bobson14 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Temat dałem w złym miejscu do usunięcia .... Witam, mam problem w takim samochodzie Audi A4, 1998 rok, 2,5l . Podczas uruchamiania silnika wydobywa się potrójny sygnał dźwiękowy oraz zapala się kontrolka oleju która nie gaśnie. Sygnał podczas dalszej jazdy się nie wydobywa a kontrolka zostaje zapalona. Dodam jeszcze, że olej został wymieniony, inspekcja skasowana i po tym pojeździłem jeszcze z 2 tygodnie po czym wystąpił ten problem . Pomożecie coś chłopaki ? Jak z tym sobie poradzić ?
ciahciah Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 jeżeli na bagnecie oleju jest ok to albo czujnik do wymiany albo kabelek idący do niego ma przerwę. Zrób diagnozę vag'iem, wtedy będzie wiadomo czy to kabel czy czujnik, w najgorszym wypadku pompa oleju.. Nie zwlekaj z rozwiązaniem tego problemu bo skutki mogą być tragiczne..
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 jeżeli na bagnecie oleju jest ok to albo czujnik do wymiany albo kabelek idący do niego ma przerwę. Zrób diagnozę vag'iem, wtedy będzie wiadomo czy to kabel czy czujnik, w najgorszym wypadku pompa oleju.. Nie zwlekaj z rozwiązaniem tego problemu bo skutki mogą być tragiczne.. podejrzewam ze ktos wymienil olej i wlal bez zapelnienia filtra dlatego mu wciaga i jest za malo ale bagnet wie czy jest dobrze w dodatku to pierwsza czynnosc ktora pownienes opisac czy na bagnecie ilosc oleju sie zgadza!
f16mysliwiec Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 A jaka przyczyna jest jest ta kontrolka zapaliła mi się przy 195Km/h a jak zwolniłem to zgasła ??
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 A jaka przyczyna jest jest ta kontrolka zapaliła mi się przy 195Km/h a jak zwolniłem to zgasła ?? za malo oleju i pompa wladowala wsztyko na silnik jak zwoniles olej scieka i poziom sie zgadza -- to chyba logiczne ? druga mozliwosc to niewydolnosc pompy ale to by kontrola sygnalizowala wczensiej nie przy 195kmh
bobson14 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Filtr został zalany prawidłowo do tego na bagnecie wskazanie wzorowe .
f16mysliwiec Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Rzeczywiście za mało troszkę oleju było
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Filtr został zalany prawidłowo do tego na bagnecie wskazanie wzorowe . jakim olejem zostal silnik zalany? sprawdz czy nie jest jakis kabel uszkodzony jaki symbol pojawia sie na liczniku olej czy cos innego? przy zakladaniu filtra nie wpadl jakis stary kawalek do przelotu?? jesli wsztyko ok zajmij sie pompa bo mozesz silnik zatrzec jesli nie podaje wlasciwego cienienia [br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 19:26_________________________________________________ Rzeczywiście za mało troszkę oleju było zadajesz prozaiczne pytania bez sprawdzenia podstawowych przyczyn dobre diesel moze brac troszke oleju podczas jazdy wiec z biegiem czasu go ubywa nie wszystkie silniki biora ale przewaznie te z duzym przebiegiem lubia polknac sa tez naturalnie inne przyczyny jak nieszczelnosci ukladu itp
bobson14 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Olej to mobil1, zapala się symbol oleju a co do reszty to sprawdzę .
ciahciah Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Zawsze silnik był zalewany syntetykiem? Po wymianie oleju pierwszy rozruch i od razu kontrolka oleju zgasła czy były jakieś problemy? Podepnij vag'a i zczytaj błędy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się