dethmag Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 @ gola77 heh u mnie faktycznie to samo ta "spinka" lub "agrafka" której zdjęcie wrzuciłeś była winowajcą - identyczny problem z pęknięciem, dodatkowo pękł plastik (taki biały) z mocowania serwa i pedału hamulca, ale od paska b6 i octavii też pasuje, tylko że pech chciał i niestety zalał się czujnik i muszę kupić nowy , ale po za tym all ok. postaram się wrzucić zdjęcie tego plastiku żeby było wiadomo ock.
wiesgaj Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Ja odpowietrzałem tak. Wężyk cieniutki 5m.Nakładam na odpowietrznik ,na każde koło po kolei.Drugi koniec do zbiorniczka i pompuje do skutku. W wężyku widać ewentualne pęcherzyki. Pamiętać trzeba o włączonym zapłonie by ABS-y zaworki w nim były otwarte.T o dobry sposób bo nic nie traci się płynu i nie trzeba dolewać a pompować można do skutku.
OLIVER Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Ja odpowietrzałem tak. Wężyk cieniutki 5m.Nakładam na odpowietrznik ,na każde koło po kolei.Drugi koniec do zbiorniczka i pompuje do skutku. Kto Ci tak doradził ?? Cały zanieczyszczony i pozbawiony właściwości płyn hamulcowy pompujesz z powrotem do układu ale masz poronione pomysły i oszczędności.....
MRoger Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Niczego nie trzeba odpowietrzać przy wymianie serwa, wystarczy trzymać przewody tak aby nie wylał się płyn i nie zapowietrzyła się pompa ABS ... z resztą wszystko jest opisane w moim poście link w tym temacie na poprzedniej stronie. Cieszę się że mogłem pomóc, od początku obstawiałem serwo i pompę hamulcową.
wiesgaj Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Swoją drogą to czy to normalne by taka zawleczka pękła.Z takiego grubego pręta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się