fafol 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Witam.Mam dylemat na stacji diagnostycznj wyszło mi ze mam w jednym kole jeden górny i jeden dolny wachacz do wymiany a w drogim jeden dolny,nie wiem czy wymienic tylko 3 czy wszystkie 8 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 wymień wszystkie najlepiej na febi albo lemy gałki też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 wymień wszystkie najlepiej na febi albo lemy gałki też A wyjaśnij po co? Po co wymieniać coś co jest sprawne? 3 wahacze to ~400zł a 8 to ~1000zł. Według mnie to niepotrzebne wyrzucanie kasy w błoto a później płacz, że zawieszenie w audi takie drogie i awaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 to nie wymieniaj a potem płacz że znowu coś stuka i znowu i znowu itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 wszsytko zależy od tego ile jeździsz. Ja np rocznie robie 50 000 km, i po kilku pojedynczych wymianach wahaczy zdecydowałem sie na wymianę kompletu zeby miec spokój na jakiś czas. Założyłem MasterSporty + końcówki drążków Febi, jak narazie 10 000 i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafol 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Panowie wymieniam komplet ale nie febi nie dam rady z kasa moze jakies inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 komplet MasterSport na allegro 570PLN z kurierem, własnie je testuje - pierwsze wrażenie całkiem pozytywne , opinie mozesz poczytac na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 to nie wymieniaj a potem płacz że znowu coś stuka i znowu i znowu itd Wymiana wszystkich to głupota. Najczęściej padają wahacze górne po prawej stronie. To po co wymieniać lewą wtedy gdy nie stuka? Ja nie płaczę tylko wymieniam na Lemfordery albo Febi jak tylko usłyszę stuki lub skrzypienie i jeżdżę na glebie -40/60mm i 17 :gwizdanie: Przez dwa lata wymieniłem raptem 5 wahaczy (jeden od razu po sprowadzeniu auta) a jeżdżę po naprawdę kiepskich drogach. Jak ktoś nie ma co z kasą robić to niech kupuje komplet nowych wahaczy. A płaczą najczęściej ci co kupują szajs i to w kompletach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSHADOWW5 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 A ja powiem inaczej - wszystko zależy od tego czy potrafisz wymienić wahacze sam..........ja nigdy nie wymieniam całych kompletów gdy padnie dwa, lub trzy wahacze---kupuję tyle na wymianę ile trzeba i wymieniam sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Miałem luz na dolnym wahaczu i wpadłem na pomysł, że wymienię wszystkie kości, ale mechanik mi odradził stwierdzając "..po co wymieniać wszystkie jak tylko jeden ma luz, ale jak pan chce to ja mogę wymienić wszystkie i skubnąć pana na większą kasę - tylko po co?.." I dzięki tej radzie wymieniłem wahacz na, którym był luz, więc uważam, że nie ma sensu robić pozostałych skoro są dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saper1988 0 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam ja twierdze że trzeba wymieniać wszystkie bo stosunek nowych do starych jest iny i za niedługo padnie znowu jakiś stary teraz wymieniłem cały komplet master sporta zobaczymy co będzie stare nie wybite zachowałem jak któryś padnie wymienię s powrotem na stare a co do wymiany panowie to trzeba się zaopatrzyć w klucze 16 ,18 a reszta standard i żeby wyciągnąć jedna ze śrub dolnego wahacza trzeba odkręcić jedną śrubę 18 i 2 13 aby opuścić troszkę kołyskę reszta to banał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Po co wymianiac dobre na dobre? wymieniłem cały komplet master sporta Sporty to straszna porazka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Marawel, właśnie to starałem się powiedzieć po co wymieniać dobre na dobre. A czasem dobre na gorsze (np. ori lemy na master sporty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkd 0 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja mam MS i jest spoko ponad 10000km i spokój. A co do wymiany całego zawieszenia, miałem ten sam dylemat. Moje rozwiązanie było takie: poczekałem aż się całe zawieszenie rozsypie i jeszcze poczekałem aż łożysko się będzie nadawać do wymiany . Pozdrawiam, majkd ( http://ski-portal.pl ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się