Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam, Mój problem dotyczy silnika ADP 1.6 96r, autko mi nie odpala.. Myślałem, że to sprawa słabego akumulatora no ale to jednak nie to, naładowałem akumulator i dalej nie pali. Kręci kręci ale nic nie chyta. Od czego radzicie sprawdzić przyczynę ? - Sprawdziłem bezpieczniki (wszystkie) - OK - Immo - nie miga - Wszystkie kontrolki na desce prawidłowo znikają. - Brak Kabla VAG Myśle że coś tu nie tak z paliwem (tj nie dochodzi) - Stan paliwa powyżej rezerwy (tj ponad czerwone kreski) Jak sprawdzić czy paliwo dochodzi itd Jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 1. Czy próbowałeś go odpalić z samego gazu? 2. Czy jak przekręcasz kluczyk w stacyjce to czy słyszysz jak pompa "podaje" benzynę do wtrysków - będzie słychać taki niby "szum". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 tak jak pisze BOGUMIŁ zacznij od pompy powinno być ją słychać przy lpg często padają jeżeli nie słychać jest do wymiany a jak ją słychać to może podawać za małe ciśnienie a reszte ma w porządku świece itd.?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Sprawdzę pompę.. świece prawie nowe (~1-2 miesiące temu wymieniane).. Odpalanie na gazie to wg mnie bez sensu bo parownik nie jest rozgrzany wiec nie poda tego co powinienem..[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 13:26_________________________________________________Słychać tylko przepustnicę tz słychać dźwięk spod maski.. a z tego co chyba się domyślam to pompa jest z tyłu tak ?[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 13:29_________________________________________________Czy to właśnie pompa paliwa ? bo z tyłu nic nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 pompe masz w baku, słuchaj czy podaje jeśli nie to pewnie padła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Kurde chyba to będzie pompa paliwa :/ Znacie jakieś sklepy gdzie można tanio kupić ? Jakieś rabaty itd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 jak to pompa dobrze jest kupić dobrą pompe bo te chińskie zamienniki są do d*py i krótka żywotność lepiej jak zrobi ci to mechanior zajrzy do baku czy nie ma syfu w środku i wymień od razu filtr paliwa tak przy okazji oczywiście o ile to pompa :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 W jakich granicach stoi pompa paliwa ? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Używke do 100zł znajdziesz. tu masz ze śląskiego http://moto.allegro.pl/item1094786125_pompa_paliwowa_vw_passta_b5_audi_a4_1_6.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ale dlaczego nie chcesz spróbować odpalić na lpg? Bez problemu odpali nawet instalacja sekwencyjna a tym bardziej w taką pogodę jaką masz za oknem. Uważam, że jak nie odpali na gazie to przyczyną nie odpalania na benzynie wcale nie musi się okazać pompa - skoro nie możesz podpiąć VAG'a. Ja w zimę na mrozie odpalałem z gazu przy zwykłej instalacji , gdy miałem spaloną pompę paliwa - ale to był inny samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Tz ja mam II generację w swojej a4. hmm no nie wiem zobacze jutro co z tą pompą podniosę go i zobaczę.. a jeszcze jak by ktoś miał schemat gdzie dokładnie jest pompa itd chętnie mi pomoże i serdecznie dziękuje za pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 u mnie też niby kontrolka od immo nie migała, wziąłem 2 kluczyk i zaczeło działać jak należy, jak masz to spróbuj u mnie to naprawe ODZIWO Pomogło !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dzięki Luka3s, jutro sprawdzę oby to bylo to !! Byłbym HAPPY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Narazie nie dziękuj bo nie ma za co ... Mam nadzieje że Ci pomoże, wiem jakie to uczucie jak coś jest nietak i człowieka męczy ... Tyle że ten immo to jest jak już ktoś mi powiedział 99% problemem z odpalaniem. Więc może Ci złapie drugi kluczyk. Oby, jutro daj znać jak nie to będziemy dalej myśleć kolego pozdrawiam. :good: :good: Poza tym jest też mój temat w silnikach benzynowych sekunda..o tu jest -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_nie_chce_odpalac-t140715.0.html poczytaj sobie tam, może twój problem przypomina ten co ja miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 kup sobie vag, będziesz wszytsko wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 No i niestety nie pomógł nawet 2 kluczyk ( czeka mnie niemiłe grzebanie w autku No nic ale i tak dziękuje za wszelkie sugestie i propozycje naprawy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 cholera :/ ...Poszperaj może na forum jeszcze... coś może znajdziesz niż zaczną Cie mechanicy naciągać... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fudi Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Sprawdź świece, kable wysokiego napięcia, cewkę, palec rozdzielacza, to może być przyczyną, ewentualnie jak robiłeś jakieś odcięcie zapłonu to sprawdź czy się kable nie odlutowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 No niestety sam wymontowałem sobie pompę.. I nie działa tz po przekręceniu w stacyjce nie reaguje na nic.. jak jeszcze mogę ją sprawdzić czy działa ? bo może akurat napięcie nie dochodzi do pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 tego nie wiem. Ale jak naprawisz to to daj znać jestem ciekaw co to za przyczyna. Pozdrawiam i powodzenia życze. :hi: będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się