Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o sprawdzenie logów AVG - problem z przyśpieszaniem


VDOSET

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o analizę logów. Zauważyłem że auto nie zbiera się jak powinno. Powoli wkręca się na obroty. Przy przyspieszaniu najpierw dostaje kopa po przekroczeniu 3000 obr słabnie, po zmianie na wyższy bieg duża dziura i dopiero zaczyna znowu jechać i znowu do 3000 obr i słabnie. Co może być powodem takiego zachowania się auta?? W załączniku logi.

Dynamiczny 4 bieg

Kanały 003, 010, 011

http://img826.imageshack.us/img826/9894/4bieg003010011.jpg

Przyśpieszanie od pierwszego biegu

Kanały 003, 010, 011

http://img821.imageshack.us/img821/6739/przypieszanie003010011.jpg

Dynamiczny 4 bieg długie próbkowanie

Kanały 008, 010, 011

http://img821.imageshack.us/img821/2241/4bieg008010011dugieprbk.jpg

Jakie jeszcze logi mam zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi zgodnie z tym jak opisano watku o diagnostyce... kazdą grupe osobno, na trzecim biegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem nowe logi ale niestety nie wiem jak zmienić czas próbkowania. Mam nadzieję że te wystarczą

BS 11

http://img822.imageshack.us/img822/4963/bs11.jpg

BS00

http://img822.imageshack.us/img822/5366/bs000.jpg

BS03

http://img822.imageshack.us/img822/7539/bs003c.jpg

BS04

http://img820.imageshack.us/img820/8959/bs004.jpg

Statyczne 00 01 03

http://img820.imageshack.us/img820/456/stat000001003.jpg

Statyczne 04 07 13

http://img820.imageshack.us/img820/7011/stat004007013.jpg

Dynamiczne 03 08 10

http://img842.imageshack.us/img842/4503/dyn003008010.jpg

Dynamiczne 03 10 11

http://img842.imageshack.us/img842/1685/dyn003010011.jpg

Wiem że kąt wtrysku jest przestawiony. Niedługo będe robił rozrząd i wtedy go ustawię.

Zastanawiam się czy katalizator nie jest już zapchany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione na zimnym silniku czyli zle.

Po co chcesz zmieniać czas probkowania - po prostu zrób KAZDĄ grupe OSOBNO.

Szkoda by bylo wywalac watek do kosza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też zauwazyłem że przepływomierz niedomaga. Kupiłem juz nawet "kontakt" do czyszczenia:)

Auto jest świerzym zakupem i niewiele o nim wiem.

Filtr wymieniony przed logowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odpisałem że auto dopiero co kupiłem i nie wiem jak często był wymieniany. Stary nie wyglądał zbyt ciekawie.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 09:12_________________________________________________Witam

Dzisiaj wymontowałem przepływomierz do czyszczenia i zauważyłem że brakuje w nim diody :shocked:. Zastanawiam się czy ktoś ją wyjął celowo czym może były takie przeplywomierze bez diody??? Czy jest możliwe że to jest powodem wadliwej pracy??? Po czyszczeniu niewielka poprawa, ale naprawdę niewielka.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 19:51_________________________________________________Witam ponownie

Podmieniałem przepływkę i dalej to samo - słabo ciągnie. Mechanik przy wymianie rozrządu jeździł autem i stwierdził że jest chyba wydech zapchany (katalizator). Nie wiem jaki ma przebieg ale dzisiaj go wywalę i zobaczę czy jest jakaś poprawa.

Mam jedno pytanie odnośnie kata. Czy jest możliwe żeby przez to były takie właśnie objawy słabnięcia?? Czytałem o całkowitym braku mocy ale nie znalazłem nic podobnego do objawów mojego auta. Zauważyłem że przy logowaniu dynamicznym czuję takie lekkie poszarpywanie - jakby chciał a nie mógł. Dodam że auto nawet na postoju powoli się wkręca (wolniej niż inne) i nie puszcza chmury z wydechu - tylko lekka mgiełka przez chwilkę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zrobiłem nowe logi.

