rafpia86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Tak o C6 chodzi:) mam 6 wtrysków w sumie do sprzedania wpełni sprawne ale jak dało by rade wykorzystac je to z miłą chęcia:))
mily Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no właśnie o tym pisze - o konkrecie... a jesli komus zalezy o 150-160km to wystarczą wieksze wtryski, turbo od 130 PD i zmiana softu i z bani... + 2umas dostaje po tyleczku... Czy wy napewno mówicie o AFF który ma 75KM ? Z 75 KM chcecie podnieść moc na 150 KM i to jeszcze będzie jeździć??
rafpia86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nie Mówimy o AFN 110 KM che podkręcin na 160 170
SotoM Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 fakt - racja... byłem pewny ze kolega chce ciągnąc 110tke AFN'a do góry... to już zmienia postać rzeczy... w 75tke już jest konkretna inwestycja aby to ciągnąc... 75tke bez ingerencji w bebechy silnika nie pociągniesz wysoko. turbo większe(ale to musi być coś co ma bypassa [np od BMW TDS'a lub M-B z dorobieniem podstawy łaczącej z kolektorem wydechowym] - bo o turbo z kierownica spalin zapomnij chyba ze zmiana instalacji,zaworków i sterownika) + wtryski i dobry soft(mocny koń)- to do tych 140km może dociągniesz ale to będzie naciągnięte chyba na max'a o wtryskach z V6 zapomnij- nie ma możliwości montażu ich do 4o garówki już lepiej swap na coś mocniejszego...[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 13:23_________________________________________________kurcze to w koncu o jaki motor chodzi o 110tke czy 75tke bo niepotrzebnie sie tu wysilam... jak o 110tke to jak napisałem - wieksze wtryski-216 z busa T4 2,5TDI lub jeszcze wieksze hybrydy,turbo ze 130tki na PD,wiekszy Icek,wyciety kat i do tego nieaktywny EGR, zmiana softu na dobrego konia i 170 powinno wypluc na rolkach...
rafpia86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dzięki za super treściwą odpowiedz tak chodzi o 110 tke. czyli tak widze ze w 2 tysiach to sie zmieszczę. oczywiście turbo hybryda używana jest na allegro a 900 stówek juz z kolektorem do podpięcia wtryski sprzedam te a kupie tamte, a chip tuning są goscia co sprzedają chipy za 300 zł ale czy to sie opłaca kopić czy lepiej zygnac 700 i pojechać do gościa którzy to zrobią??
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dzięki za super treściwą odpowiedz tak chodzi o 110 tke. czyli tak widze ze w 2 tysiach to sie zmieszczę. oczywiście turbo hybryda używana jest na allegro a 900 stówek juz z kolektorem do podpięcia wtryski sprzedam te a kupie tamte, a chip tuning są goscia co sprzedają chipy za 300 zł ale czy to sie opłaca kopić czy lepiej zygnac 700 i pojechać do gościa którzy to zrobią?? 2tys to moze ci wystaczy na wtryski i program :gwizdanie:, a te chipy z alegro jak masz zamiar kupować to odpusc w ogóle temat podnoszenia mocy
rafpia86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No na logikę skoro wymienię turbo to moje mogę sprzedać to samo w tryski a gdzie i jak najlepiej zrobić chiptuning??
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No na logikę skoro wymienię turbo to moje mogę sprzedać to samo w tryski a gdzie i jak najlepiej zrobić chiptuning?? kupując używke i do tego hybryde kupujesz kota w worku wiec do tego typu okazji podchodził bym z dystansem, do tego musisz kupić flansze a program zrób poprostu w zakładzie jednym z polecanych na tym watku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9450.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się