Tosik Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Po wymianie rozrządu w AFN gdzie musiałem zdjąć to nieszczęsne koło pasowe na wale(tłumik drgań), występuje teraz bicie tego koła czyli widać że nie obraca się równo i chodzi na boki do tego stopnia że się śruby rozkręciły i prawie spadło. Skręciłem teraz to na klej beztlenowy i na razie jakoś trzyma (od założenia 90km) ale małe bicie nadal jest. Miałem drugie koło pasowe używane które też przykręcałem i też było bicie. Moje pytanie, jaka może być przyczyna skoro wcześniej nie było bicia a teraz jest??? Dodam, że koło było przykręcane w takim położeniu jak było wyjęte i nie było bicia przed demontażem. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny bo nie chce mi się po raz kolejny zdejmować przodu.
Pretor Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Mam nadzieje, że sprawdziłeś powierzchnie na kole pasowym paska rozrządu i paska mikro. Czy dociągałeś stopniowo śruby koła pasowego i na krzyż? Jak dla mnie nie ma cudów, jeśli przed rozbiórką koło pasowe dobrze "leciało" to nie może bić. Dawałeś nowe śruby? Jeśli tak to czy były tej samej długości co stare?
SotoM Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 miedzy otworami na sruby mocujace sa małe otwory i sadze ze załozyłes koło tak ze wypyscik na kole zebatym nie wszedł o otwor w kole pasowym tylko sie koło o niego oparło i stad to bicie. a porzy zdejmmowaniu koła- zeszło ci bez problemu czy młotkiem je zbijałes?? i tak samo 2gie koło moze ktos je sciagał z wału zbijajac młotkami albo szarpiac breszkami... zobacz - przyjzyj sie tym otworkom http://www.czescidoaut.pl/foto_towar//mini/264.jpg
Tosik Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Właśnie o to chodzi że cudów nie ma z tym kołem. Koło założyłem tak samo jak było założone wcześniej (wypustka była na swoim miejscu) śruby dałem te same i zostały wkręcone w te same miejsca.
rikardo Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Właśnie o to chodzi że cudów nie ma z tym kołem. Koło założyłem tak samo jak było założone wcześniej (wypustka była na swoim miejscu) śruby dałem te same i zostały wkręcone w te same miejsca. Śruby powinny być nowe a jeżeli montowałeś na starych to przy skręcaniu należało zastosować klej do połączeń rozłącznych. Przypuszczalnie koło zwichrowało się w momencie jak ci popuściły śruby. Sam zresztą stwierdziłeś, że prawi ci spadło.
Tosik Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Teraz skręciłem śruby na klej i trzyma. Najlepsze jest teraz to że po skręceniu na klej było bicie i z każdym przejechanym kilometrem jest coraz mniejsze (prawie już go nie ma zrobiłem 300km)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się