wuju 2 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 na pewno ona ma 8.5? a opona 235 ? wygląda jak by jakaś 215 na niej była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n 2 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 wszystko zależy od producenta opony 235 jednego producenta nie zawsze jest równe 235 innego niestety u mnie aż tak naciągnięta nie jest, albo inaczej to po prostu wygląda. dziś jeszcze wkleję foty to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 jak dla mnie troche za wazka oponka, szkoda felg na krawulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 przy profilu 35 to krawężniki się szeroookim łukiem omija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n 2 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 wszystko zależy od producenta opony 235 jednego producenta nie zawsze jest równe 235 innego niestety u mnie aż tak naciągnięta nie jest, albo inaczej to po prostu wygląda. dziś jeszcze wkleję foty to zobaczysz Tak też myslalem, bo kumpel tez ma 19x8.5 i 235 i calkiem inaczej to wyglada. jak dla mnie troche za wazka oponka, szkoda felg na krawulce Szkoda nie szkoda, jak trzeba na kraweznik wyjechac to mi to chwilke zajmuje przez 4 miesiace nie zdazylo mi sie zaliczyc zadnego kraweznika, nie jest tak zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 tak to wygląda u mnie ja w ogóle nie wjeżdżam na krawężniki chyba że nizutkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 raczej duzo zalezy od tego czy opona 235 jest zwykla czy z rantem chroniacym,bo w wygladzie na tych 2 oponach bedzie duza roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Dla porównania: na 18x8" feldze opona Nexen N3000 nie osłania kompletnie rantu i wystaje on jeszcze bardziej niż u Kenia na górze, Conti SC2 osłania mocno, a Dunlop Sport Maxx już mniej Wszystkie z rantami ochronnymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 raczej duzo zalezy od tego czy opona 235 jest zwykla czy z rantem chroniacym,bo w wygladzie na tych 2 oponach bedzie duza roznica raczej przy takim profilu wiekszosci sa z rantem ochronnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 no ja przy 19",oponie 235 mialem wybor z rantem-bez,okazaly sie za szerokie i zmienilem na 225 tu juz nie bylo wyboru....ale to tyczylo sie opon NANKANGA NS-2.....tak jak ktos napisal producent producentowi nie rowny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Ja lubie jak tak naciagnieta jest opona :> Teraz kupilem Toyo 235/35/19 i za mocno moim zdaneim zaslania rant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się