Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Namieszane w silniku i osprzecie - doprowadzenie do porządku


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie... Mam kilka problemów z niunią :( Oczywiscie na AKP nikt nic nie wie albo nie chcą powiedziec :foch:

Załącze link do tematu tam :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=62276&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Gdyby ktos cos mógł podpowiedziec byłbym wdzieczny ... :rolleyes:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co nam pokazałeś, to nie jest IC tylko skraplacz, cooler od doładowanego powietrza masz w nadkolu..... :blink:

Wymieniłeś sondę już ? Na oryginalną ? Bo te uniwersalne to różne mogą być, a nie napisałeś co wkładałes.

W ogóle trochę takie chaotyczne pytania, więc może dlatego ludziom się nie chce odpowiadać... :mysli:

Piszesz na przykład "Doładowanie prz wcisnietym gazie do oporu to ponad 1 bar n "

Co to ma niby znaczyć ? Na postoju ? Czy z logów tak wyszło, jeśli to drugie to mogłeś wkleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to IC (w zderzaku) drugie to skraplacz od klimy a trzecie chłodnica :>

1 bar tzn z odczytu na wskazniku doładowania podczas jazdy... Sondy wkładalem juz z 3 uzywane ale dobre i na kazdej to samo :( :(

Fakt ze troche chaotycznie :) Ale to wszystko mnie zastanawia...

Pytałem o głowice bo na mojej jest nabite ADR a wydaje mi sie ze powinno byc AEB ?

Pozatym nie prosiłem odpowiadac na wszytsko od razu ... Tylko czy ktokolwiek cos wie.. A widac nikt nic :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o głowice bo na mojej jest nabite ADR a wydaje mi sie ze powinno byc AEB ?

O głowicę to raczej bym się nie martwił, były zakładane takie same do tych silników

aebdt5.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to IC (w zderzaku) drugie to skraplacz od klimy a trzecie chłodnica :>

a fakt, teraz widzę tam coś.

Wydaje mi się, że AEB miał tylko w nadkolu... Ale nie jestem pewien, mają ludzie na forum AEB - niech napiszą.

1 bar tzn z odczytu na wskazniku doładowania podczas jazdy... Sondy wkładalem juz z 3 uzywane ale dobre i na kazdej to samo :( :(

no tak... ale co to za czujnik. Niektóre to są zabawki, a nie czujniki.

Jest na forum temat, jak kolega zbadał ile przekłamują te tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie to mi sie podoba :drunk:

Jakies konkrety :)

spedyt dzieki : troszke sie uspokoiłem ;)

Głowica z głowy ...

Intercooler tez :) Wiadomo ze to zamiennik jakis :)

Czujnik nie mam pojecia :) jutro sprawdze firme ...

Autko przyjechało tak zrobione z niemcowni... Jezdziła nim kobita po polsce dwa miesiace i sprzedała mi bo było niewygodne :> (18" i niski zawias)

Takze wiekszosc tych przeróbek była w germanii wie pewnie było to zrobione dobrze, posypało sie to jednak troche a ja chce to ogarnąc :(

Koło jutra dobiore sie do turbo zobacze co to za wynalazek (bo tez tam cos grzebane przy nim i wydech tez przerobiony)

Co do doładowania to wydaje sie ono prawidłowe (za kazdym razem jest takie samo , zaworek upustowy działa ok)

Idąc dalej...

Ten zaworek czym powinien sterowac ?

http://images25.fotosik.pl/43/c59b612876f9f60a.jpg

Przejmowac sie tym czy olac ?

I bardzo zastanawia mnie ten kwarc ...

http://images24.fotosik.pl/43/6b3cc62d7b6efc67.jpg

Wpiety tam gdzie opisałem...

Dzieki za odzew :thumbup:

Chociaz sie czegokolwiek dowiedziałem ... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo zastanawia mnie ten kwarc ...

http://images24.fotosik.pl/43/6b3cc62d7b6efc67.jpg

Wpiety tam gdzie opisałem...

Ten "kwarc" :D to wg mnie czujnik kontaktronowy poziomu płynu w zbiorniczku chłodzącego silnik, powinien być włożony pod zbiorniczkiem. Ten zielony kontaktron powienien zwierać swoje styki w momencie kiedy przyłoży sie do niego magnes, taki magnes w postaci pływaka jest na dnie zbiorniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waters byc moze :D Zaraz to sprawdze :) Dzieki za info :)

Miałes racej :notworthy: Kolejna pierdoła z tych zawracającyh mi głowe odpadła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rant: Dziwic sie za autko niedomaga ;) Własnie tez tak przypuszczaałem ze to moze byc on bo szukałem dzisiaj zaworka N75 wpietego w turbo (zeby go wyczyscic) i za cholere nie mogłem znalesc :/ Ma ktos moze schemat połączen tego zaworka ? Jutro postaram sie go wyczyscic i zamontowac jak nalezy :angry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...