Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Analiza logów


Waldeczek75

Rekomendowane odpowiedzi

poprosze o wstępną analizę tego co udało mi się wyprodukować,

http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI#

dodam że walczę z tajemniczym szarpaniem przy około 3000obr/min, bardzo proszę o wszystkie uwagi jeśli dodatkowe logi będą potrzebne proszę tylko napisać które i w jakich warunkach.

Obecne były robione na 4 biegu od 1500 do 4200 (wg instrukcji z forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob moze jescze statyczne dla grup 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023

i BS dla grup 000, 003, 004, 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi uzupełnione, niestety nie można zrobić 023 :( bo nie dostepny, z ciekawych rzeczy to nie pokazuje kąta wtrysku!!! Wyświetla się też błąd ( 00540 30-10 zwarte do +). Jak znmam życie to jest pewnie przyczyna itrzeba wymienić wtrysk sterujący :(.

Ale jeśli to nie sprawi kłopotu to prosze o przeglądnięcie reszty.

Logi: http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi uzupełnione, niestety nie można zrobić 023 :( bo nie dostepny, z ciekawych rzeczy to nie pokazuje kąta wtrysku!!! Wyświetla się też błąd ( 00540 30-10 zwarte do +). Jak znmam życie to jest pewnie przyczyna itrzeba wymienić wtrysk sterujący :(.

Ale jeśli to nie sprawi kłopotu to prosze o przeglądnięcie reszty.

Logi: http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI#

Jezeli sie nie myle to kat wtrysku do ustawienia masz. Jest za wczesny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam błąd to oczywiście 00542 30-10.

kolego wtrysk sterujacy sprawdz bo cos jest nie tak

pompa nie przesterowuje na bs masz caly czas 0 stopni a tak byc nie moze sprawdz kable a jak nie to wtrysk

nie kopci na niebiesko pali bez problemow???

muskel -- niestety mylisz sie zobacz ze kat sie nie zmienia caly czas jest 0 tak jak by ktorys sterownik nie odpowiadal na early powinno byc okolo 13 - 15stopni a jest caly czas 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kopci nic, jazda normalna bez problemów, jak wyżej pisałem walczę z szarpaniem około 3000 -4000 obr które nieraz jest b. małe.

Wiem już który to wtrysk możesz powiedzieć jak najszybciej wszystko oczym pisałeś zobaczyć?

kolego wiec sprawa wyglada nastepujaco -- sa 2 rzeczy ktore musisz najpierw sprawdzic czyli przekaznik do wtrysku sterujacego - od tego bym zaczal jesli jest ok (choc moze tylko tak wygladac trzeba mu sprawdzic opor nazwa jego w VW to r109) -- to sprawdz wtrysk nie wiem czy jest mozliwosc sprawdzenia wtrysku na opor (problem polega na tym ze z biegem czasu wtrysk traci swoje wlasciwosci oporowe i dzieja sie cuda)bez jego wymontowania -- zapytaj w najblizszym serwisie boscha a sie dowiesz -- co do przekaznika to wiem to z serisu vw -- ze po wtryskach to najczestsza wina bujania autem

pompa ok wtryski ok a autem dalej buja -- to na 99% wina przekaznika ktory z biegiem czasu swiruje z oporem w starszch silnikach nie jest to tak odcziwalne jak w silnikach z euro4

z logu 013 i 014 wynika jednoznacznie ze korekcje skacza jak opetane raz na minus rau na plus -- nie masz telepania autem na wolnchy obrotach?? (bo widze roznice predkosci obrotowej z 742 na 766 coprawda nie sa one czeste ale wystepuja) -- chyba ze to tylko przeklamania ecu bo wartosci sobie sam dobiera nie majac odniesienia do niedzalajacego wtrysku sterujacego lub tez przekaznika

jesli byla by zwalona pompa nie dalbys rade zrobic logow bo by sie sterownik pompy nie zglaszal w dodatku ecu przesterowuje pompe w bs z tym ze kat sie nie zmienia ---- jak zreszta widac w logu 001 pompa pieknie podaje masz dawke paliwa okolo 5 wiec polowa zakresu i cf 19tez idelanie -- i w logach dynamicznych widac jak pompa sie przesterowuje na btdc a kat wtrysku caly czas 0 -- jesli sie myle co do pompy to zapewne ktorys z kolegow poprawi

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo postaram sie sprawdzic jak szybka sie da, co do wolnych obrotów to bardzo ale bardzo rzadko rzuci motorem :) a tak to jest jak złoto. Właśnie to jest dziwne że można normalnie jeździć a rozpędzając płynnie auto do maxa zdarza się że szarpanie nie występuje a jak nieraz jest to bardzo słabo odczuwalne, co innego jak się gwałtownie przyspiesza. A jeśli moge jeszcze zapytać co sądzisz z logów o turbinie? Pytam, bo brat ostatnio wyjmoawał i czyścił kierowniczki w swoim TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki przemik :)

ty sie najpierw wtryskami zajmij bo ci tloki wydechem wyplyna a wtedy i turbina nie pomoze -- tak tylko na marginesie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten przekaźnik do wtrysku może być pod maską schowany razem z kompem ?? bo jak tak to jest troche rozbierania :(

niestety dokladnie siedzi w puszce kompa i musisz rozbierac aby sie do niego dostac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...