Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dylemat .


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Sprawa polega na tym ze potrzebuje felg ale sprawa jest o tyle skomplikowana ze na standardowych 195/65 R15 przy moim zawieszeniu wjazd na niezbyt równy podjazd konczy sie oberwaniem dokladki przedniego zderzaka .. oslony pod silnik juz raz zostały gdzies na drodze i ...

Potrzebuje alufelg ale czy przy tak niskim zawieszeniu 205 / 55 r 16 cos mi podniesie auto do góry ??

W przypadku felg 17 cali jaka jest maksymalna wysokosc opony jaka moge wsadzic do A4 bez ocierania opony o nadkole ???? [ np. wejdzie 205/50/17 ? ]

http://moto.allegro.pl/item222342651_felgi_17_z_oponami_pirelli_audi_a8_s8.html - takie zestaw wszedł by czy ocieranie i problemy ??

Jak wielka róznica w tym przypadku bedzie w wysokosci auta na 16 i 17 ?? - czy auto bardziej mi sie podniesie na 16 czy 17 czy to jeden guzik ?

Czaytałem ze wizulanie felgi 17 to dobre wyjscie ale z komfortem jady jest roznie ...znajomi mechanicy i oponiarze odradzaja stanowczo jazde na 17 gdyz wg nich to " jazda wozem drabiniastym " ...

Jaka jest najlepsza opcja by podnieśc auto nie tracac zbytnio na komforcie jazdy ?? Bo poduszkowcem to nie tak ciekawie jeździć i to z nozem na gardle czy zachacze i oberwe czy nie :kwasny:

Prosze o konkrety ... i uzywalem opcji szukaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie rozmiar felgi decyduje o wysokości auta, tylko rozmiar opony połączony wielkością felunku (np.195/65R15). Rozmiar opon nie może być większy niż o 4%, więc niewiele podniesiesz w ten sposób auto, a poza tym będzie to kiepsko wyglądać... Lepiej pomyśl o wymianie sprężyn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie rozmiar felgi decyduje o wysokości auta, tylko rozmiar opony połączony wielkością felunku (np.195/65R15). Rozmiar opon nie może być większy niż o 4%, więc niewiele podniesiesz w ten sposób auto, a poza tym będzie to kiepsko wyglądać... Lepiej pomyśl o wymianie sprężyn...

dokładnie ..zdaje sbie z tego sprawe ale kombinuje i głowkuje :disgust: a nie chciałbym wymieniać sprezynek bo prawie nowe H&R czerwone :(

Wyglad wygladem ..mi chodzi o to zeby unosił sie troszke wiecej nad ziemia :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak wiecej niż 4% nie wolno zwiększyć, efekt będzie minimalny... Twój wybór, ja odradzam :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna tez wydluzyc sprezyne dokladajac okreslonej długości kawalek bardzo twardej sprezyny.

to miał byc zart ? nie chce ingerowac w zawieche tylko w koła :mysli:

ja chętnie odkupie sprężynki :naughty: i dorzuce swoje orydżinale :):thumbup:

Keżor - przemysle propozycje ale raczej .. :thumbdown::tongue4:

Prosze o rady Panowie :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chętnie odkupie sprężynki :naughty: i dorzuce swoje orydżinale :):thumbup:

Keżor - przemysle propozycje ale raczej .. :thumbdown::tongue4:

sprzedaj sprężyynkii :evil: :evil: :evil: :evil: biedne auto :) ja bym zmienił sprężyny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat podnoszenie zawiechy przez zastosowanie wiekszych kol to najgorszy wariant, po 1 : moze ocierac, po 2 : auto bedzie wygladalo jak niedorobiony SUV.

z mojej strony moge polecic jedynie zmiane stylu jazdy, nie musisz szukac najwyzszych kraweznikow w miescie ...... ja na gwintowanym zawieszeniu i max glebie jaka moge miec na tych laczkach ktore mam nie zadrapalem nawet zderzaka, a co dopiero zgubic oslone silnika ...... a wjezdzam na 3/4 kraweznikow jakie sa w miescie .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna tez wydluzyc sprezyne dokladajac okreslonej długości kawalek bardzo twardej sprezyny.

to miał byc zart ? nie chce ingerowac w zawieche tylko w koła :mysli:

a niby dlaczego? to spa bardzo twarde sprezyny i nie wplywa to negatywnie na wlasciwosci jezdne. a wrecz przeciwnie, moze nawet polepszyc. np w DTM i innych seriach sa wlasnie takie 2 czesciowe sprezyny stosowane.

http://www.h-r.com/index.php?inhalt=produkt-rennsportfedern&sprache=de

tu sobie mozna poczytac troche o tym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna tez wydluzyc sprezyne dokladajac okreslonej długości kawalek bardzo twardej sprezyny.

to miał byc zart ? nie chce ingerowac w zawieche tylko w koła :mysli:

Zakładanie większych profili opon nic nie pomoże, będą tylko obcierać przy skręcie.

Jedyna rada sprężynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja technika jazdy to jazda z sercem na ramieniu i w trosce o miske olejową :disgust:

Hmm...szkoda mi sprezynki wywalać i jeździć allroadem .. ale niedługo zima :chytry:

A moze gwint to jakas alternatywa będzie ?? jak to sie ma to wysokosci i jak to jest z regulacja ?? jaka cena za zestaw gwintu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie to podoba .. trosze duzo ale mam nadzieje ze zamontuja sobie kiedys hydraulike/pneumatyke ... poki co .. dylematu ciag dalszy :mysli:[br]Dopisany: Sierpień 15, 2007, 04:22:59 _________________________________________________felgi i oponki zakupione temat mozna zamknąć .

dziekuje za pomoc wszystkim .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pięknie oprócz ceny :kwasny:

cena wygorowana ..wiadomo ze bezposredni import ze stanów sprzety to by było taniej no ale ... :disgust:

mi sie pomysł podoba i kto wie kto wie ... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...