Kosaaaa 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam Koledzy ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego więc zacząłem szukać wycieku i zauważyłem że kapie z jakiejś śrubki tak jakby z silnika i teraz nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka czy może to coś poważniejszego z góry dziekuje za pomoc na drugim zdjęciu widać z dalszej perspektywy mniej więcej pod tym zaznaczonym punktem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Moglbys wrzucic jedno zdjecie z innej(bardziej oddalonej) perspektywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 moim zdaniem to króciec ci nie trzyma a ta śrubka dokręca króciec mam podobnie tylko ze u mnie sie aby robi wilgotne najprawdopodobniej uszczelka padła ale proponuje wymienić caly komplet króciec i uszczelkę koszt jakieś 25 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossawka 0 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Mam takie pytanko czy w 1,8 ADR też jest podobny kruciec? U mnie też zauważyłem niewielkie ubytki płynu chłodzącego dolałem jakiś litr w przeciągu niecałych 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infermus 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Tak to króciec wymiana uszczelki czyli oringu nic nie da pęknięcie jest w kierunku otworu na śrubę miałem ten problem i nie było zamienika kupiłem orginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s4mtm 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 kruciec padł ale czasem wystarczy wymienic oring sam to przerabiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infermus 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 oring wymieniałem 2 razy i używałem silikonu i efekt końcowy wymiana króćca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 tak jak mówiłem wszyscy klubowicze podzielają moje zdanie należny wymienić króciec i po kłopocie czas pracy jakieś 10 min i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosaaaa 0 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Dziękuje Koledzy za pomoc. Jak najszybciej sie za to zabiorę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 http://allegro.pl/item1079213050_krociec_wody_audi_a4_vw_passat.html to jest to ? bo u mnie dziś był wyciek z pod tego rok temu dałem to na klej do misek olejowy jakiś czerwony niby +200 -100 w temperaturach lecz trzymało zaledwie rok. a nie pamiętam czy właśnie jest to a żeby się do tego dostać jest trochę rozbierania. Mam audi a4 ADR 97 r. 125 KM Sedan Benzyna. i czy ma być tu uszczelka czy klej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xadamx 0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 To króciec puszcza.Też to miałem w moim,wymieniałem oringi,męczyłem się z tym i nic...wkońcu kupiłem nówke sztuke i od razu pomogło.I od roku zero ubytków płynu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 a to pasuje do ADR ? taki sam jest pamiętasz może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosaaaa 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Panowie do tej pory sie nie zabrałem sie za usuniecie tego wycieku. jakos nie było czasu ale teraz chce to zrobić bo idzie zima a ja mam prawie samą wode zamiast płynu alekurcze nie wiem jak sie za to zabrać może napisze ktoś w jaki sposób sie dostać do tego ustrojstwa z góry dziekuje za pomoc pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 to jest bardzo proste demontujesz rurę os filtra żeby mieć lepszy dostęp i tak samo odmę os pokrywy głowicy następnie zdejmij kostkę od czujnika temperatury zapomniał bym najpierw na początku spuść płyn jak juz to zrobisz pozostaje ci odkręcić przewody gumowe na zaciskach i ten metalową rurkę z kołnierzem tez musisz odkręcić wtedy będzie ci wygodniej następnie odkręcasz dwie śrubki na kluczyk chyba 10 albo 13 tego ci juz nie powiem bo nie pamiętam i masz króciec wyjęty założenie to myślę dasz sobie rade juz postępujesz tak samo tylko odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 też mi kurna coś ubywa w mojej aderce trzeba dolać raz na 2 miechy z pol litra... pizga na dworze nie mam garażu, ale trzeba zrobić w jakiś słoneczny dzień o ile będzie jeszcze taki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidoff82 2 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 koledzy poczytajcie na forum, ja też to przerabiałem, zamienniki nie są zbyt trwałe - nawet mam taki do ADP po 97 roku nówka oddam za 10 zł jak ktoś chce. ori kosztuje z uszczelkami ok 70 zł, oryginalny u mnie wytrzymał 15 lat... warto oszczędzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosaaaa 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dzieki kolego zabiore sie za to jak najszybciej. Ja musze dolewać ok litr płynu na miesiąc więc muszę to szybko naprawić Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Się właśnie tak zastanawiałem w lato mówie co to qr** paruje czy co .. zawsze pod furą sucho no to mówie k**wa paruje jak nic jak daje po garach a tu taki bajer.. P.s Jak ktoś ma to kupie do ADR z 95roku. ! po tanioścciii oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się