lisek8585 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, pomóżcie mądrzy ludzie... Moja historia wygląda następująco, od dosyć dawna Vag wskazywał mi błąd nastawnika paliwa (coś z górną wartością odcięcia), mechanicy kazali mi jeździć i tak jezdziłem do wczoraj. Zatrzęsło mi autem, zgasło. Odpaliłem, jadę i po 15km nagle zaczął świrować i zgasł. Pompa przestała dawać paliwo na dwie dolne sekcje. Na górne dawała. W zapasie miałem pompę którą rozkręciliśmy (nie ruszając oczywiście nastawnika) zeby ja przeczyścić. Złożyliśmy, włożyliśmy do audi, daje paliwo na wszystkie wtryski ale bardzo ciężko odpala, kopci bardzo mocno na biało i obroty pulsują. Vag wskazał błąd (coś z początkiem wtrysku, regulacja). Gdzie szukać przyczyny???
Szyszak Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Jest przekroczony zakres regulacji początku kąta wtrysku paliwa. Ustaw dobrze kąt wtrysku i powinno być ok. Sprawdź jeszcze dawkę paliwa.Pozdro
lisek8585 Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Jak sprawdzić polskim vagiem czy kąt wtrysku jest prawidłowy i czy dawka paliwa jest prawidłowa??? Wiem że trzeba wejść w bloki danych ale co dalej to nie wiem.
Muskel1 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 alej to nie wiem Poczytaj w dziale >Diagnostyka co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się