Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wymiana komputera silnika


marko367

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zmuszony wymienić komputer silnika i nic konkretnego nie mogę znaleźć na ten temat a z tego co się zorientowałem trzeba go przekodować a w tych sprawach jestem laikiem może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym kodowaniem i czy mogę to zrobić sam za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.[br]Dopisany: 18 Lipiec 2010, 18:07_________________________________________________Panowie i co z tym kodowaniem :mysli: ktoś coś wie na ten temat bo komputer już czeka . A może po prostu podmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

znalazłem coś takiego może się przyda

Jeśli masz wersję modelową 1998 r. to:

Potem wchodzisz w licznik (17) -> Login (11) -> wpisujesz kod z kluczyka -> Adaptacja (10) -> Kanał 00 -> Potwierdzasz. Gdyby pytał się o nową wartość to wpisz 0.

I to wszystko. Masz dopasowany Immo do ECU i możesz uruchamiać samochód.

Jeśli masz starszy model, ze stałym kodem Immo to robisz tak jak wyżej, ale:

Wchodzisz w Immo (25) -> Adaptacja (10) -> Kanał 00 -> Zatwierdzasz.

W przypadku stałego kodu immo nie potrzeba do tej procedury Loginu!!!.

PS: Najpierw spróbuj wejść właśnie w 25 (Immobilizer) to będziesz wiedział jaką wersję Immo masz. :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzięki za wyjaśnienie :hi:.tylko jeszcze jedno pytanie gdzie znaleźć kod kluczyka :mysli: .Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 20:37_________________________________________________Panowie proszę skąd wziąć kod kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co opisujesz to jest ciężka sprawa u mnie było troszkę inaczej błąd czujnika halla 515 objawy brak mocy wysokie spalanie i wymieniałem co się dało czujnik halla ,przepływomierz,wiązkę silnika,komputer ECU ,odmę odpowietrzenia silnika (jest podłączona do przepustnicy ) była popękana przez to palił mi ponad 18 na 100km.ale to nie miało wpływu na odpalanie i falowanie u mnie rano na zimnym nawet przy -25 zimą było ok po odpaleniu,rozrząd 2 razy sprawdzany po ponad pół roku walki się poddałem i dałem do mechanika 2,5 tyg. go robili i w końcu jest ok (chyba) dużo lepiej dopiero 2 dni go mam i jeszcze go porządnie nie sprawdziłem wina leżała po stronie elektronicznego napinacza zmiennych faz rozrządu był walnięty. W twoim przypadku byłby dziwny zbieg okoliczności że podmieniona przepustnica jest też walnięta nie jestem fachowcem i nie chciałbym cię narażać na koszta ale ja bym stawiał też na ECU ponieważ VAG ci nie pokaże błędu ECU a dużo na to wskazuje. Powodzenia i daj znać jak będzie ok :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo się nie orientuje ale z tego co wiem to w liczniku znajduje się odbiornik sygnału z kluczyka i prawdopodobnie musiałbyś przełożyć razem z licznikiem lub znaleźć odbiornik i przełożyć w kpl. Mogę się mylić i najlepiej żeby ktoś to potwierdził. Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest tu ktoś kto ogarnia trochę ten komputer?  Potrzebuje przełożyć od innego auta mam parę pytań. Może być pw pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...