Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Za wysokie obroty biegu jałowego


daciek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów!

Mam taki problem: falowały mi obroty na biegu jałowym przy włączonej klimie, wyczyściłem przepustnice i przeprowadziłem jej adaptacje, po tym falowanie ustąpiło ale na zimnym silniku obroty dochodzą do 2200 obrotów! dzieje się to tylko na zimnym silniku, po ok 30 sekundach spadają do 800 i tak sie utrzymują. Dodatkowo wyczyściłem więc przepływke ale bez poprawy. Poza tym VAG pokazuje błędy które da sie wykasować ale pojawiają sie po przejechaniu kilkudziesięciu km:

17536 - d cylindrów 1; adaptacja mieszanki (multyplikatywnie): system za ubogi

P1128 - 35-10 - - - Sporadyczny

17584 - Zespół 1; korekcja sondą lambda za katalizatorem: osiągnięta granica regulacji

P1176 - 35-00 - -

czy to wina sondy lambda?

Proszę o pomoc i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rozumiem Twój ból, u mnie obroty są za wysokie szczególnie kiedy wyłączę klimę :) ale na zimnym silniku jest lepiej... na ciepłym się wzmaga i rośnie z 950 do 1400. Czasem jeszcze jakiś przekaźnik się wyłączy i na chwilkę spadają obroty do 850, ale tylko na 2 sekundy. Jak coś ustalę to napiszę może i Tobie pomoże... na razie jednak nic nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! jestem po wymianie przepływomierza (oryginał Bosch regenerowany) i problem z obrotami nie występuje. Ładnie, równo trzyma obroty. Sprawdź przepływke, odepnij ją, a najlepiej podłącz kompa, są jakieś błędy? Natomiast, ja będę musiał jeszcze wymienić sondę lambda bo chyba jej życie się juz kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić, jutro jestem umówiony w warsztacie, jeśli to przepływomierz to mi wymienią... napisze jutro :)

i już dzisiaj mamy jutro:) byłem w dobrym serwisie! Pierwszy Pan podłączył komputer, sprawdził pierwsze parę bloków pomiarowych, odłączył przepływomierz i mówi że jest dobry, drugi Pan odkręcił korek od wlewu oleju i obroty spadły do 850 :) winny jest zatkany zawór pod kolektorem dolotowym (obok odmy) wymienią mi jak odstawię autko. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...