shaqattaq Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam mam taki problem zapaliła się kontrolka check engine po podpięciu VAG-a błąd: Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 4F0 910 402 E Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G000AG 0030 Kodowanie: 0011372 Kod serwisu: WSC 02334 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012597 - Zawór motylkowy kolektora ssącego: dolny ogranicznik nieosiągnięty P3135 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 33 Przebieg: 165112 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2010.02.17 Czas: 12:58:19 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 756 /min Moment obrotowy: 54.6 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 13.76 V Cykl pracy: 88.8 % Cykl pracy: 80.9 % Cykl pracy: 80.9 % 053255 - Odczytać kody błędów modułu kontrolującego stan akumulatora PD007 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 166835 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2010.02.25 Czas: 07:07:10 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2541 /min Moment obrotowy: 0.0 Nm Prędkość: 145.6 km/h (bez jednostek): 1759.5 Napięcie: 13.76 V Temperatura: 0.9°C (bez jednostek): 4.0 po skasowaniu błąd po paru odpaleniach powraca.Przejrzałem forum A6 i znalazłem coś o kolektorze dolotowym oraz błędzie przepustnicy ale to chyba co innego może tutaj ktoś będzie wiedział o co chodzi?
HiRide Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zajrzyj do dzialu warsztat.O ile pamietam tam kolega mial podobny problem i go rozwiazal metoda domowa
OLO_GDA Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 jak jestes z pomorskiego to masz dwa wyjscia. udac sie do salonu i wymienic zestaw przepustnic za okolo 2000 , potem poczekac az padnie druga strona albo moge Ci to zrobic zebys oszczedzil "troszke" kasy ;] w warsztacie jest moj temat w sprawie klap gaszacych, ale ja akutalnie naprawiam swoja druga strone tych klap i jednak problem jest troche inny niz w pierwszej. tak czy inaczej wszystko da sie zregenerowac za ulamek ceny z ASO... co do drugiego bledu to cos z ladowaniem. moze regualtor napiecia ? trzeba obadac temat ale pewnie tez do ograniecia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się