Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 2.8 [ACK] - szarpie i przerywa na niskich obrotach


Skrzypek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Szwagier ma problem ze swoją A8. Auto szarpie mu, przerywa na niskich obrotach tak jakby nie dostawał gazu ale nie gaśnie. Był u jakiegoś tam majstra który zalecił mu wymianę świec, zrobił przegląd instalacji oraz czyszczenie listwy gazowej - brak efektów. Szarpać zaczyna tak po osiągnięciu około 70 stopni. Na benzynie silnik pracuje bez zarzutów, komputer nie pokazuje błędów.

Pochwaliłem się szwagrowi, że jak napiszę na naszym forum to na bank problem zostanie rozwiązany, więc nie zawiedźcie mnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby cos poradzic to cały opis instalacji, do tego screeny z ustawieniami, podglad zachowania instalacji w czasie jazdy z oscyloskopu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło?

Jutro dam znać jaka to dokłądnie instalacja. Silnik przerywa pod obciążenie i zaczeło się to nagle. Dodam jeszcze że ma skrzynie Tiptronik. Objawy te ma tak do około 1500 obrotów, gdy zredukuje bieg problem zanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło?

instalacja Zenit :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to zenit to i tak nie do ogarnięcia, bynajmniej nie na więcej niż tydzień :confused4: . Jak masz dobre graty to zmień komputer sterujący na inny zanim zrujnujesz się finansowo na regulacjach. Ten gazociąg jest nie reformowalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarpać zaczyna tak po osiągnięciu około 70 stopni. Na benzynie silnik pracuje bez zarzutów

Mam podobny problem (silnik ACK), ale powiem Ci kolego ze tkwi zupelnie gdzie indziej --> zapewne "tracisz iskre". Rozgrzej auto powyzej 70 st. i jak zacznie przerywac przelacz na benzynke, a napewno uslyszysz jak wypada iskra. Rozwiazanie: wymiana swiec, przewodow WN , cewek.

PS: jutro wymieniam swiece wraz z przewodami WN, napisze czy poskutkowalo.

[br]Dopisany: 23 Lipiec 2010, 22:52_________________________________________________ :good:

1. Wymiana świeczek

+

2. Wymiana przewodów wysokiego napięcia

= brak szarpania (przygasania) rozgrzanego silnika.

PS: przewody WN należy wymieniac co 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...