lukasz Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 juz szalu dostaje, wymienilem przegub zewnetrzny i od razu alternator bo tez padl. wczoraj cofałem autem ktory nawet nie był odpalony i nagle uslyszalem tak strzal a ze maska byla otwarta to silnik sie od tego strzalu poruszyl. i efekt jest taki ze jak sie kola skreca to widac na gumie ze przegub wewnetrzny lewy przeskakuje i czasami jest taki odglos strzelenia. jak to moglo sie stac ze wymiana zewnetrzengo uszkodzila w jakis sposob wewnetrzny ile to dziadostwo kosztuje??[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 10:09_________________________________________________ok wiec przegub zewnetrzy sciagniety a z wewnetrzego wysylapy sie kulki i teraz pytanie jak sie sciaga przegub wewnetrzny, bo te sruby nie daja sie wykrecic
PRZEMEK 2800 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 żeby zdjąć przegub wewnetrzny musisz odkręcic te śruby inaczej go nie zdejmiesz bo od strony wewnetrznej jest zabezpieczony segerem Wiec musisz kupić dobry lucz najlepiej nasadkę i powinno puścić
lukasz Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 a jak zablokowac przegub zeby sie nie krecil?? przeciez nie wrzuce biegu bo skrzynie rozwale
Damiancio24 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 posadz kogoś za kiere niech trzyma nogą hamulec a ty odkręcaj. Przykręć tylko z 2 szpilki od koła żeby tarcza hamulcowa się nie obracała. Blokując skrzynią możesz rozwalić mechanizm różnicowy albo coś w skrzyni. [br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 19:36_________________________________________________Dodam jeszcze ze przegub najlepiej odkręcać kluczem pneumatycznym, dodatkowo przegub przykręcony jest 6 srubami typu SPLINE (12-sto kątna)
lukasz Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2010 no to lipa bo juz mam sciagniety przegub zewnetrzny, wiec hamulec ni mi nie da, chyba ze zaloze zewnetrzy i wowczas postaram sie odkrecic wewnetrzny. sruby mam ale pneumatycznego nie mam wiec bedzie znowu zabawa :wallbash:
banshee Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Są różne metody. Ja bez problemu odkręcam 50cm kluczem dynamometrycznym/grzechotką bez udaru. Te śruby wcale mocno nie są dokręcone...Trzeba tylko uważać, żeby nie przekosić klucza, bo jak zepsujesz gniazdo to lipa.
lukasz Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2010 ok tylko jak zablokowac przegub zeby sie nie krecil??
MRoger Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak ściągałeś zewnętrzny z półosi to pewnie mocno poociągnołeś i wyrwałeś wewnętrzny, on jest łatwy do ponownego zmontowania o ile wszystko wyczyścisz i nałożysz nowego smaru. Śróby można spokojnie odkęcić.
lukasz Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 wiec sie udalo, bieg i hamulec i mozna odkrecac z odpowiednio dlugim kluczem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się