymienić filtr paliwa a pompe najpierw zmierz jakie ciśnienie podaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 właśnie zmierz ciśnienie bo to może nie to a pompka niedawno przeglądałem allegro to ok 300zł jakoś, o ile się nie myle wejdz na allegro i poszukaj najlepiej i powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 filtr paliwa wymienialem jakis miesiac temu byl zasyfiony myslalem ze cos pomoze ale nic nie dalo ;( A jak sie w ogole mierzy to cisnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ciśnieniomierz podłączasz pomiędzy pompe paliwa a regulator. wiem, że ciśnienie powinno być ok 3atm ( CHYBA ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasio85 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 ok dzieki. Postaram sie zmierzyc i dam znac jakie wyszlo cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 spoko tylko nie jestem pewny jakie powinno być ciśnienie. Musi ktoś się tu podzielić tą informacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 pompy: wstępne (0,25 do 0,5 bara) do wtrysków jednopunktowych (0,8 do 1,2 bara), wielopunktowych (2,5 do 4 bar) i wtrysków mechanicznych (6-7 bar). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 o warto wiedzieć. Dzięki Dav~ tak mi się coś tam kojarzyło z tymi 4barami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się