marko367 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam. Jestem zmuszony wymienić komputer silnika i nic konkretnego nie mogę znaleźć na ten temat a z tego co się zorientowałem trzeba go przekodować a w tych sprawach jestem laikiem może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym kodowaniem i czy mogę to zrobić sam za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.[br]Dopisany: 18 Lipiec 2010, 18:07_________________________________________________Panowie i co z tym kodowaniem ktoś coś wie na ten temat bo komputer już czeka . A może po prostu podmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa73 0 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 witam znalazłem coś takiego może się przyda Jeśli masz wersję modelową 1998 r. to: Potem wchodzisz w licznik (17) -> Login (11) -> wpisujesz kod z kluczyka -> Adaptacja (10) -> Kanał 00 -> Potwierdzasz. Gdyby pytał się o nową wartość to wpisz 0. I to wszystko. Masz dopasowany Immo do ECU i możesz uruchamiać samochód. Jeśli masz starszy model, ze stałym kodem Immo to robisz tak jak wyżej, ale: Wchodzisz w Immo (25) -> Adaptacja (10) -> Kanał 00 -> Zatwierdzasz. W przypadku stałego kodu immo nie potrzeba do tej procedury Loginu!!!. PS: Najpierw spróbuj wejść właśnie w 25 (Immobilizer) to będziesz wiedział jaką wersję Immo masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Serdeczne dzięki za wyjaśnienie .tylko jeszcze jedno pytanie gdzie znaleźć kod kluczyka .Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 20:37_________________________________________________Panowie proszę skąd wziąć kod kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Czy Kolega uporał się już z wymianą tego kompa? Mnie tez to czeka i prawdę mówiąc nie wiem czy sam sobie poradzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam.Tak uporałem się ale niestety nie sam,byłem u fachowca i muszę powiedzieć że to mu chwilę też zajęło.A czemu uważasz że musisz wymienić komputer co się dzieje z autem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Bo nie mam pojecia co jeszcze może powodować moje objawy. Opisuję to dokładnie w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=158745.0;highlight=brak+ssania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Z tego co opisujesz to jest ciężka sprawa u mnie było troszkę inaczej błąd czujnika halla 515 objawy brak mocy wysokie spalanie i wymieniałem co się dało czujnik halla ,przepływomierz,wiązkę silnika,komputer ECU ,odmę odpowietrzenia silnika (jest podłączona do przepustnicy ) była popękana przez to palił mi ponad 18 na 100km.ale to nie miało wpływu na odpalanie i falowanie u mnie rano na zimnym nawet przy -25 zimą było ok po odpaleniu,rozrząd 2 razy sprawdzany po ponad pół roku walki się poddałem i dałem do mechanika 2,5 tyg. go robili i w końcu jest ok (chyba) dużo lepiej dopiero 2 dni go mam i jeszcze go porządnie nie sprawdziłem wina leżała po stronie elektronicznego napinacza zmiennych faz rozrządu był walnięty. W twoim przypadku byłby dziwny zbieg okoliczności że podmieniona przepustnica jest też walnięta nie jestem fachowcem i nie chciałbym cię narażać na koszta ale ja bym stawiał też na ECU ponieważ VAG ci nie pokaże błędu ECU a dużo na to wskazuje. Powodzenia i daj znać jak będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 marko367 a jak kupowałeś nowego kompa to o tych samych oznaczeniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Tak ważny jest ten nr. zaznaczony na czerwono jak tu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71378cd567a189d6.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Mam takie pytanie: czy jeśli wymienię komputer na używany do którego miałbym chip immobilajzera z kluczyka, to czy samochód odpali bez kłopotu po takiej wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Za bardzo się nie orientuje ale z tego co wiem to w liczniku znajduje się odbiornik sygnału z kluczyka i prawdopodobnie musiałbyś przełożyć razem z licznikiem lub znaleźć odbiornik i przełożyć w kpl. Mogę się mylić i najlepiej żeby ktoś to potwierdził. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidepd 3 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Panowie jest tu ktoś kto ogarnia trochę ten komputer? Potrzebuje przełożyć od innego auta mam parę pytań. Może być pw pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się