Przeplywomierz jest ostatnią rzeczą ktorej bym sie czepił.

Do zrobienia :

- wywalenie kata

- wyczyszczenie EGR + kolektor ssący

- podregulowanie statycznego kata wtrysku - zapłon jest za pozny

Pozniej znow przyjdz z logami.

Dynamicznymi - 003,004,008,010 i 011

Statycznymi - 004 i 013

Statycznymi w trybie BS - 000, 003 i 011

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

EGR wyczyszczony (nie był taki zły) - czy powinno go być słychać podczas pracy (słychać kliknięcia)??

Dolot też był niezły - trochę jednak go przetarłem

Niestety kata nie wydłubałem bo nie było kiedy (mechanicy nie chcieli się brać bo późno było). Może jutro lub we wtorek.

Widzę że kąt nie jest ustawiony - chociaż rozrząd mechanik w środę robił - będzie ładnie to go ustawię albo pojadę do niego i niech on to zrobi.

Przy okazji zdjąłem węża z turbo i palcem sprawdzilem jak kręci się turbo. Miało lekkie opory, luzu na łożyskach dużego nie byo. Meches twierdzi że "węże od turbo miękkie i że nie pompuje" na logach widać że jednak pompuje. Grucha miała lekkie zatrzymanie ale na BS11 pracuje płynnie.

Odkręciłem też stronę gorącą turbo żeby sprawdzić jak silnik się wkręca na postoju bez wydechu ale nie czułem żadnej różnicy. Może to nie kat???

Poniżej zamieszczam logi:

BS

http://img842.imageshack.us/img842/8408/bs00r.jpg

http://img842.imageshack.us/img842/1376/bs03w.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/4963/bs11.jpg

Statyczne

http://img828.imageshack.us/img828/220/stat04.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/3214/stat13.jpg

Dynamiczne

http://img828.imageshack.us/img828/4696/dyn03.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/8277/dyn04.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/7033/dyn08.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/2451/dyn10.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/7831/dyn11.jpg

Co o tym myślicie??

P.S. Temp przy logowaniu jest trochę niska ale to chyba wina termostatu bo auto było po 50 km jazdy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro juz miales wydech rozpiety przed katem trzeba bylo 011 dynamiczne zrobic i porownac z tym co masz teraz.

Nadal twierdze, ze sprezarka, az sie dusi od zabitego kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE dotykaj sztangi,najpierw pojeździj dynamicznie,poczytasz posty Przemika to dowiesz się jak,a dopiero jak pośmigasz tak ze dwa tygodnie to będziesz myślał o czyszczeniu suszarki,za niestabilne doładowanie może być też odpowiedzialny N75,podmień z N108

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob ze sztangą - bo juz w ogole nie dojdziesz ładu.

Widac ze sadza jeszcze siedzi w sprezarce i mimo wszystko LMM jest słaby - ale to zawsze zdarzysz podmienic/wymienic

Pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i znow przydz z logami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie tak jak piszecie. Niedługo jadę na urlop to ją troche przegonie na trasie.

Zauważyłem że po wizycie u gościa który kata wydłubał przez chwile jeszcze zmulona była a teraz jest coraz lepiej :>

Dzięki Panowie za pomoc

Mam jeszcze pytanie

A jakie są skutki źle ustawionego kąta - oprócz problemów z odpalaniem?? Mechanik przy wymianie rozrządu powinien go skorygować i ustawić w okolicy 49 - 53??

Za jakiś czas napiszę czy jej przeszło

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie są skutki źle ustawionego kąta - oprócz problemów z odpalaniem?? Mechanik przy wymianie rozrządu powinien go skorygować i ustawić w okolicy 49 - 53??

Mozesz miec w mrozne poranki problemy z rozruchem.

Tak powinien ustawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...