Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] ANALIZA LOGÓW


baki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ponownie tym razem z pełnymi logami ;)

W ostatnim czasie bardzo pogorszyły się osiągi mojego auta. Zaraz po zrobieniu chipa przyspieszenie do 100km/h wyniosło około 7s. Po paru dniach auto jakby dostało muła. Na niskich obrotach nie przyspiesza. (W tej chwili jest około 8s do 100km/h).

Dodam też, że zmieniałem ostatnio tzn po chipsie olej. Na bańce była data 2010-01-20 - czy to nie jest czasem data ważności oleju ?

Zauważyłem też, żę turbinka przestałątak jakby delikatnie świszczeć, teraz jest cisza. Podejrzewam, że moja VNT poprostu była na wykończeniu, a chips skrócił tylko jej żywotność. Poczytałem trochę na forum i zacząłem od analizy przepływki, w której to doczytałem się, że w pierwszej kolejności loguje się grupę 011 i tu od razu powstał problem. Zadane ciśnienie nie jest generowane przez turbinę w niskich obrotach. Proszę o analzę poniższych logów.

LOGI:

Próba statystyczna:

000: http://a.imageshack.us/img175/7891/s000.jpg

000BS: http://a.imageshack.us/img148/8909/s000bs.jpg

001: http://a.imageshack.us/img828/429/s001s.jpg

003: http://a.imageshack.us/img28/3867/s003mk.jpg

003BS: http://a.imageshack.us/img375/8229/s003bs.jpg

004: http://a.imageshack.us/img809/3824/s004a.jpg

004BS: http://a.imageshack.us/img213/4509/s004bs.jpg

007: http://a.imageshack.us/img571/5730/s007.jpg

011BS http://a.imageshack.us/img697/7752/s011bs.jpg

013: http://a.imageshack.us/img63/3177/s013b.jpg

014: http://a.imageshack.us/img64/5214/s014z.jpg

018: http://a.imageshack.us/img836/8019/s018.jpg

Próba dynamiczna:

000: http://a.imageshack.us/img23/1795/d000s.jpg

001: http://a.imageshack.us/img693/2695/d001c.jpg

003: http://a.imageshack.us/img248/2002/d003v.jpg

004: http://a.imageshack.us/img580/685/d004.jpg

008: http://a.imageshack.us/img830/8604/d008.jpg

010: http://a.imageshack.us/img256/3265/d010q.jpg

011: http://a.imageshack.us/img638/6089/d011v.jpg

Miłej lektóry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsza rzecz która się rzuca w oczy to ciśnienie doładowania - troszkę skacze. Gdy jest zbyt małe N75 próbuje je niepotrzebnie zbić - podmień go.

Jak piszesz autko jest po chipsie...dawka podana 80mg...a przepływka daje max 56 mg....nie jest to wina G70...lecz wydaje mi się że pompa już więcej nie podaje tyle ile tunner "podciągnął" w ECU.

W miare zdrowym i seryjnym AKE dawka którą "podaje" MAF wynosi 52 - 53 mg...więc kolejne podejrzenie pada na pompe

Jeszcze co do VP44 o jej zbyt niskie napięcie w grupie 018...u ciebie to 13,7 V a w seryjnym jest 14.2 V.

Jednak wpier zajmij się turbem.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsza rzecz która się rzuca w oczy to ciśnienie doładowania - troszkę skacze. Gdy jest zbyt małe N75 próbuje je niepotrzebnie zbić - podmień go.

Jak piszesz autko jest po chipsie...dawka podana 80mg...a przepływka daje max 56 mg....nie jest to wina G70...lecz wydaje mi się że pompa już więcej nie podaje tyle ile tunner "podciągnął" w ECU.

W miare zdrowym i seryjnym AKE dawka którą "podaje" MAF wynosi 52 - 53 mg...więc kolejne podejrzenie pada na pompe

Jeszcze co do VP44 o jej zbyt niskie napięcie w grupie 018...u ciebie to 13,7 V a w seryjnym jest 14.2 V.

Jednak wpier zajmij się turbem.

Pozdr.

Dawka 80mg czego ? Możesz rozwinąć ? Jestem praktycznie laikiem w temacie i poza zorbieniem logów nie wiem zanaddto. W jakim sensie nie wydala pompa i dlaczego uważasz, że może być wadliwa i odpowiedzialna za zagły spadek mocy w niskim zakresie obrotów ? Myślisz, że wymiana samego n75 przywróci moc naniskich obtorach, która była bardzo wyraźna zaraz po chipie ? Znajdzie się klubowicz w warszawie, który udostępniłby swójN75 z AKE na próbę ? - stawiam dobre piwo ;) ( po pracy oczywiście i tylko jeśli przyjedzie tramwajem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 próbuje je niepotrzebnie zbić - podmień go.

Tak z ciekawosci zapytam - po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Letallec, Flyer prośba o opinie - może kierownice w turbinie są do czyszczenia ale dlaczego tak nagle, może zatkał się kat ? Sztanga pracuje raczej prawidłowo - z tego co widziałem na załączonym filmie u mnie jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie oprócz wykonanej modyfikacji nic szczegolnego w tych logach nie widac. Chips jest ale wcale nie taki mocny na jaki wskazują logi.

Jedynym slabym elementem tej ukladanki jest pompa wtryskowa.

Logi byly wykonywane na wylaczonych odbiornikach w samochodzie ?

Wstaw screen shota grupy 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik ustawi sie na LATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie oprócz wykonanej modyfikacji nic szczegolnego w tych logach nie widac. Chips jest ale wcale nie taki mocny na jaki wskazują logi.

Jedynym slabym elementem tej ukladanki jest pompa wtryskowa.

Logi byly wykonywane na wylaczonych odbiornikach w samochodzie ?

Wstaw screen shota grupy 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik ustawi sie na LATE.

Radio było włączone ale grało cicho. Klima ustawiona była na econ. Naprawdę myślisz, że turbo nie ma tutaj nic do rzeczy - dlaczego zaraz po chipie z dołu ciągnął wyraźnie mocniej ? Powiedz mi jeszcze jak rozumieć niedomagania turbiny w grupie 011 (dynamiczna) - poniżej 2000rpm nie pompuje tyle ile daje mapa, dlaczego ? Można ją jeszcze jakoś inaczej ograniczyć ? Jak zrobić screena 004BS (ten, który wykonałem jest zły ?) - rozumiem, że muszę zacząć logować zaraz po tym jak zmieni się z EARLY na LATE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...