Skocz do zawartości
IGNOROWANY

( 1,9 tdi 110ps) 140kmh nic wiecej


Filutek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobiłbym tak: wjeżdzam do mechanika który robił rozrząd i mówie co jest grane , usluga, poprawka powina być darmowa, jeżeli sie nie zgodzi, to jedziesz do innego i powiedz wcześniejszemu mechanikowi że za tą poprawke on zapłaci, bo przed wymianą było wszystko w porządku. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz spowrotem do mechnika i kaz doprowadzic autko do porzdaku ..

wina moze lezec w zle wymienionym rozrzadzie jak i sprzegle ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co... ja miałem podobnie ale wymieniałem cały rozrząd i co się okazało...............gość u którego kupowałem pasek źle dobrał do mojego modelu pasek, miał inny skok czy coś takiego.....i co się okazało? pasek o mało co się nieprzerwał =zaczęly się "kruszyć" te ząbki na pasku..... po wymianie paska (i dośc ostrej wymianie zdańz sprzedawcą :bicz: :bicz3:) problem znikł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filutek dawaj jak sie skończyła historia. Radzę też po 200 następnie 500 i 1000 km od wymiany sprawdzać pasek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak prawdopodobnie to nie sprzeglo ani rozrzad tylko szczelil przeplywomiez powietrza dziwnie tylko ze po wyjechaniu z warsztatu.(chyba ze koles go podmienil) Droga sprawa przy wymianie tego sprzegla i rozrzadu gosc wyciagal silnik nie skrzynie mysle ze to drogie jest lepiej i szybciej, i przy tym udalo mu sie rozszczelnic klime.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak prawdopodobnie to nie sprzeglo ani rozrzad tylko szczelil przeplywomiez powietrza dziwnie tylko ze po wyjechaniu z warsztatu.(chyba ze koles go podmienil) Droga sprawa przy wymianie tego sprzegla i rozrzadu gosc wyciagal silnik nie skrzynie mysle ze to drogie jest lepiej i szybciej, i przy tym udalo mu sie rozszczelnic klime.

:shocked:

skad pomysł ze to przepływomierz ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na rozrząd.

Źle ustawiony. Sprzęgło też może być przyczyną, ale to można sprawdzić.

Wciśnij hamulec i próbuj ruszyć, jak silnik sie nie zadławi i nie zgaśnie to masz sprzęgło do roboty.

Jak zgaśnie to rozrządzik do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie....za jajca powiesić "mechanika", który nie potrafi dobrze rozrządu wymienić, a zwłaszcza w Diesel'u!!! Przepływka raczej nie padła, ale pewności nie ma;/ Tak poza tym, to podziwiam zdolności manualne pana mechanika - rozszczelnić klimę przy robocie sprzęgła...oczywiscie nie pomyślał, ze można odkręcić sprężarkę od silnika...ech, szkoda gadać.. Jeśli to rozrząd jest przestawiony, to lepiej szybciutko niech to poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów wróżbiarstwo.

Kolego Filutek: wykonaj pełną diagnostykę silnika - pełną - łacznie z analiza błedów jakie się pojawiły , one powiedzą , gdzie szukać! Jeśli auto trafiło do partacza, mozna spodziewać się wszystkiego. Typowa przyczyna takiego stanu rzeczy jest notlauf, ale możliwe jest również, że źle złozono rozrząd. Wszystko wyjdzie po diagnozie VAG`iem. Radzę nie zwlekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak kolega byl u mechanika niestety nietego co wymienial rozrzad i okazalo sie ze padl przeplywomierz a raczej ktos w nim dlobal bo byly powyginane jakies blaszki(niebardzo wiem jak to w srodku wyglada) albo tak jak z kolega podejrzewalismy mechanik go podmienil .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...