Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C6 3.0TDI 2007] Zawór motylkowy kolektora ssącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem zapaliła się kontrolka check engine po podpięciu VAG-a błąd:

Wersja VAG-COM: AKP 704.1

Adres 01: Silnik

Numer seryjny sterownika: 4F0 910 402 E

Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G000AG 0030

Kodowanie: 0011372

Kod serwisu: WSC 02334

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

012597 - Zawór motylkowy kolektora ssącego: dolny ogranicznik nieosiągnięty

P3135 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 33

Przebieg: 165112 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2010.02.17

Czas: 12:58:19

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 756 /min

Moment obrotowy: 54.6 Nm

Prędkość: 0.0 km/h

Napięcie: 13.76 V

Cykl pracy: 88.8 %

Cykl pracy: 80.9 %

Cykl pracy: 80.9 %

053255 - Odczytać kody błędów modułu kontrolującego stan akumulatora

PD007 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100001

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 166835 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2010.02.25

Czas: 07:07:10

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 2541 /min

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Prędkość: 145.6 km/h

(bez jednostek): 1759.5

Napięcie: 13.76 V

Temperatura: 0.9°C

(bez jednostek): 4.0

po skasowaniu błąd po paru odpaleniach powraca.Przejrzałem forum A6 i znalazłem coś o kolektorze dolotowym oraz błędzie przepustnicy ale to chyba co innego może tutaj ktoś będzie wiedział o co chodzi?

Opublikowano

Zajrzyj do dzialu warsztat.O ile pamietam tam kolega mial podobny problem i go rozwiazal metoda domowa :good:

Opublikowano

jak jestes z pomorskiego to masz dwa wyjscia. udac sie do salonu i wymienic zestaw przepustnic za okolo 2000 , potem poczekac az padnie druga strona :polew:

albo moge Ci to zrobic zebys oszczedzil "troszke" kasy ;]

w warsztacie jest moj temat w sprawie klap gaszacych, ale ja akutalnie naprawiam swoja druga strone tych klap i jednak problem jest troche inny niz w pierwszej. tak czy inaczej wszystko da sie zregenerowac za ulamek ceny z ASO...

co do drugiego bledu to cos z ladowaniem. moze regualtor napiecia ? trzeba obadac temat ale pewnie tez do ograniecia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...