aju Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 witam Mam problem z instalacją offica 2007 enterprise na jednym komputerze, na 4 się zainstalował bez problemu. Problem polega na tym że w czasie instalacji pojawia się komunikat że nie można zaktualizować jednego lub więcej plików systemowych i instalacja się sama kończy. Nie ma żadnych innych komunikatów. Office oryginał na wiele stanowisk (nie pamiętam na ile), windows też xp +sp3. Nadmienię że systemy są czyste i nic poza operą nie było na nie wgrywane Ktoś ma jakieś pomysły?
pablo_9 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 "włożyć CD XP do napędu, przejść do folderu i386, z pliku FP40EXT.CAB wypakować plik fp4ault.dll + umieścić go w podanym folderze" jeśli to o ten plik chodzi w tym komunikacie co ci wyskakuje
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 nie ma żadnego komunikatu a jaki plik chodzi, tylko to co napisałem i instalacja automatycznie się sama kończy ja nic więcej nie mogę kliknąć [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 16:10_________________________________________________ miałeś rację pobrałem plik z http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/F/fp4autl.dll/4.0.2.7523/download.html wkleiłem go do c:\program files\common files\microsoft shared\web server extensions\40\bin i poszła instalacja dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się