Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Mój projekt na modyfikacje


rozjemca

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli Forum ma się rozwijać akceptujmy każdy-nawet nietypowy pomysł,bo ograniczając się do schematu-graty i program-nic nowego nie odkrywamy...powielamy coś,co juz było dawno :wink4:

:good:

Przepraszam, ale to forum jest stereotypowe, pełno tu tematów: "po wizycie u mistrza W..... wykres z hamowni" itp..

@rozjemca ile pokazywała ori przepływka z AEB po modyfikacjach? Ile mierzy teraz przepływka z większą obudową?, a jak tam zapłony? Logowałeś kanał 13 kiedyś?

Na seryjnej po chipie i wydechu 157,6 g/s, po zmianie obudowy i wtrysków na większe 116.7 g/s, po zmianie turbiny 133,2 g/s. Nie logowałem kanalu 13, co tam jest? Chętnie zloguję żeby się dowiedzieć czegoś :wink4:[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 22:59_________________________________________________

najlepsze jest to ze jeszcze nikt sie nie przyczepil do "DAJ MU" bo wiedze ze filmiki w tym stylu :polew:

Postał 2 minuty na jałowym i mu wystarczy. Na drugim filmiku jest nagrzany. Swoją drogą też byłem ciekawy kiedy ktoś mi jazdę zrobi z tego powodu. :wink4: Dowal mi jeszcze za airbaga i absy :tongue4::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czipie z allegro jezdzil Platinium [Nosb mi ostatnio przypomnial] i sobie chwalil :tongue4:

nie wiesz tylko ile razy oddawał turbiny do regeneracji...

a ja wiem...na szczęście w przeciągu 2 lat starczyło palców jednej ręki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rozjemca ile pokazywała ori przepływka z AEB po modyfikacjach? Ile mierzy teraz przepływka z większą obudową?, a jak tam zapłony? Logowałeś kanał 13 kiedyś?

Na seryjnej po chipie i wydechu 157,6 g/s, po zmianie obudowy i wtrysków na większe 116.7 g/s, po zmianie turbiny 133,2 g/s. Nie logowałem kanalu 13, co tam jest? Chętnie zloguję żeby się dowiedzieć czegoś :wink4:[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 22:59_________________________________________________

Z moich obliczeń wynika, że jeśli masz poprawny AFR to przy tej masie powietrza zasysanego powinieneś mieć 208KM. Jeśli zostawiłbyś seryjną obudowę przepływki to przepływka pracowałaby na pograniczu zamknięcia się, bo moja ori przepływka AEB zamknęła się przy 178g/s , a twoja mierzyłaby 174g/s.

Zloguj kanał 14 i 15 razem, pod pełnym obciążeniem. Wiesz jak się robi logi :cool1:

@ Poziek

No tak, wydaje się że każdy projekt chyba na tym forum ma swoje jakieś mroczne tajemnice :gwizdanie: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rozjemca ile pokazywała ori przepływka z AEB po modyfikacjach? Ile mierzy teraz przepływka z większą obudową?, a jak tam zapłony? Logowałeś kanał 13 kiedyś?

Na seryjnej po chipie i wydechu 157,6 g/s, po zmianie obudowy i wtrysków na większe 116.7 g/s, po zmianie turbiny 133,2 g/s. Nie logowałem kanalu 13, co tam jest? Chętnie zloguję żeby się dowiedzieć czegoś :wink4:[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 22:59_________________________________________________

Z moich obliczeń wynika, że jeśli masz poprawny AFR to przy tej masie powietrza zasysanego powinieneś mieć 208KM. Jeśli zostawiłbyś seryjną obudowę przepływki to przepływka pracowałaby na pograniczu zamknięcia się, bo moja ori przepływka AEB zamknęła się przy 178g/s , a twoja mierzyłaby 174g/s.

Zloguj kanał 14 i 15 razem, pod pełnym obciążeniem. Wiesz jak się robi logi :cool1:

@ Poziek

No tak, wydaje się że każdy projekt chyba na tym forum ma swoje jakieś mroczne tajemnice :gwizdanie: :decayed:

dlatego szukamy idealnego kompromisu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przepływka pokazuje 136g/s-z moich obliczeń-gdzie lambda pokazuje 0,87/0,89 że moja seria-to już AMB :gwizdanie: :kox::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rozjemca ile pokazywała ori przepływka z AEB po modyfikacjach? Ile mierzy teraz przepływka z większą obudową?, a jak tam zapłony? Logowałeś kanał 13 kiedyś?

Na seryjnej po chipie i wydechu 157,6 g/s, po zmianie obudowy i wtrysków na większe 116.7 g/s, po zmianie turbiny 133,2 g/s. Nie logowałem kanalu 13, co tam jest? Chętnie zloguję żeby się dowiedzieć czegoś :wink4:[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 22:59_________________________________________________

Z moich obliczeń wynika, że jeśli masz poprawny AFR to przy tej masie powietrza zasysanego powinieneś mieć 208KM. Jeśli zostawiłbyś seryjną obudowę przepływki to przepływka pracowałaby na pograniczu zamknięcia się, bo moja ori przepływka AEB zamknęła się przy 178g/s , a twoja mierzyłaby 174g/s.

Zloguj kanał 14 i 15 razem, pod pełnym obciążeniem. Wiesz jak się robi logi :cool1:

@ Poziek

No tak, wydaje się że każdy projekt chyba na tym forum ma swoje jakieś mroczne tajemnice :gwizdanie: :decayed:

Jak te 174g/s policzyłeś ? Bo mi inaczej wyszło :

157,6 / 116,7 = X / 133,2

X = 157,6 / 116,7 * 133,2 = 179,9 g/s

Gdzieś znalazłem w necie wzór z którego można wyliczyć przybliżoną moc na podstawie przepływki w silniku 1.8t. A wzór to: moc w koniach *0,8 = ilość g/s na przepływce :tongue4:. Policzmy 150 *0,8 = 120 "Średnio seria 150 KM ma 120 g/s" Teraz dla AMB 170* 0,8 = 136. BAM 225*0,8 = 180 "225HP S3 should produce around 180 g/s" :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...